حمل و نقل درون شهری آنتالیا

حمل و نقل درون شهری آنتالیا

آنتالیا خدمات حمل و نقل عمومی متعددی دارد ، از جمله اتوبوس هیا عمومی، تراموا ، مینی بوس  ، تاکسی و دالموش.

اتوبوس ها در آنتالیا در تمام نقاط شهر تردد می کنند. کرایه های پائین است و اغلب آنها ، حتی برای مسیرهای کوتاه ، کولر و تلویزیون دارند. برای سفر به نقاط دورتر لازم است به ترمینال بروید . علاوه بر این ، برای رفتن به فرودگاه نیز می توانید از اتوبوبس های هواش (Havas) استفاده کنید که گران ترند ولی به تعداد بیشتری وجود دارند و از گالوک پی تی تی (Gulluk PTT) حرکت می کنند. اتوبوس های عمومی نیز در فرودگاه مهیا هستند و که هر یک ساعت یا نیم ساعت حرکت می کنند.

Taxi_Antalya_SHABAVIZPARVAZ_02

دولموش اصطلاحا به معنای پرشده  است و در واقع تاکسی ای بزرگ، استیشن واگن ، تاکسی معمولی یا مینی بوس است که در مسیرهای مشخص تردد می کنند. اغلب ایستگاه های حمل و نقل ، ایستگاه دالموش دارند و می توانید سوار دالموشی شوید که مسیر مورد نظر شما را می رود. در آنتالیا، دالموش ها تا پر  شدن صبر نمی کنند و طبق برنامه حرکت کرده و نمی توانند خیلی توقف داشته باشند.

medilife_hastanesi_minib__s_reklam___Minib__s_reklam_Minibus_reklam_yol_medya_cagla_koleji_dolmus_reklam_taksi_reklam_istanbul_izmir_ankara_antalya_yol_giydirme_kaplama_focca

همچنین ، امکان کرایه کردن ماشین در ترمینال ها ، فرودگاه و مرکز شهر مهیا می باشد. تراموای آنتالیا را شهر آلمانی نورمبرگ (Nuremberg) اهدا کرده است و ساحل غربی کونیالتی را به موزه آنتالیا در بخش شرقی مرکز شهر متصل می کند. این تراموا هر 30 دقیقه حرکت دارد و از مکان های زیبا و دیدنی مرکز شهر عبور می کند و می توان از آن برای دیدن مناظر و چشم اندازهای شهر استفاده کرد .

در دسامبر 2009 ، خط ریل سبک آنترای (Antray) به طول 11/1 کیلومتر افتتاح شد. مسیر این خط از یکی از ترمینالهای اصلی اتوبوس عمومی شمال غرب به باغ وحش و آن سوی حومه شهر است.

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR