چگونه به بدروم سفر کنیم

travel_management


بدروم ،شهر شبهای زنده ،شهر هالی کارناس ! نام شهری در جنوب غربی ترکیه در کنار دریای اژه است. شهری زیبا با ساختمانهای سفید رنگ در طول تابستان مملو از توریست می باشد دراین مقاله به چگونگی سفر به شهر بدروم می پردازیم.

شهر بدروم با فرودگاه اختصاصی خود به نام میلاس در فاصله 50 دقیقه از مرکز بدروم واقعه شده است .این فرودگاه یک فرودگاه بین المللی است و همه روزه پروازهای زیادی مخصوصا در ایام تابستان به این فرودگاه انجام می شود. معمولا در ایام تابستان پروازهای هفتگی و منظمی از تهران به فرودگاه میلاس باتوقف در فرودگاه آدانا انجام می شود .توقف پرواز در این فرودگاه حدود 45 دقیقه است .


1306851392795671095travel_icon_hi

 مسافرینی که درایام تابستان قصد سفر به این شهر را دارند می توانند با استفاده ازاین پروازها خود را به فرودگاه میلاس و از انجا با اتوبوس و یا تاکسی با طی مسافت حدود 50 دقیقه به شهر بدروم برسند.


به طور مثال:

مسافر در ساعت 04:30 دقیقه از تهران حرکت می کند .وبعد ازطی 02:45 دقیقه پرواز به فرودگاه آدانا می رسد و بعد از 45 دقیقه توقف با ادامه پرواز به مدت 50 دقیقه به فرودگاه میلاس می رسد طول کل پرواز با احتساب توقف در آدانا  حدود 03:45 دقیقه می باشد و با احتساب مسیر  زمینی مسافر ساعت 09:00 به شهر بدروم می رسد.

راه دیگر برای سفر به شهر بدروم استفاده از فرودگاه ازمیر می باشد .مسافرین می توانند در ایام تابستان و نوروز با استفاده از پروازهای هفتگی مستقیما به فرودگاه ادنان مندرس ازمیر پرواز و بعد از ان با طی 03:30 دقیقه ترانسفر زمینی به شهر بدروم می رسد.

به طور مثال:

مسافر از تهران ساعت 04:30 دقیقه از تهران پرواز و بعد از طی 02:45 دقیقه به فرودگاه ازمیر می رسد و بعد از طی 03:30 دقیقه ترانسفر زمینی به شهر بدروم می رسد . زمان رسیدن مسافر با احتساب ترانسفر زمینی 09:15 دقیقه می باشد


  راه بعدی که بصورت روزانه و در طول سال می باشد از طریق پروازهای پگاسوس . اطلس جت و ترکیش که همه روزه از تهران به استانبول و بعد از آن به فرودگاه میلاس می باشد انجام می گیرد و مسافرین می توانند همه روزه به شهر بدروم پرواز کنند.


Airport_icons_07_512__2_

  • فاصله بدروم  به فرودگاه میلاس :50 دقیقه می باشد
  • فاصله بدروم به فرودگاه ازمیر :03:30 دقیقه می باشد
  • فاصله بدروم تا مارماریس :03:30 دقیقه می باشد

فاصله مناطق بدروم از مرکز شهر بدروم


attraction_bodrum_shabavizparvaz

در ادامه مطلب چند تا از جاذبه های شهر بدروم آورده شده است لطفا کلیک کنید .


Bodrum_aqua_water_park_shabavizparvaz_پارک آبی بدروم_تفریحات بدروم_هتلهای بدروم_تورهای بدروم ترکیه bodrum_city_shabavizparvaz_شهر بدروم_تورهای بدروم_درباره شهر بدروم_بهترین تورهای بدروم_مراکز خرید شهر بدروم castle_bodrum_shabavizparvaz_قلعه شهر بدروم_قلعه بودروم_درباره شهر بدروم_هتلهای بدروم_تفریحات بدروم_بهترین هتل های بدروم


mall_bodrum_shabavizparvaz_مراکز خرید شهر بدروم_ساحل های شهر بدروم_تورهای شهر بدروم_بهترین هتل های شهر بدورمhotels_bodrum_shabavizparvaz_هتل های بدروم_بهترین هتل های بدروم_مراکز خرید شهر بدروم_تور بدروم شهر بدروم_تورهای بدروم_معرفی بهترین هتل های بدروم_معرفی مراکز خرید شهر بدروم_تور بدروم تابستان _تور بدروم نوروز_


entertainment_bodrum_shabavizparvaz_تفریحات شهر بدروم_تورهای شهر بدروم_سفر به بدروم_مراکز خرید شهر بدروم



6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR