شهر آلانیا

از آنتالیا به سمت شرق که حرکت کنیم بعد از طی حدود 1:30 دقیقه به شهری زیبا و با شکوه می رسید ، شهر زیبای آلانیا

آلانیا شهری است که در جنوب کشور ترکیه قرار دارد و فاصله آن با شهر آنتالیا 135

کیلومتر می باشد.آلانیا به علت قرار گرفتن در میان رشته کوههای تاروس از یک طرف و دریای مدیترانه از طرفی دیگر و داشتن ساحل های زیبا ، هزاران توریست را از کشورهای مختلف جهان به خصوص اروپا را به سوی خود جذب می کند و یکی از شهرهای توریستی و خوش منظره کشور ترکیه می باشد. از اینرو زبان های رایج در شهر آلانیا به علاوه زبان ترکی استانبولی و انگلیسی ، زبان های روسی و آلمانی نیز می باشد.

شهر آلانیا دارای سواحل گسترده و آثارهای تاریخی متعدد و رستورانهای بیشمار و پلاژهای فراوان و بازارهای خرید روزانه میوه و سبزیجات می باشد که می توان به آسانی از تمامی این امکانات استفاده کرد.

با وجود فراوانی مراکز پوشاک، فروشگاه های صنایع دستی و چرم و جواهر آلات و دیگر محصولات کشور ترکیه ، شما میتوانید بهترین خرید مورد نظر خود را داشته باشید.

سواحل تمیز و وسیع آلانیا با داشتن آفتابی درخشان و دلپذیر از بهترین سواحل کشور ترکیه بشمار می رود.

شهر آلانیا دارای آب و هوای معتدل می باشد به گونه ای که بسیاری از گیاهان مناطق مختلف دنیا را می توان در آن پرورش داد. به عنوان مثال می توان به درختان موز ، پرتقال و حتی گیاهان گرمسیری مانند گواوا ، آواکادو و انواع میوه های استوایی اشاره کرد

آلانیا از نظر آب و هوای فصلی دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های بارانی و مرطوب می باشد. این شهر در فصل های بهار و پائیز از هوای معتدل و مدیترانه ای برخوردار می باشد که این یکی از امتیازات زندگی در این شهر محسوب میشود.

Image00001

Image00003

Image00004 Image00005

Image00006

Image00007

Image00009

Image00010

Image00011

Image00012

Image00013

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR