دلفیناریوم یا پارک دولفین

پارک دلفیناریوم یا پارک دولفین های باتومی

پارک دلفین ها باتومی (Dolphinarium)  مرکز تفریحی با شور و هیجانی در شهر باتومی می باشد که به همه خانواده ها و مجردها توصیه می کنیم که حداقل یکبار به آن سر بزنند. پارک دلفین ها در خیابان روستاولی واقع شده است که یکی از بهترین خیابان های شهر باتومی می باشد . پارک تفریحی دلفیناریوم در سال 1975 افتتاح شد و پس از چند سال فعالیت در سال 2011 بازساری شده است.

مجموعه تفریحی باتومی دارای 60 گونه ماهی مختلف می باشد که هر کدام را از دریاها و اقیانوس های مختلفی گردهم جمع کرده اند.BATOMI_GEORGIA001

در مکان دلفیناریوم امکان تماشای دلفین ها برای ظرفیت 700 نفر را فراهم کرده اند و همچنین بازدید کنندگان می توان با انواع نمایش ها آشنا شده و از آنها لذت ببرند. یکی از جذابیت های این برنامه این است که شما  می توانید دلفین ها را نیز لمس کنید . این شو به سه زبان گرجی ، انگلیسی و روسی برگزار می شود و باید توجه داشت که این شو سه بار در روز و در ساعت های 14 ، 17 و 21 برگزار می گردد.

BATOMI_GEORGIA002

همیشه نقاط هوشمندی حیوانات به خصوص دلفین ها برای بزرگسالان و کودکان مورد توجه بوده است در این پارک می توانید میزان هوشمندی دلفین ها را ببینید و لذت ببرید.  در ا ین پارک چه کودک باشید یا بزرگسال می توانید با دلفین ها شنا کنید و آنها را از نزدیک ببینید واقعا لمس و مشاهده یک دلفین از نزدیک هیجان انگیز است. بلیط برنامه در ساعت روز 12 لاری و در شب 16 لاری است. همچنین هزنیه شنا با دلفین ها برای سنین مختلف متفاوت است بطوریکه برای 3 تا 12 سال 60 لاری و برای 12 تا 18 سال 100 لاری و برای بزرگسالان 150 لاری است.

راه های ارتباطی با پارک دلفین ها :

  • آدرس :Rustaveli Ave, Batumi, Georgia
  • تلفن :0995422221730
  • وب سایت مجموعه :www.parkbatumi.ge

BATOMI_GEORGIA003

پارک دولفین باتومی

BATOMI_GEORGIA005

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR