پارک آبی بدروم

پارک آبی بدروم

پارک آبی بدروم یکی از تفریحات فصل تابستان شهر بدروم است که طرفدارهای زیادی دارد. وقتی در فصل تابستان به شهر بدروم سفر کردید حتما به پارک آبی ددمان سر بزنید. پارک آبی ددمان سرسره آبیهای مهیج و زیادی دارد. فضای پارک بسیار زیبا و بزرگ است ، مطمئن باشید که حتما به شما و همراهانتان خوش می گذرد. پارک آبی در جنوب غربی ترکیه قرار دارد.

پارک آبی بدروم

AQUA_PARKپارک آبی ددمان بدروم پارک آبی عمومی محسوب می شود. این پارک آبیدر منطقه موقلا و در محل گنبد بدروم ساخته شده است. که استفاده از این پارک آبی برای عموم با پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد. قیمت یک شیفت استفاده از امکانات پارک آبی بدروم از 35 تا 40 دلار می باشد. این پارک آبی خوب دارای چندین سرسره با سرعت بالا می باشد و همچنین دارای تونل وحشت و سرسره وحشت می باشد. فضای بسیار شیک و استخرهای بزرگ در این پارک آبی با طراحی زیبایی ساخته شده است. کسانی که از پارک آبی بدروم استفاده کرده اند بسیار راضی بوده اند.


 پارک آبی جز گشت شهری محسوب نمی شود. کسانی که بخواهند از پارک آبی استفاده کنند می توانند از لیدر خود بخواهند بلیط های پارک را تهیه کند و آنها را به پارک آبی ددمان ببرد. البته تهیه کردن بلیط های پارک آبی کار سختی نیست . اگر تمایل دارید که خودتان به پارک بروید و از لیدر کمک نخواهید، می توانید آدرس پارک آبی را به تاکسی بدهید و جلوی در پارک آبی پیاده شوید . لحظات خوب و شادی را برای شما عزیزان آرزومندیم.

icon_aquatics

آدرس پارک آبی بدروم :

Turgut Reis Yolu, Yalıkavak Kavşağı, 48400 Ortakent – Bodrum/Muğla, Turkey

DEDEMAN_BODRUM_AQUA_PARK

پارک آبی بدروم

DEDEMAN_BODRUM_AQUA_PARK_02

پارک آبی بدروم 

DEDEMAN_BODRUM_AQUA_PARK_03

پارک آبی بدروم

DEDEMAN_BODRUM_AQUA_PARK_04

پارک آبی بدروم 

DEDEMAN_BODRUM_AQUA_PARK_05

پارک آبی بدروم

DEDEMAN_BODRUM_AQUA_PARK_06

پارک آبی بدروم 

DEDEMAN_BODRUM_AQUA_PARK_07

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR