فرودگاه دالامان ترکیه

فرودگاه دالامان مارماریس

فرودگاه های مارماریس چه هستند؟

 فرودگاه اصلی شهر مارماریس فرودگاه دالامان مارماریس می باشد. فرودگاه دالامان در 49 کیلومتری شهر مارماریس قرار دارد.  یکی دیگر از فرودگاه های نزدیک شهر ، فروگاه بین المللی رودز (Rhodes International Airport) در 53 کیلومتری مارماریس است.

فرودگاه بین المللی رودس یا رودز (Rhodes International Airport) یا فرودگاه بین المللی Diagoras در سمت غرب جزیره رودز در یونان واقع شده است. این مرکز در نزدیکی روستای پارادیس ، واقع در 14 کیلومتری جنوب غربی شهر رودس واقع شده است. فرودگاه بین المللی رودس در سال 2016 جز بهترین فرودگاه های یونان بوده است.

اما فرودگاه میلاس بدروم نیز بسیار نزدیک است . فاصله ی فرودگاه میلاس تا شهر مارماریس 70  کیلومتر می باشد. از هر دوی این فرودگاه ها (دالامان و میلاس) به طرف مرکز شهر ، مینی بوس هایی به طور منظم بین مارماریس ، آرموتالان (Armutalan) ، بلدیبی (Beldibi) , ایچملر (Icmeler) تردد می کنند. وسیله نقلیه دیگر برای حمل و نقل شهری ، تاکسی است. تردد به اطراف شهر ، با اتوبوس یا مینی بوس از ایستگاه اتوبوس صورت می گیرد. یکی دیگر از وسایل حمل و نقل در شهر ، مینی بوس یا دولموش است.

فرودگاه هایی که به طور مستقیم از انگلیس به فرودگاه دالامان پرواز دارد:

: (Airports with direct flights to Dalaman from the UK)

پرواز مستقیم از انگلستان به شهر مارماریس ترکیه و بهتر بگوییم به فرودگاه دالامان مارماریس از شهر های زیر می باشد ، قابل ذکر است که پروازها در تمام طول روز انجام می شود:

فرودگاه های LONDON -STANSTED ، منچستر ، آبردین ، بیرمنگام ، بریستول  و GLASGOW  می باشد . در فصل تابستان تعداد فرودگاه های بیشتر از این کشور به سمت مارماریس پرواز دارند. به طور متوسط ساعت پرواز از فرودگاه دالامان تا فرودگاه های کشور انگلیس ، بین 4 ساعت تا 4 ساعت و نیم می باشد.

خطوط هواپیمایی که از انگلستان به فرودگاه دالامان پرواز دارند به شرح زیر می باشد :

توماس کوک خطوط هواپیمایی (Thomas Cook Airlines) ، تامسون ایرویز (Thomson Airways) ، بریتیش ایرویز (British Airways) ، خطوط هوایی پگاسوس (Pegasus Airlines) ، هواپیمایی پادشاه (Monarch Airlines) ، ایزی جت (easyJet) و JET 2

درباره فرودگاه دالامان مارماریس:

فرودگاه دالامان مارماریس با حروف اختصاری (DLM)  معرفی می شود. در نزدیکی فرودگاه استراحتگاهی وجود دارد تا توریست ها بتوانند خستگی در کنند. فرودگاه دالامان به دو پایانه تقسیم شده است ، یکی از پایانه ها مخصوص پروازهای بین المللی می باشد و پایانه دیگر ویژه پروازهای داخلی است. کسانی که مایل باشند از فرودگاه به جاهایی که می خواهند بروند ، می توانند توسط تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

MARMARIS_CITY_TURKEY_فرودگاه های نزدیک مارماریس_فرودگاه دالامان و فرودگاه میلاس بدورم می باشد . شباویز پرواز مجری اصلی تورهای مارماریس ترکیه می باشد .

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR