شهر دبی

شباویز پرواز با 10 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش تور دبی این اطمینان را به شما می دهد که تور دبی را با بهترین نرخ  و ارزانترین نرخ تور دبی به شما مسافران عزیز ارائه دهد باعث افتخار است که خدمتگذار شما عزیزان باشیم

تور دبی معمولا به صورت 3 شب و 4 روز ارائه می شود و شامل خدمات : پرواز رفت و برگشت ، 3 شب و 4 روزاقامت در هتل با خدمات مورد نظر ، ترانسفر فرودگاهی ، ویزا ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی می باشد .

7_1

ویزا دبی :

ویزای دبی معمولا بین 7 تا 10 روزه صادر می شود و اگر در خواست ویزای فوری دهید ویزای شما 4 روزه آماده می شود .

ویزای دبی برای ایرانیان توسط نماینده ی زسمی اداره مهاجرت درخواست می شود و بعد از بررسی شرایط اداره مهاجرت امارات ویزای فرد متقاضی صادر می شود . وجالب است بدانید نوع ویزا یک بار ورود است .


337981_632_canny_pic_1

بلیت دبی :

بلیت دبی در آژانس شباویز پرواز معمولا با پرواز های ایران ایرو ماهان و قشم ایر صادر می شود .

فرودگاه دبی :

فرودگاه مقصد در پروزهای ایران ایرو ماهان و قشم ایر فرودگاه بین المللی دبی می باشد .

هتل های دبی :

هتل های دبی از لحاظ تجمل گرایی رتبه ی 1 در جهان را به خود اختصاص داده اند . برای اقامت در هتل های دبی می توانید متناسب با یودجه ی مورد نظر خود در یکی از هتل های دبی اقامت گزینید .

ترانسفر فرودگاهی :

زمانی که به دبی سفر میکنید نماینده های شرکت ما در دبی با تابلوی شرکت مورنظرشان به استقبال شما در فرودگاه می آیند تا شما را تا رسیدن به هتل موردنظر همراهی کنند .

 بیمه مسافرتی :

بیمه مسافرتی برای تمامی افراد در تمامی سنین صادر می شوذ اما برای افراد بالای 65 سال صدور بیمه با پرداخت هزینه ی اضافی امکان پذیر است .

لیدر فارسی زبان :

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با لیدر فارسی زبان تماس حاصل نمائید .

5



6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR