پارک آبی آتلانتیس یا واید وادی ؟


اهل هیجان هستید یا آرامش؟

آفتاب گرفتن در کنار استخر را ترجیح می دهید یا شنا و ورزش های آبی را؟

اصلا به بازی و تفریحات آبی علاقه دارید ؟

می خواهیم به سرزمینی برویم که پر است از پارک های آبی مدرن و زیبا؛ دبی مقصد امروز ماست.

شهری که با آفتاب گرم و سواحل درخشان و آسمان خراش های سربه فلک کشیده اش شناخته می شود و برترین پارک های آبی جهان را در خود جای داده است.

انواع تفریحات آبی را در کنار دوستان و خانواده می توانید تجربه کنید، سرسره های آبی غول پیکر و هیجان انگیز، استخرهای گوناگون و زیبا، همه چیز برای رقم زدن یک روز شاد و مفرح مهیا است.

اما مشکل اینجاست که با ازدیاد پارک ها و سواحل در این منطقه انتخاب دشوار می شود؛ کدام پارک آبی وسایل بازی هیجان انگیزتری دارد؟ کدام محیطش زیبا تر است؟ هزینه ی ورودی هر کدام چقدر است؟

برای آشنای بیشتر با دبی چندی پیش، به معرفی کامل شهر دبی پرداختیم و در صدد هستیم تا راهنمایی کامل از سفر به دبی برایتان تدوین کنیم : راهنمای سفر به دبی.

در گذشته به پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی وایلد وادی که از برترین پارک های امارات متحده هستند، سفر کردیم و یک روز کامل را در این پارک ها گذاشتیم.


۱ ) پارک آبی وایلد وادی | Wild Wadi

پارک آبی وایلد وادی از برترین اماکن توریستی دبی است. موقعیت مکانی این پارک نقش مهمی در شهرت و محبوبیت آن مکان داشته است، وایلد وادی در ساحل جمیرا و در کنار برج العرب قرار دارد.

از نکات قابل توجه این پارک می توان به این موارد اشاره نمود:

    _ وجود آبشاری ۱۸ متری در بدو ورود.

    _ محل بازی جداگانه برای کودکان.

    _ رودخانه ای به طول ۳۶۰ متر در آن در جریان است.


هزینه بلیت:

    ۲۰۰ هزار تومان

آدرس: امارات متحده عربی  دبی، کنار هتل جمیرا بیچ، خیابان جمیرا.

.Address: Jumeirah Road, Next To Jumeirah Beach Hotel - Dubai - United Arab Emirates

Phone:+۹۷۱ ۴ ۳۴۸ ۴۴۴۴

1

3_1

7_1

آشنایی با پارک آبی آتلانتیس


پارک آبی آتلانتیس ( AQUAVENTURE ) در محوطه ی خارجی هتل آتلانتیس دبی واقع شده است، این هتل در جزیره ی نخل شکل جمیرا ( Palm Jumeirah ) ساخته شده و از برترین هتل های دبی به حساب می آید و پارک آبی آن به اندازه ای مدرن و عالی ایست که افراد زیادی تنها به دلیل وجود این پارک در هتل اقامت می کنند. مساحت کلی این پارک آبی ۱۴۱ هکتار می باشد و دارای سرسره های عظیم، رودخانه ی خروشان، استخر های کوچک و بزرگ، وسایل بازی هیجان انگیز، سرزمین کودکان، نبرد با کوسه و ... می باشد.

قسمت های اصلی پارک آبی آتلانتیس را می توان به این صورت تقسیم بندی کرد:

    سرزمین دلفین ها

    سرزمین شیرهای دریایی

    وسایل بازی

    آکواریوم

    غواصی


در یک یک این بخش ها می توانیم از امکانات خاصی برخوردار شویم و سرگرمی های گوناگونی را تجربه کنیم و بدون شک روزی پر از هیجان و آدرنالین در پیش خواهیم داشت. قدم به قدم به تمامی آن ها خواهیم رفت، اما علاوه بر این قسمت های اصلی بخش هایی مخصوص کودکان و باشگاه و برنامه های شبانه، رستوران و برخی امکانات این چنینی هم مهیا است که در انتها با آن ها هم آشنا خواهیم شد.

توجه داشته باشید که این پارک آبی ساحلی زیبا با مناظر چشم نواز  دارد اما به دلیل مشترک بودن با ساحل هتل آتلانتیس در مطلب این هتل به معرفی و شرح آن پرداخته ایم.

atlantis1

7_1

ATLANTIS_AQUAPARK11



6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR