هتل دبل تری هیلتون بیزینس بی

هتل دبل تری هیلتون بیزینس بی از هتل های مجلل تازه احداث چهار ستاره در دبی می باشد . این هتل در منطقه ی شیخ زائد دبی واقع شده است .

طراحی بی نظیر این هتل توسط ایتالیایی ها انجام شده  و در ساخت هتل  از چوب و عود استفاده شده است و جالب است بدانید حتی دیوارهای هتل نیز از چوب ساخته شده اند فضای مدرن هتل دبل تری هیلتون بیزینس بی و هارمونی رنگ های به کار رفته در هتل رغبت شما را برای اقامت در این هتل چند برابر می کند  این هتل با امکانات عالی و مدیریت آن توسط افراد متصص از کشور ایتالیا بالاترین سطح رضایت را برای شما به ارمغان می آورد .

337981_632_canny_pic

 هتل دبل تری هیلتون بیزینس بی با اتاقهای لوکس و زیبا در انواع مختلف و با امکانات استخر و سالن بدنسازی محیطی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد .

هتل دبل تری هیلتون بیزینس بی در تاریخ 17 جولای پذیرای اولین دسته از مسافران خواهد بود و به همین دلیل هتل دبل تری هیلتون بیزینس بی با نرخی باورنکردنی پذیرای شما عزیزان خواهد بود

دسترسی این هتل به نمایشگاه و مراکز خرید دبی مال باعث رضایت مشتری خواهد بود.

ترانسفر رایگان روزانه به مراکز خرید دبی فستیوال سیتی ، مرکز خرید دبی مال ، مرکز نمایشگاهی دبی و ساحل جمیرا از امتیازات این هتل محسوب می شود .

رستورانهای هتل دبل تری هیلتون بیزینس بی شبانه روزی می باشد که در هر ساعت از شبانه روز می توانید بهترین غذاهای بین المللی را در آنجا میل کنید .

15

13

DOUBLETREEDUBAI

DOUBLETREE4

6

DOUBLETREE1

DOUBLEETREE

DOUBLETEE3


مشاوره رایگان