هتل فرمونت شیخ زائد

هتل فرمونت به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در منطقه ی شیخ زائد محسوب می شود  برند فرمونت که یک برند کانادایی می باشد خدمات بینظیری طبق استانداردهای کشور کانادا به مسافران ارائه می دهد این هتل با 394 اتاق و 15 رستوران در نزدیکی مرکز خرید دبی مال می باشد که در فاصله ی 10 دقیقه ای هتل قرار گرفته است .از دیگر مزایای هتل فرمونت  نزدیکی آن به ایستگاه متروی ورلد ترید سنتر و مرکز نمایشگاهی دبی می باشد که در روبه روی هتل قرار دارند و هم چنین شما می توانید در هتل  فرمونت از استخر زیبای ان که در بین طبقات واقع شده است که چشم اندازی فوق العاده به اتوبان شیخ زائد دارد استفاده نمائید .


هتل فرمونت در بوکینگ ( سایت مرجع هتل ) رتبه 8.3 یا به عبارتی GOOD را به خود اخنصاص داده است .

FAIRMONT

نزدیک به بزرگترین مرکز خرید مارات ( دبی مال ) و برج خلیفه ( بزرگترین برج جهان ) و منطقه ی زیبای داون تاون . این هتل 5 ستاره علاوه برموقعیت فوق العاده مکانی دارای امکاناتی از جمله استخر ، سالن بدنسازی و 15 رستوران بین المللی می باشد .و هم چنین سرویس به مراکز خریدی از جمله دبی مال و  وامارات مال و البستان سنتر و دراگون مارت و ساحل جمیرا می باشد .

تا به حال درباره اتاق های طلایی هتل جیزی شنیده اید ؟ هتل فرمونت شیخ زائد دارای اتاقهای طلایی است با شباویز پرواز همراه باشید .

51


تجربه ی زندگی منحصر به فرد برای برآورده ساختن نیازهای شما

زمان شما ارزشمند است مخصوصا زمانی که سفر میکنید چون زمان شما محدود است و باید ازتک تک لحظه ها لذت ببرید . اتاق های طلایی هتل فرمونت در اینجاست که فردیت شما با ارزش است و به تک تک نیازهای شما به طور ویژه ای پاسخ داده می شود . تیم هتل فرمونت صادقانه و دوستانه از شما استقبال میکند و هرچیزی که نیاز داشته باشید فورا برآورده می شود تجربه ی اقامت در اتاق های طلایی هتل فرمونت تجربه ی بی نظیری است که قطعا بعد از آن هتل فرمونت تنها انتخاب شما خواهد بود .

18

10

5

8

7

20

15

21

13

6

1

3

11
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR