دیزنی لند دبی

دیزنی لند سرزمین ویژه ی کودکان در دبی که در آن به کودکان توجه ویژه ای می شود ، تمامی شخصیت های جذاب کارتون ها و انیمیشن ها در دیزنی لند وجود دارند .
یک مجتمع تفریحی در دبی، امارات متحده عربی، است که توسط TATWEER متعلق به دبی هولدینگ می باشد ساخته شده است.این شهر همواره درصدد افتتاح و را اندازی مراکز تفریحی متفاوت و باشکوه می باشد تا از این طریق میزان بالاتری مسافر و گردشگر را جذب خود کند .دیزنی لند یا دبی لند در سال 2003 اعلام شد که با صرف هزینه ای در حدود64.3 میلیارد $در حال ساخت است .این مرکز تفریحی زیبا و محبوب در سال 2013 با هزینه ی نهایی 55 میلیاد دلار تا حدودی دست به معیار های استاندارد یک دیزنی لند باشکوه رسید.

1_2

تخمین زده میشود که مرکز تفریحی زیبا و با شکوه قبل از 2020 به اتمام رسیده و باز گشایی میشود و انتظار میرود با باز گشایی ان بتواند بر میزان توریست ها و گردشگران علاقه مند به این موضوع بیافزاید و مسافران به دبی را خشنود تر سازد.

2_3

در این دبی لند به همه کسانی که وارد این مکان شاد می‌شوند گفته می‌شود- خوش‌آمدید.این دیزنی‌لند سرزمین شماست و این شعار تمام دیزنی لند های دایر شده در سراسر جهان می باشد.در دبی لند  خاطرات زیبایی را با فرزندان و خانوادتان رقم خواهید زد و تجربه ای بی مانند برای کودکان خواهد بود.

3_2

در این پارک تفریحی زیبا بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌ها را از جمله سفید برفی و یا الیس و تینکر بل و بسیاری از پرنسس های محبوب را بازی میکنند . این افراد دارای خلق و خویی خوب میباشند و برای شادی کودکان از هیچ کاری فرو گزاری نمیکنند.

این بازیگران در نوبه ی خود کاری سخت رادر این دیزنی لند ها دارند انها در طول کار هرگز اجازه نشستن نداشته وباید همیشه لبخند بر لب و با صدای شخصیت خود حرف بزنند.انها همچنین باید اموزش رقص و اواز دیده باشند .

4_2

دبی با ساخت این مجموعه ی زیبا و باشکوه ایتم دیگری به لیست بلند بالایش از مراکز تفریحی گوناگون و مراکز گردشگریش افزود .

5_1

7_2

8_1

9_1

13
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR