پارک آبی آتلانتیس

اگر به دبی سفر می کنید حتما پارک آبی مدرن آتلانتیس را امتحان کنید تجربه ی هیجانی تکرار نشدنی در پارک آبی آتلانتیس کسانی که درهتل مجلل آتلانتیس اقامت داشته باشند می توانند به طور رایگان از پارک آبی آتلانتیس استفاده کنند این پارک آبی در جزیره ی پالم دبی و در محوطه ی بیرونی هتل آتلانتیس واقع شده است. مساحت کلی پارک آبی 141 هکتار است و دارای سرسره های عظیم و رودخانه های خروشان ، استخرهای کوچک و بزرگ ، وسایل بازی هیجان انگیز ، سرزمین کودکان و نبرد با کوسه ها از جمله امکانات پارک آبی است .

ATLANTIA_AQUAPARK


ATALNTIS_AQUAPARK2

سرسره های آبی :

7 گونه سرسره آبی در پارک آبی آتلانتیس وجود دارد که با سوار شدن بر هرکدام قلبتان به تپش می افتد  لازم به ذکر است که برای استفاده از سرسره های پارک آبی حتما باید قد بالای 1.20 داشته باشید در غیر این صورت امکان غرق شدن وجود دارد .

 در ادامه به معرفی سرسره های آبی پارک آبی آتلاتنیس می پردازیم :

1. سرسره آبی آکوالند

آکوالند ( معروف به سرسره مار ) مانند مار ترسناکی به دور خود می پیچد و پیش میرود و از تونل های شیشه ای و روباز عبور میکند و شما را غرق در ترس و وحشت میکند و در نهایت به محوطه ی قیفی شکلی از جنس فیبر که بزرگترین دریجه ی فیبر و شیشه ای جهان است پرتاب می شوید و وارد استخری عمیق می شوید .

ATLANTIS_AQUAPARK3


ATALANTIS_AQUAPARK10

2.سرسره ی زوم رنگو |ZOOMERANGO

سرسره ی زوم رنگو که همان سرسره ی Uشکل است ، می خواهیم نیروی جاذبه ی زمین را به بازی و تمسخر بگیریم در ابتدا سوار بر تیوپ های یک یا دو نفره می شویم و به صورت عمودی سقوط می کنیم ، ابتدا بر روی سرسره ای بالاو  پایین می رویم تا بالاخره به نیروی گرانش غلبه کند لحظه اولیه بسیار ترسناک است و باید دقت گنید که بدنتان با سرسره برخورد نکند چون زخمی می شود .

ATALNTIS_AQUAPARK5


2- انتقام خدای دریا POSEIDONS REVENGE

در این سرسره باید با تمام قوا با غصب خدای آب ها مبارزه کنیم او با تمام توان می خواهد ما را به دون خود بکشد ماجرا این است که باید دست به سینه بایستیم و مانند موشکی به پائین سقوط کنیم ، بعد از سقوط و پیچ و تاب خوردن در استخر پرتاب می شویم و آرامش را تجربه می کنیم .

ATALNTIS_AQUAPARK7

 3- سرسره ی رقابت

این شرسره شبیه معبدی بزگ طراحی شده این معابد برگرفته از از تمدن مایاها می باشد حتما باید دونفره سوار شوید در سرسره ای مجزا بر فراز این معبد تا پایین ترین قسمت بایذ با یک دیگر مسابقه دهید و هرکس زودتر به داخل استخر پرتاب شود برنده ی مسابقه خواهد بود .

ATLANTISAQUAPARK7

4. سرسره ایمان

شبیه معبد مایاها مخروطی شکل هست از بالاترن نقطه به صورت عمودی به پایین پرتاب میشویدو به داخل یک سرسرهی باریک و تاریک می شوید و همش با خودتون فکر میکنید از داخل این تونل باریک بیرون می آیید یا نه که ناگهان به داخل استخر پرتاب می شوید .
نام سرسره برگرفته از استفامت و شجاعت فردی که سوار سرسره می شود دارد .

IMAN

5.سرسره ی حمله کوسه

از بالای سرسره به صورت عمودی سقوط می کند و بعد از طی مسیری وارد تونلی تاریک می شوید اما هنوز هم اتفاقی رخ نداده است ناگهان وارد اقیانوسی می شویم انواع و اقسام ماهی ها را میبینیم ناگهان احساس می کنید که به دنیای اعماق اقیانوس پا گذاشته اید همانطور که غرق در دیدن زیبایی های آکواریوم هستید ناگهان کوسه به صورت حمله وار به سمت شما می اید ما جای نگرانی نیست قبل از اینکه به سمت شما بیاید شما از تونل خارج می شوید.تونل این سرسره کاملا شیشه ای است .

ATLANTIS_AQUAPARK11


6. اسکیت روی سرسره

اسکیت روی سرسره های غول اسا در ئلقع خاص اسکیت بازان حرفه ای است و در زمان های خاصو مراسم خاص اتفاق می افتد این کار بسیار هم خطر ناک است .

ATLANTIS_AQUAPARK13

7 . ماجراجویی با آبزیان

پارک آبی آتلانتیس علاوه بر سرسره های متنوع و هیجان انگیز مکانی است برای شادی و تفریح محلی است برای زیست انوع آبزیان ماهی ، کوسه ، شیر دریایی و دلفین که این قسمت بیشتر برای کودکان و نوجوانان جذابیت دارد .

از انواع تفریحات می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

تماشا و لمس سفره ماهی

غذا دادن با دست به آبزیان 

برگزاری جشن و شادی کنار آکواریوم

تماشای 65000 گونه آبزی در آکواریوم

ملاقات با بچه کروکودیل

تماشای اعماق دریا و ویرانه های شهر باستانی و گم شهد آتلانتیس

ATLANTIS_AQUAPARK14

ATLANTIS_AQUAPARK16
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR