سافاری دبی

یک تفریح ضروری برای همه ی کسانی که از امارات متحده عربی دیدن می کنند. خاطره ای برای به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان در خانه. موقعیت انجام این سافاری را در کشور خودتان بدست نخواهید آورد. ما سافاری دبی را بسیار توصیه می کنیم و مطمئن باشید ارزش تمام پولی که برای آن خرج می کنید را خواهد داشت!

این تور در بعد از ظهر روانه می شود و از عرض بیابان دبی عبور می کند و در چند نقطه برای عکسبرداری توقف می کند، تا نهایتا به اولین مقصد خود که یک مزرعه ی پرورش شتر است برسد. سپس سفر از میان بیابان ادامه پیدا می کند. قبل از رسیدن به اردوگاه شبانه، کاروان برای تماشای غروب زیبای آفتاب متوقف می شود.

2

درون اردوگاه می توانید شتر سواری و شن سواری کنید و یا یک طرح آرایش حنا روی دست یا پایتان بکشید. سپس می توانید برای شام از باربیکیوی خوشمزه و کمی قلیان لذت ببرید، و قبل از بازگشت به دبی یا شارجه، نمایش رقاص های ما را کنار آتش و زیر نور ستارگان تماشا کنید.

سافاری دبی فعالیت های زیر را شامل می شود:
سرویس رایگان با اتومبیل ۴ در ۴ از هر نقطه در دبی و یا شارجه، بین ساعت های ۳ تا ۳:۳۰ دقیقه ی عصر
رانندگی با اتومبیل های بیابان رو، از میان بیابان در امتداد جاده ی العویر
۲۰ تا ۳۰ دقیقه بیابان نوردی با اتومبیل بیابان رو
عکسبرداری از غروب خورشید
شتر سواری
رقص
نوشیدنی های خاص (به هزینه ی مهمانان)
آرایش با حنا
هابلی بابلی (قلیان)
قهوه ی عربی با خرمای تازه
لباس های سنتی
نوشیدنی های غیر الکلی، چای، قهوه و آب معدنی رایگان
شام سلف سرویس و باربیکیو (غذای گیاه خواری نیز در صورت تقاضا موجود می باشد)
بازگشت در ساعت ۹:۳۰ شب
اسکی روی شن
ATV سواری


3


سافاری

حداقل ظرفیت برای این تور وجود ندارد و حتی با یک نفر نیز این سافاری اجرا می شود. بهترین روش شرکت در این تور به صورت گروه ۶ نفره است. اینگونه یک اتومبیل به گروه شما اختصاص می یابد و مجبور نیستید اتومبیل را با مهمانان دیگر شریک شوید. لطفا توجه داشته باشید که این تور مناسب کودکان زیر ۳ سال نیست. بیابان نوردی پر از دست انداز و برای نوزادان خطرناک است. بعلاوه این اتومبیل ها صندلی مخصوص کودک ندارند. سافاری دبی به خانم های باردار و افراد مسن نیز پیشنهاد نمی شود.


ایمنی

راننده ها حرفه ای بوده و دارای مدرک رانندگی هستند و کمک های اولیه به آن ها آموزش داده شده است. اتومبیل ها بوسیله ی رول کیج ایمن شده اند تا از سرنشینان در برابر آسیب و بخصوص وارونه شدن اتومبیل، که در بیابان بسیار نادر است، محافظت شود. بعلاوه برای هر صندلی کمربند ایمنی تعبیه شده است.برای تور ها از لندکروزر های ۴ در ۴ استفاده میشود و شما از لحظه ای که وارد اتومبیل ها می شوید، بیمه هستید. همه ی اتومبیل ها و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند.
کارهایی که باید انجام داد

4


هنگام رفتن به سافاری در بیابان های دبی، حتما باید یک دوربین عکاسی به همراه داشت زیرا مناظر آن نفسگیر و زیبا هستند. همچنین می بایست لباس های مناسب و راحت بپوشید و از به همراه داشتن جواهرات و ساعت های گران قیمت و تلفن همراه خودداری کنید چونکه در اردوگاه تلفن همراه آنتن ندارد. حتما قهوه ی عربی را در اردوگاه امتحان کنید و همراه با رقاص ها برقصید.

اسکی روی شن
یک بخش پر طرفدار سافاری بیابانی. شما می توانید از روی بلند ترین تپه های شنی اسکی کنید و به دلیل نرم بودن شن ها، این کار برای هرکسی بی خطر خواهد بود. اسکی روی شن تجربه ی هیجان انگیزی است که هر کسی باید آن را در سافاری بیابانی امتحان کند.

6



شتر سواری

یک فعالیت محبوب دیگر در بیابان شتر سواری است. از منظره ی غروب آفتاب در حالی که بر روی بلند ترین تپه ی شنی هستید لذت ببرید و به سمت اردوگاه حرکت کنید که در آن جا شام و نوشیدنی انتظار شما را می کشد. این یک شیوه ی خصوصی تر برای تجربه ی محیط بیابان است. شما می توانید گونه های گیاهی و حشرات عجیب و غریب روی شن ها را تماشا کنید.

شتر سواری
فعالیت هایی که شامل تور نمی شوند:

7



ATV سواری
نوشیدنی های الکلی
آرایش حنای بزرگتر از حد معمول
عکسبرداری فالکن
نوشیدنی در حین حرکت
به یاد داشته باشید:
ماه رمضان تقریبا از ۱۸ ژوئن تا ۱۷ جولای است و در این مدت برنامه های سرگرمی و نوشیدنی های الکلی ارائه نمی شوند.
دمای هوای بیابان در ماه های نوامبر تا ژانویه خنک است و از ژوئن تا سپتامبر داغ است.
لطفا برای سفر آب و خوراکی به همراه داشته باشید، چونکه پذیرایی تنها در اردوگاه موجود است.
امکان تغییر برخی برنامه ها به دلیل ماه های مذهبی و یا تحت دیگر شرایط وجود دارد.
شما می بایست حداقل ۲۴ ساعت قبل از شروع تور، از طریق دفاتر گردشگری محلی هماهنگی های لازم را انجام دهید و زمان دقیق حرکت را مشخص کنید.
بیابان نوردی به افرادی که به حرکت های شدید حساس هستند و یا دچار آسیب دیدگی هستند پیشنهاد نمی شود.

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR