جنگل بارانی مصنوعی

دبی شهر بلندترین ساختمان ، شهر جزیره های مصنوعی ، فواره های موزیکال ، تاکسی های پرند ه بار دیگر دست به احداث جدیدی زده و آن هم ساخت جنگل مصنوعی بارانی در لابی یک هتل است . هتل هیلتون این بار در دبی دست به ساخت هتلی به نام RESIDENCE ROSEMONT  زده است که از 25 طبقه با 448 اتاق تشکیل شده است . و در بهترین منطقه و اعیان نشین ترین منطقه ی دبی احداث شده است .

این جنگل در طبقه پایین هتل قرار گرفته و 7000 متر مربع مساحت دارد و دیدی 360 درجه را به بازدید کنندگان ارائه می دهد .

این هتل علاوه بر درختان و گیاهان مختلف از امکاناتی چون ساحل و استخر و ومسیرهای پیاده روی برای ماجراجویان نیز برخوردار است . در طبقه ی بالای هتل یک استخر واقع شده است که کف آن شیشه ای است و به راحتی می توانید طبقات پایین را مشاهده کنید .

1

هنگامی که بازدیدکننده وارد هتل می شود در فضایی به نام اتاق باران قرار میگیرد و حس می کند  واقعا در دل یک جنگل بارانی قرار دارد . طراحی این هتل به گونه ای است که افراد با ورد به آن در همان ابتدا کمال لذت را ببرند در قسمت ورود سکویی وجود دارد که دارای شکل سه بعدی است و شامل جنگل بارانی و تفرجگاه زیر آبی با استفاده از فناوری رباتیک و دیداری و شنیداری است مرکز سرگرمی ، سالن بولینگ و پارک نیز در طبقه اول هتل قرار گرفته است .

2

دی جی آرمین طراح این هتل به بیان این مطلب می پردازد که هنگامی که بازدید کننده در این جنگل قدم می زند باران را مشاهده می کند اما قطرات باران روی فرد نمی بارد زیرا حسگر هایی در بالاس سر فرد تعبیه شده که مانع بارش باران تا شعاع 10 متری فرد می شود فناوری جالب به نظر می رسد اما شاید بد نباشد که یک چتر همراه خود داشته باشد .

3

4


6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR