هتل اوانی دبی

هتل اوانی دبی(HOTEL AVANI DUBAI ) یکی از هتل های پنج ستاره ی دبی است که در منطقه ی دیره دبی واقع شده است ، و در منطقه ی تجاری مرکزی دبی قرار گرفته و  فقط 10 دقیقه از فرودگاه بین المللی دبی و بازار طلا و بازار ادویه فاصله دارد .


ایستگاه متروی ابوبکر جلوی درب ورودی واقع شده این منطقه مکان مناسبی برای کسانی است که می خواهند به گشت و گذار در منطقه ی پر جنب و و جوش دیره بپردازند فقط کافی است قصد رفتن کنید تا پاتونو از در هتل بیرون می ذارید به ایستگاه متروی ابوبکر می رسید که می توانید به آن جا رفته و به سایر مناطق دبی سر بزنید و چنانچه می خواهید در نزدیکی هتل به تفریح و خرید سوغاتی بپردازید جالب است بدانید بازار ادویه و بازار طلا درفاصله ی بسار کمی از هتل قرار گرفته است .

درست است که هتل در منطقه ی پر جنب و جوشی واقع شده ولی طراحی اتاق های هتل اوانی به گونه ای است که از هرگوه سروصدا به دور باشند و دارای نورگیر طبیعی باشند ، اتاق های هتل اونی با رنگ های مدرن طراحی شده و رنگ آمیزی اتاق ها به گونه ای است که اصلا احساس خستگی نحواهید کرد .

صبح ها به محض اینکه از خواب  بیدار شدید می تونید چای یا قهوه خود را میل کرده و از اینترنت رایگان و پرسرعت هتل لذت ببرید .

لوازم مدرن مثل تلویزیون صفحه تخت ، آیپاد و گاوصندوق و امکانات چای و قهوه می باشند ، سوئیت ها شامل اتاق نشیمن با دسترسی آسان به سالن اجرائی و سیستم حمل و نقل فرودگاهی هستند .

صبحانه همه روزه به صورت بوفه سرو می شود.

هتل اوانی دارای یکی از مدرنترین ورزشگاه ها است و جالب است بدانید استخر هتل درست روی بام هتل واقع شده است .

هتل اوانی تا نهر دبی ده دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید دبی بیست دقیقه فاصله دارد مسجد و موزه به راحتی در دسترس هستند ..

امکانات هتل :

میز پذیرش 24 ساعته ، سرویس حمل و نقل به فرودگاه ، مرکز تجاری ، خشکشوئی ، مرکز تناسب اندام ، فروشگاه هدیه ،مرکز آب گرم و جکوزی ، رستوران ، سالن آرایشمو ، اتاق بخار

hotelavani

آدرس هتل :
Untitled-1_1

Untitled_5_Recovered

____________________________________________

___________________________________

___________________________________________

9

8

7

11

10

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR