مراکز خرید شهر آنتالیا

مراکز خرید شهر آنتالیا

در آنتالیا منسوجات ، ظروف سفالی ، کنده کاری های چوبی ، سر قلیان های تزئینی ، فرش ، سجاده ، طلا و ظروف مسی ، کالاهای چرمی ، مرباهای محلی و ژله هایی که از انواع میوه ها و سبزیجات درست می شوند ، بسیار معروف هستند. فروشگاه های این شهر ، طلا ، نقره جات و کالاهای چرمی را با قیمتی نسبتا ً ارزان تر از دیگر نقاط می فروشند. آنتالیا مکانی مناسب برای خرید کالاهای چرمی نظیر کت ، کفش ، کیف دستی و ... می باشد.

می توانید منسجوات وارداتی و محلی را در فروشگاه های محلی یا در فروشگاه های مخصوصی همچون کالوین کلین (Calvin Klein)، لاکاست (Lacoste) و ... خریداری کنید.غرفه های کنار خیابان ، بازارها ، و همچنین مغازه ها معمولا ً تا نیمه شب باز هستند.

فرش ، نه تنها در آنتالیا بلکه در تمام ترکیه معروف است. طرح و نقش هایی که به رنگ آبی ، قرمز و سبز تیره در فرش ها به کار رفته اند، فرهنگ چادر نشینی را بازتاب می کنند. فرش و گلیم بافی سبک سنتی ، بیشتر در  روستاهای اطراف آنتالیا رایج است.

اگر تمایل به خرید طلا و جواهرات، فرش و اشیا قدیمی دارید ، از مکان های مطمئن و مجاز ، با فاکتور رسمی خریداری کنید. همچنین از اجازه خروج آنها آگاه باشید.

بازار آنتالیا (Antalya Bazaar)

بازاری سرپوشیده است و انواع کالای نظیر صنایع دستی ؛ انواع غذاهای ترکی ؛ انواع جواهرات ؛ شکلات ها و شیرینی جات ترکی مانند حلوا ، باقلوا ، چای سیب ، لوکوم (Locum)، شهد صنوبر ، ادویه جات و اجناس چرمی ترک در این بازار به فروش می رسند. این بازار تاریخی به خاطر داشتن مغازه های متعدد ، به خصوص جواهر فروشی هایش ، معروف است. همچنین این بازار کفاشی ها و خیاطی های زنانه متعددی دارد.

antalya_bazaar_shabavizparvaz_04

antalya_bazaar_shabavizparvaz_05 antalya_bazaar_shabavizparvaz_03

مرکز تانساس/ اچ (Tansas/h)

از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای ترکیه است و انواع غذاهای با کیفیت محلی و بین المللی دارد . در طبقه دوم ، لوازم منزل ، پوشاک و کفش ، لوازم برقی و لوازم آرایشی ترک و مارک های بین  المللی وجود دارد.

کالیسی (Kaleici)

یکی از مراکز خوب خرید آنتالیا ، کالیسی است که نزدیک دیوار شهر قرار دارد.

antalya_KALECI_shabavizparvaz_01

ام ام ام ام ام مایگروس (MMMMM Migros)

فروشگاه زنجیره ای بین المللی سوئیسی است و در ساحل کونیالتی قرار دارد. این مرکز سوپرمارکتی بزرگ ، فروشگاه های کوچک مختلف ، رستوران ، کافه و سینما دارد . این مرکز نیازهای روزمره شما را تامین می کند و اجناس مارک دار در آن فروخته می شود.

5M_MIGROS_ANTALYA_SHABAVIZPARVAZ_02

5M_MIGROS_ANTALYA_SHABAVIZPARVAZ_01 5M_MIGROS_ANTALYA_SHABAVIZPARVAZ_03

مرکز خرید دیپو (Deepo Outlet Center)

یکی دیگر از مراکز معروف آنتالیاست که حدود 80 مغازه و 15 رستوران دارد. تنها میدان اسکی روی یخ شهر ، در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز دیپو در بخش شرقی آنتالیا قرار داشته و ارزش دیدن را دارد.

deepo_ANTALYA_SHABAVIZPARVAZ_02

deepo_ANTALYA_SHABAVIZPARVAZ_01

بازار خیابان لورا (Laura Street Market)

این بازار در حومه آنتالیا قرار دارد و می توانید غذا ، میوه ، سبزیجات ، آجیل و ... را از این بازار تهیه کنید.

بازار غذای سرپوشیده آنتالیا (Antalya Covered Food market)

این بازار مواد غذایی در سال 1996 در مکان فعلی اش افتتاح شد. در این بازار ، 760 مغازه و دفتر وجود دارد و مساحت 480 هزار متر مربع را در برمی گیرد. در این مجموعه شعب بانک ها ، اداره پست ، مکان های ورزشی ، فروشگاه های غذا و میوه و سبزیجات دیده می شود.

دیگر مراکز خرید و سوپر مارکت های آنتالیا شامل کیپا (Kipa)، جی مال (G-Mall)، مرکز خرید لورا (Laura)، مرکز خرید ریل (Real) و مرکز وایت ورد (white World Center) می شود.

sunday_market_ANTALYA_SHABAVIZPARVAZ

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR