مراکز خرید بلگراد

مراکز خرید شهر بلگراد

مرکز خرید اوشکه USCE ، (Ušće Shopping Center)

مرکز خرید مجلل و بزرگ  Ušće مناسب کسانی است که می خواهند چند ساعت خرید داشته باشند . این مرکز خرید بزرگ شامل : سالن بازی مثل بولینگ ، رستوران های متنوع و زیاد ، مجموعه سینما می باشد . می توانید با خیال راحت بچه های خود را به مرکز خرید ببرید و از سرگرمی های آنجا استفاده کنید. مکان مرکز خرید Ušće در چهارراهی بین بلگراد نو و شهر قدیم بلگراد می باشد. فروشگاه های برند و مشهور این مجموعه حتما شما را راضی می کند.

usce_center_shopping_belgrade_shabavizparvaz_01

usce_center_shopping_belgrade_shabavizparvaz_02

مرکز خرید زیرا (Zira)

مرکز خرید زیرا بسیار بزرگ است و مساحت آن بیش از 7،000 مترمربع می باشد. یک مجموعه تفریحی و تجاری کامل است و یکی از مزیت های زیرا پارکینگ می باشد. چهار طبقه زیر ساختمان پارکینگ می باشد و ظرفیت 550 ماشین را دارد. در مقایسه بین مراکز خرید ، زیرا سومین مرکز خرید بزرگ شهر بلگراد می باشد.

zira_shopping_belgrade_shabavizparvaz_01

مرکز خرید دلتا سیتی (Delta City)

مرکز خرید دلتا سیتی بزرگ و مدرن است. یکی از خوبی های این مجموعه این است که برای کودکان شما وسایل سرگرمی دارد. در مرکز خرید دلتا سیتی برند هایی مانند پرادا ، هوگو باس ، گوچی ، آرمانی و کاوالی وجود ندارد و این تفاوت مرکز خرید دلتا سیتی با Ušće می باشد .

delta_city_shopping_belgrade_shabavizparvaz_01

delta_city_shopping_belgrade_shabavizparvaz_03

delta_city_shopping_belgrade_shabavizparvaz_02

مرکز خرید کالنیک پیجاکا (Kalenic Pijaca)

 مرکز خرید کالنیک پیجاکا یک بازار سبز در هوای آزاد است و یک مکان مناسب برای بازدید و نگاه اجمالی به زندگی واقعی مردم شهر بلگراد است . جایی که تقریبا از تمام اقشار جامعه جمع می شوند و خرید می کنند. مانند بانکدار ، کشاورزان و محققان ...

در این بازار شما می توانید انواع میوه و سبزیجات تازه ، گوشت و ماهی ، پنیر ، عسل طبیعی ، چای و  گیاهان ، آرد ، قارچ وحشی .... را پیدا کنید.

kalenic_shopping_belgrade_shabavizparvaz_02

kalenic_shopping_belgrade_shabavizparvaz_04

kalenic_shopping_belgrade_shabavizparvaz_01

kalenic_shopping_belgrade_shabavizparvaz_03

بازار سنتی زمونسکا پیجاکای (Zemunska Pijaca)

 این بازار سنتی و قدیمی در 6 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و انواع غذا و لباس سنتی را دارا می باشد.

zemunska_pijaca_market_belgrade_shabavizparvaz_01

zemunska_pijaca_market_belgrade_shabavizparvaz_02

مرکز خرید استادیوم (Stadion SC)

این مرکز خرید مناسب افرادی است که می خواهند مقرون به صرفه خرید کنند . انواع سوغاتی شهر بلگراد در این شهر موجود می باشد .

stadion_sc_shopping_belgrade_shabavizparvaz_01

(Gallery 1250)

مرکز خرید مرکاتور (Mercator Centar)

این مرکز خرید در منطقه بلگراد نو واقع است و در سال 2002 باز شده است. این مرکز خرید زنجیره ای می باشد و بیش از 70 مغازه دارد .

mercator_center_shopping_belgrade_shabavizparvaz_01

mercator_center_shopping_belgrade_shabavizparvaz_02

خیابان کز میهایلو بلگراد (Kenz Mihailova)

اگر دنبال یک منطقه زیبا و دل نشین برای گشت و گذار و خرید می گردید حتما به خیابان کز میهایلو سر بزنید. این خیابان بسیار شیک و مدرن است و در مرکز شهر قرار دارد. انواع مغازه ها در این منطقه وجود دارد مثل کافه ، بوتیک و فروشگاه هایی که برندهای مطرحی مانند زارا ، دیزل ، کاوالی ، آرمانی و ... را دارند. بهترین زمان برای خرید در این خیابان بین می تا اکتبر می باشد. در این زمان گردشگران زیادی در این منطقه حضور دارند و خرید می کنند.

knez_mihailova_shopping_belgrade_shabavizparvaz_02

knez_mihailova_shopping_belgrade_shabavizparvaz_03

knez_mihailova_shopping_belgrade_shabavizparvaz_04

knez_mihailova_shopping_belgrade_shabavizparvaz_01

بلوار کرالجا آلکساندرا (Kralja Aleksandra)

این خیابان ، طولانی ترین خیابان شهر بلگراد است و شامل انواع مغازه های کوچک و بزرگ است. محصولاتی که در این خیابان فروخته می شود مال چین و ترکیه است. اگر می خواهید محصولات برند و شیکی خریداری کنید به این خیابان مراجعه نکنید. این بازار و محله مخصوص کسانی است که می خواهند خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند.

bulevar_kralja_aleksandra_shabavizparvaz_01

بازارهای محلی بلگراد

بازارهای مانند Zeleni Venac  , Novi Belgrade سنتی و محلی هستند و شما می توانید مواد غذایی تازه مثل سبزیجات و میوه یا انواع لباس و لوازم منزل و سایر کالاهای دیگر را در آنجا ببینید.


6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR