آشنایی با هواپیمایی پگاسوس

مطالب خواندنی 01 آبان ، 1402 2 دقیقه

 باهواپیمایی پگاسوس جوان‌ترین ناوگان اروپا اشنا شوید

تصویر هواپیمایی پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس دارای ۹۹ فروند هواپیما که شامل ۱۷ فروند بوئینگ ۷۳۷ - ۸۰۰ .۵۴ فروند ایرباس ۳۲۰ نئو و۲۸ فروند ایرباس ۳۲۱ نئو می باشد.

اطلاعات کامل هواپیمایی پگاسوس

فرودگاه اختصاصی این ایرلاین فرودگاه سبیحا گوگچن در شهر استانبول هست ولی چند پرواز هم از فرودگاه جدید استانبول انجام میشه .

فرودگاه اختصاصی هواپیمایی پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس به ۱۱۱ نقطه در داخل ترکیه خاورمیانه و اروپا پرواز دارد  

پگاسوس

 هواپیمایی پگاسوس جزئ ایرلاینهای لوکاست می باشد و دارای نرخهای مناسب در کلیه مسیرها با ساعت پروازیهای فوق العاده و کانکشنهای پروازی با ساعتهای عالی در مسیرهای داخلی و اروپایی و خاورمیانه حدمات خوبی رو به مسافرین ارائه می کند.

این ایرلاین در داخل پرواز کترینگ ارائه نمیده و مسافرین می تونن غذا .نوشیدنی . و خورکیهای دیگر رو داخل هواپیما خریدار کنند.

هواپیمایی پگاسوس اطلاعات

میزان بار در هواپیمایی پگاسوس در مسیرهای بین المللی ۲۰ کیلو و داخل کابین ۸ کیلو هست و در مسیرهای داخلی ترکیه ۱۵ کیلو بار به اضافه ۸ کیلو داخل کابین .مسافرین می‌توانند اضافه بار خودشون رو  به صورت بسته های  ۵ ،۱۰، ۱۵ و ۲۰ کیلوگرمی به راحتی خریداری کنند. 

میزان بار در هواپیمایی پگاسوس

در حال حاضر هواپیمایی پگاسوس  به شهر استانبول .آنتالیا و آنکارا از شهرهای تهران و تبریز پروازهای منظمی را انجام میدهد.

مسیرهای هواپیمایی پگاسوس

ما می‌توانید با خرید بلیط‌های پگاسوس از شباویز پرواز از امکانات تغییر تاریخ. کنسل کردن پرواز.خرید اضافه بار. استفاده کنید.

شرایط خرید بلیط از پگاسوساگر به دنبال یک ایرلاین خوب و بروز با   نرخ‌های مناسب و کانکشنهای پرواز عالی برای  مسیرهای ترکیه و شهرهای زیبای اروپا هستید پگاسوس یه انتخاب عالی میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر دریاره هواپیمایی پگاسوس به سایت شباویز مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید 52916-021

مشاوره رایگان