رستوران های عجیب دنیا

غذاها و رستوران ها 05 آذر ، 1394 5 دقیقه

رستوران نینجا، ژاپن

یکی از رستوران‌های پرهیجان جهان، رستوران نینجا (Ninja Akasaka) در شهر توکیو است. این رستوران به درد کسانی می‌خورد که عاشق ماجراجویی و هیجان هستند. در این رستوران، اگر از مسیر پر پیچ‌وخم رستوران و پیشخدمت‌هایی که با لباس نینجا از شما پذیرایی می‌کنند رد شدید، مواظب حقه‌ها و رفتارهای نینجاها باشید. آن‌ها وقتی حسابی گرم غذا خوردن هستید، شوکه‌تان می‌کنند.

diffrent_resturant0001

diffrent_resturant0010

diffrent_resturant0006

رستوران در آبشار، فیلیپین

تصور کنید که پایتان داخل آب‌های خنک است؛ غذایتان را روی میزی از چوب‌های بامبو و در فاصله‌ی چند قدمی از آب‌های آبشار می‌خورید. این تصور شما، همان رستوران آبشار اسکودیرو در شهر سان پاپلو فیلیپین است که می‌توانید با رفتن به این شهر، آن را تبدیل به واقعیت کنید.

diffrent_resturant0002

waterfall_restaurant_feature1111111111111111111111

رستوران زیر دریا، مالدیو

خوردن غذایی متفاوت در فضایی بسیار متفاوت، اتفاقی است که شما در رستوران «ایتا» (Ithaa Restaurant) آن را تجربه می‌کنید. این رستوران یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های دنیا است که در عمق 5 متری اقیانوس هند قرار دارد. ایتا یک فضای شفاف شیشه‌ای دارد که باعث می‌شود در حین غذا خوردن، همه‌ی موجودات دریایی این اقیانوس را از فاصله نزدیکی ببینید؛ یک تجربه‌ی باورنکردنی.

diffrent_resturant0003

diffrent_resturant0009

رستوران اسکیمو، فنلاند

ظاهر رستوران لاینوآیس دقیقاً شبیه به همان کلبه‌های اسکیمویی است که سال‌ها در کارتون‌های مختلف دیده‌ایم. در فضایی برفی و سرد، می‌توانید از شیشه‌های این کلبه‌های رستورانی، برف بیرون و ستاره‌های آسمان شب را به خوبی تماشا کنید. نگران هم نباشید؛ خوشبختانه با فنّاوری به‌کاررفته در ساختمان این رستوران، نه شما سردتان می‌شود و نه شیشه‌ها یخ می‌زنند که دیگر نتوانید منظره بیرون را تماشا کنید.

diffrent_resturant0004

diffrent_resturant0005


رستوران در غار، ایتالیا

رستوران غاری (Summer Cave)، در دل صخره‌هایی واقعی از آهک است که در شهر Polignano a Mare قرار دارد و روبرویش منظره‌‌ی زیبای دریا آدریاتیک را دارد. این مکان جزو بی‌نظیرترین رستوران‌های دنیا محسوب می‌شود. البته فراموش نکنید که همان‌طور که از اسمش پیداست‌، این رستوران فقط در فصل تابستان باز است.

diffrent_resturant0008

diffrent_resturant0007

رستوران در آسمان،‌ بلغارستان

رستوران اسکای صوفیه (Sofia sky) شما را به ارتفاع 50 متری می‌برد تا حسی متفاوتی از غذا خوردن را در آسمان تجربه کنید وسایل مورد نیاز شما روی میز روبرویتان چیده می‌شود و بعد از تکمیل شدن همه‌چیز، شما با یک جرثقیل به بالا کشیده می‌شوید تا غذایتان را در این فاصله از زمین میل کنید.

diffrent_resturant0011

diffrent_resturant0012

مشاوره رایگان