به تورهای لحظه آخری بروید!

مطالب خواندنی 01 اردیبهشت ، 1395 5 دقیقه

به تورهای لحظه آخری بروید!

تورهای لحظه آخری مخصوص افراد خوش سفر و گردشگر می باشد که مسافرت را سخت نمی گیرند و همیشه آماده برای لذت بردن از لحظات زندگیخود هستند. به طور کلی به افرادی که دوست ندارند تنها به مسافرت بروند و یا نمی توانند در حین سفر برنامه ریزی کنند ،پیشنهاد می شود که از تورهای مسافرتی استفاده کنند. تورها به دقت برنامه ریزی شده اند. وسایل حمل و نقل ، برنامه پروازی ، گشت های شهری و خرید ها، غذا و محل اقامت و دیگر خدماتی که به صورت اختیاری مسافرین می توانند از آنها استفاده کنند، از قبل برنامه ریزی شده اند.

مهمترین ویژگی تورهای لحظه آخری ارزان قیمت بودن آنها است. با استفاده از تورهای لحظه آخری شما می توانید از بهترین تورها با قیمت بسیار مناسبی استفاده کنید. اما تنها به این موضوع اکتفا نکنید.

lasttours

شکار تورهای لحظه آخری

سعی کنید تورهای آژانس مورد اعتماد خود را همیشه زیر نظر داشته باشید. معمولا در مواقعی که آژانس ها نتوانند پرواز خود را پرکنند ، برای اینکه متحمل ضرر زیادی نشوند ، تور را با قیمت ارزانتری می فروشند . تقریبا دو روز به پرواز مانده باشد ، آن تور را تور لحظه آخری می گویند. شما می توانید با عضو شدن در کانال تلگرام و یا اینستاگرام آژانس مورد اعتماد خود از تورهای لحظه آخری با خبر شوید .

همیشه به فکر شکم خود باشید !

یکی از مهمترین مسائل سفر ، مسئله ی غذا می باشد . در زمان ثبت نام در تورهای لحظه آخری به خوبی تعداد وعده غذایی تور را با آژانس خود چک کنید. اگر به هتلهایی مسافرت می کنید که فقط صبحانه ارائه می کنند ، می توانید برای کاهش هزینه های خود تعدادی کنسرو با خود ببرید .

در زمان عقد قرار داد بسیار دقت کنید :

· در قرارداد آژانس مهر آژانس باید باشد.

· پس از پرداخت بیعانه به آژانس حتما رسید پول خود را دریافت نمایید.

· پس از توضیحات شفاهی آژانس ها ، به دقت خدمات شرح داده شده را در قرار داد و بلیط خود چک بفرمایید.

· برنامه سفر خود در طی تور را با دقت سوال بفرمایید.

· با توجه به مقررات سازمان میراث فرهنگی تمامی آژانس ها موظف به بیمه کردن مسافرین خود می باشند.

برای خرید تور اصلا به حضور شما نیازی نیست!!!!

با توجه به افزایش ارتباطات ، مسافرین عزیز می توانند با تلفن تور مورد نظر خود را بررسی و انتخاب کنند و از طریق تلگرام و یا ایمیل برای آژآنس بفرستید و مبلغ را واریز کنید . در زمان تحویل مدارک ، آژانس مدارک را با مهر رسمی برای مسافر ایمیل و یا تلگرام می کند. به راحتی خرید کنید و لذت ببرید .

مشاوره رایگان