عکاس خلاق جاذبه های دنیا را عوض کرد

مطالب خواندنی 26 تیر ، 1395 5 دقیقه

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0001

عکاس خوش ذوق ، چهره ی جاذبه های جهانی را زیباتر کرد!

مکان هایی در دنیا هستند که هیچ گونه محدودیتی برای تنوع در عکس برداری از آن ها وجود ندارد . مانند : برج ساعت معروف  Big Ben در لندن ، طاق پیروزی (Triomphe Arc de) پاریس یا تندیس آزادی (Statue of Liberty)  در نیویورک ...

عکاس انگلیسی Rich McCor با قالب های کاغذی خود تصویر جالبی  به عکس های کلاسیک این اماکن معروف داده است. وی در وبلاگ خود نوشته است که : "من تصمیم گرفتم که در شهر خودم تبدیل به یک توریست شوم و می خواستم لندنی که همیشه به آن بی توجه بودم را ببینم . برای اکتشاف بناها و تاریخ عجیب شهر شروع به تحقیق درباره حقایق جالب آن کردم و پیش خودم فکر کردم که چگونه می توانم از این اماکن به صورت مبتکرانه عکاسی کنم.

اولین ایده من استفاده از قالب های کاغذی برای تبدیل Big Ben  به یک ساعت مچی بود ، در حالی که عکس می گرفتم یک پدر و دختر به کاری که می کردم علاقه مند شدند و من عکس ها را روی صفحه نمایش دوربینم به آنها نشان دادم. آنها با دیدن عکس ها و این ایده به وجد آمدند و این شوق و اشتیاق من را به گرفتن عکس های بیشتر تشویق کرد .

بعد از آن عکس هایی از کلیسای جامع سنت پاول ، چرخ و فلک معروف لندن (London Eye) و میدان ترافالگار گرفتم و در حالی که مشغول انجام این کارها بودم ، عکس ها را همراه با یک توضیح مختصر در مورد هر کدام از این بناها در صفحه اینستاگرامم پست می کردم. "


picture_SHABAVIZ_PARVAZ0002

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0003

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0004

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0005

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0006

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0007

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0008

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0009

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0010

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0011

picture_SHABAVIZ_PARVAZ0012

منبع :  boredpanda

مشاوره رایگان