همه چیز درمورد مسافرت های نوروز96

مطالب خواندنی 10 آبان ، 1395 5 دقیقه

1_norouz96

تورهای نوروزی 96

همه چیز درمورد مسافرت های نوروز96

1. مراقب سلامتی خود باشید !

از مهمترین نکات در سفر ، حفظ سلامتی شما می باشد. نکاتی که ذکر می شوند را رعایت کنید تا در پرواز و مسافرت خود مریض نشوید.

3_sit_in_airplane

  •  مدت زمانی که در هواپیما هستید بی حرکت بر روی صندلی خود ننشینید و سعی کنید پاها و دستهای خود را حرکت دهید و در صورت امکان از روی صندلی خود بلند شوید و چند حرکت کششی ساده به بدن خود بدهید . این کار باعث می شود که خون در قسمت زانوها و آرنج شما لخته نشود و از ایجاد  ناراحتی در بدن شما جلوگیری می کند.

    4_food_in__airplane

  • زمانی که می خواهید غذا یا نوشیدنی خود را صرف کنید ، اگر غذای شما بر روی میز جلوی شما ریخته شد اصلا آن غذا را میل نکنید، زیرا که این میزها برای چندین بار استفاده می شود و در طول روز یک بار شسته می شوند.

5_drink_water

  • سعی کنید نوشیدنی میل کنید و در حد امکان از نوشیدن قهوه خودداری کنید . بهترین نوشیدنی آب می باشد.

6_cloths_lenz

  • سعی کنید لباس و ظاهر راحتی داشته باشید. از پوشیدن لباس های تنگ و کوتاه پرهیز کنید. لباس های کوتاه باعث می شود پوست بدن شما با وسایل هواپیما بیشتر در تماس باشد و ممکن است شما بیمار شوید. در صورتی که شما از لنز استفاده می کنید بهتر است در مدت زمانی که در هواپیما هستید یا از عینک استفاده کنید یا لنز نگذارید. زیرا رطوبت داخل هواپیما کم است و در هنگام خواب هم استفاده از لنز مناسب نیست.

7_host_airplane

  • مهماندارهای هواپیما دوره های مقدماتی پزشکی را گذرانده اند و آماده رسیدگی به شما هستند. اگر مشکلی در طول سفر داشتید حتما به مهماندار هواپیما بگویید.



مشاوره رایگان