مسابقه خاطره نویسی

مطالب خواندنی 11 تیر ، 1396 5 دقیقه

مسابقه خاطره نویسی از کشور ترکیه

shabaviz_turkey_marmaris_kusadasi_bodrum_izmir_antalya_alanya_istanbul_pegasus_شباویز پرواز مجری اصلی تورهای مارماریس_تور مارماریس_قیمت تور مارماریس_تورهای ارزان مارماریس_تور مارماریس قیمت_شباویز پرواز : تلفن دفتر 88610830

- خاطره های بامزه ، جالب و خنده دار خود را در پایین این صفحه بنویسید و برای ما بفرستید. لطفا نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و ایمیل خود را نیز وارد کنید. هر IP فقط یک بار می تواند خاطره بفرستد و کسانی که IP مشابه داشته باشند ، فقط اولین خاطره ای که فرستاده اند در سایت درج می شود.

- لطفا صفحه قوانین سایت را با دقت مطالعه فرمایید. جایزه مسابقه فقط اقامت رایگان به مدت یک هفته با خدمات صبحانه و نهار و شام می باشد . شما عزیزانی که برنده می شوید باید بلیط هواپیما و ترانسفر خود را جداگانه خرید فرمایید. جهت مطالعه صفحه قوانین لطفا کلیک کنید.

-  خاطره ها می توانند کوتاه یا مفصل باشند . محدودیتی از این حیث برای شما وجود ندارد.

- خاطره ها باید با کلماتی نوشته شوند که قابل نمایش در سایت باشد در صورتی که از الفاظ نادرست استفاده شود به سرعت از مسابقه حذف خواهید شد.

- افرادی که به هر دلیلی تقلب آن ها اثبات شود بدون توضیح به شخص خاطی از مسابقه حذف می شوند . لطفا سعی در تقلب نداشته باشید زیرا که بدون بخشش حتما شخص حذف می شود.

shabaviz_parvaz

مشاوره رایگان