با این آدم ها هیچ وقت سفر نکنید

مطالب خواندنی 24 خرداد ، 1396 5 دقیقه

کسانی که نباید با آن ها به سفر رفت!


اگر برنامه سفر خودتان را ریخته اید، با جاذبه های شهر مقصدتان به اندازه کافی آشنا شده اید و حتی بار سفر را هم بسته اید ممکن است فکر کنید که دیگر همه چیز برای سفری رویایی و خاطره انگیز آماده شده است، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کسی که با او به سفر می روید می توانید بهترین و یا بدترین سفر عمرتان را برایتان رقم بزند!

ازخود راضی ها
از خود راضی ها فکر می کنند دنیا فقط برای آن ها ساخته شده و هیچ هتل، غذا یا آب و هوایی نمی تواند آن ها را راضی کند. آن ها تمام مدت از همه چیز شکایت می کنند و معتقدند که برای یک شب اقامت باید تا جایی که می شود هزینه کرد و بهترین هتل ها را گرفت. با این شخص مجبور هستید تمام روز خود را در استخر و مراکز خرید گران بگذرانید.


وسواسی ها و کسانی که زیاد دقیق اند
کسانی که برای کوچکترین کارهای خودشان هم برنامه دارند و مطمئنا خارج شدن از برنامه روتین روزانه می تواند آن ها در اندوهی عمیق فرو ببرد! آن ها برای کوچکترین کارهای سفر، برنامه ای دقیق می ریزند و اگر نتوانند بر طبق آن عمل کنند عصبانی و غمگین می شوند! آن ها لیستی دقیق از جاذبه های گردشگری تهیه کردند و به شما اجازه نمی دهند کاری غیر از این برنامه انجام دهید. شما کوچکترین دخالتی نمی توانید در برنامه آن ها داشته باشید چون اگر همه چیز طبق خواسته آن ها پیش نرود عصبانی می شوند و داد می زند.


8

معتاد به اینترنت ها
کسی که به اینترنت معتاد باشد همیشه سرش در لپ تاپ و گوشی است. آن ها در هر موقعیتی، عکس های سلفی می گیرند و می خواهند آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. در طول سفر در مقابل این شخص هیچ کاری از شما بر نمی آید جز اینکه شما هم در مقابل او بنشینید و به اینترنت گردی اش نگاه کنید چون حتی جذابیت های سفر هم نمی گذارد او از اینترنت دل بکند.


گیاهخوارها
گیاهخواری خیلی هم خوب است و حتی اگر سفری به کشورهایی مثل هند داشته باشید بهترین فرصت است تا این عادت تغذیه ای را هم امتحان کنید. اما تصور کنید با دوست گیاهخوار خود برای کوله گردی به آمریکای لاتین بروید در این صورت پیدا کردن غذایی مناسب برای او کمی مشکل ساز است! در این ناحیه اگر از مردم محلی سرغ غذاهای گیاهی را بگیرید آن ها فقط با نگاهی مشکوک و ترحم آمیز بهتان نگاه می کنند! و مدت ها برایتان از فواید گوشت حرف می زنند. در این محل اگر خوش شانس باشید می توانید غذاهای گیاهی ای مثل سالاد یا املت را پیدا کنید اما مطمئنا در آن ها هم تکه ای گوشت پیدا می شود!

عصبی ها
آن ها تحت کوچکترین فشاری عصبی می شوند و برای کوچکترین چیزها از نیش پشه گرفته تا کلر استخر حرص و جوش می خورند.

7_1


منبع: gapyear.com

مشاوره رایگان