برترین ساحل آنتالیا کدام است ؟

جاهای دیدنی 01 تیر ، 1396 5 دقیقه

خیلی از گردشگران منتظرند تا تابستان از راه برسد و بار سفر ببندند و به آنتالیا بروند تا خستگی کا را از تن خود به در کنند شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کدام ساحل انتالیا برای اقامت مناسب تراست ؟ هرکدام از سواحل آنتالیا زیبایی خاص خود را دارد اما ساحل کنیالتی چند مزیت بزرگ دارد کا در ادامه به توضیح آن می پردازیم با شباویز پرواز همراه باشید .

6

برای رفتن به کنیالتی می توانید با ترموا به آنجا برید اما باید توجه کنید سوار ترامواهایی بشوید که به سمت غرب می روند چون ساحل کنیالتی در غرب آنتالیا واقع شده است . ساحل کنیالتی حدود 7 کیلومتر طول دارد و از صخره ها تا کوه ه ای بیداقلاری کشیده شد است . این ساحل پر از سنگریزه های سخت و بلند استو پرچم هایی در کنار ساحل نصب شده که اگر این پرچم آبی رنگ بود یعنی دریا آرام است و به راحتی می توانید به شناکردن بپردازید .

5

در منطقه ی کنیالتی پارک آبی هیجان انگیز پر از وسایل و اسباب بازی های های آبی و یک استخر دلفین نیز و جود دارد و اگر به ورزش های ابی علاقه ای ندارید می توانید از چترهای کنار ساحل برای آفتاب گرفتن استفاده کنید و طول ساحل پر از کا فه ها و رستوران هاست که هر وقت از شنا کردن خسته شدید و هوس خوردن غذاهای خوشمزه کردید در ساحل کنیالتی همه جوره غذایی می تونید پیدا کنید .

4

در ساحل کنیالتی بیشتر مردم بومی های خود ترکیه هستند و کمتر می توانید روس ها و آلمانی ها را در ساحل ببینید .

کوه های قهوه ای و مشکی ساحل کنیالتی به نام bey به قدری نزدیک هستند که شما فکر می کنید اگر یک قدم دیگه بردارید وارد جنگل  شوید می توانید درخت ها رو با دست لمس کنید .

7

مشاوره رایگان