نقشه صندلی هواپیمایی معراج

معرفی هواپیمایی ها 23 آبان ، 1395 5 دقیقه

نقشه صندلی هواپیمایی معراج

 کلاس بیزینس هواپمایی معراج :

کلاس بیزینس این شرکت به جدیدترین و مدرن ترین صندلی های دنیا تجهیز گردیده است و این ارمغان یک سفری راحت و آسوده برای شما خواهد بود. امکانات تغییر و تنظیم صندلی در چندین جهت تا دسترسی به وضعیت مطلوب مسافر و همچنین فاصله مناسب صندلی ها از یکدیگر جهت تبدیل صندلی به تختخواب ایجاد حداکثر راحتی صندلی جهت استراحت در هواپیما را فراهم گردیده است همچنین کترینگ مناسب، سرگرمی های پروازی و صندلی های دارای LCD باعث ایجاد لذت بیشتر در پروازهای این کلاس می گردد.

sitemap_meraj_shabavizparvaz_01

کلاس هواپیمایی معراج :

در حال حاضر تعداد محدودی از هواپیماهای این شرکت دارای صندلی فرست کلاس می باشند در این هواپیماها تمامی امکانات اعم از مدرنترین و راحت ترین صندلیها، پذیرایی کترینگ مناسب، سرگرمی های داخل پروازی و بسیاری از امکانات در خدمت مسافرین خواهد بود.
استفاده از از بهترین کادر پروازی و مهمانداری تجربه ای دیگر در پروازهای فرست کلاس این هواپیمایی فراهم می نماید.
انشاالله باتوسعه ناوگان این شرکت در آینده شاهد ارائه این سرویس در مسیرها و هواپیماهای بیشتری به مسافرین محترم خواهیم بود.

sitemap_meraj_shabavizparvaz_02

فرست

کلاس اکونومی هواپیمایی معراج:

در کلاس اکونومی هواپیمایی معراج با تغییر چیدمان هواپیماها سعی در افزایش فاصله صندلی ها جهت ایجاد راحتی بیشتر در سفر گردیده است و این باعث گردیده فاصله اکثریت صندلی های اکونومی از حالت متوسط استاندارد بیشتر گردد.
استفاده از مهمانداران مناسب و کترینگ عالی باعث احساس راحتی و لذت بیشتر شماره در سفر خواهد شد.

sitemap_meraj_shabavizparvaz_03

صندلی های هواپیمایی معراج

مشاوره رایگان