هواپیمایی فری برد

معرفی هواپیمایی ها 24 آبان ، 1395 5 دقیقه

هواپیمایی فری برد(Freebird Airline)

Gozen Holding یک گروه ار شرکت های فعال در زمینه هواپیمایی ، نمایندگی ، نظارت ، سوخت ، کنترل ، کارگزاری، امنیت و آموزش در صنعت حمل و نقل هوایی است. بر اساس تجربه و دانش خود که بیش از 35 سال به دست آورده، تبدیل به یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات هوشمند ، از جمله خطوط هوایی Freebird ، خدمات امنیتی Ozen شده است. Gozen Holding فعالیت های موفق خود را در زمینه گردشگری و بخش حمل و نقل با بیش از 2000 کارمند ادامه می دهد.

Freebird_airlines_shabavizparvaz_06

امنیت هواپیمایی فری برد

خطوط هوایی فری برد یک شرکت هواپیمایی است که به طور مداوم و سریع توسعه می یابد که در آن فن آوری های جدید استفاده می شود  و در انجام آن عوامل ایمنی اهمیت زیادی دارد. مسئولیت انجام هرگونه فعالیت در حوزه حمل و نقل هوایی با رعایت قوانین ملی و بین المللی است. وظیفه مهم ما پیگیری در مورد پیشرفت های مربوط به ایمنی پرواز در زمینه حمل و نقل هوایی در سیستم عامل های بین المللی است. در این صنعت در حال توسعه ، در حالی که کار خود را با پیشبرد اقدامات پیش روی ادامه می دهیم ، اقداماتی را برای وقایع احتمالی انجام می دهیم که ممکن است در آینده به وجود آید.

ما آموزش های خود را به پرسنل مجرب خود در مرکز آموزش بین المللی (IFTC) در سازمان Gozen Holding تعلیم می دهیم.  تغمیر و نگهداری هواپیمایی (A) ما در استانبول و آنتالیا با کارکنان فنی با تجربه انجام می شود ، که با توجه به قوانین بین المللی مجاز است. علاوه بر این ، با اشاره به تعمیر و نگهداری سالانه ، ما قرار دادهایی را به ارائه دهندگان خدمات فنی بسیار قابل اعتماد در خارج از کشور داده ایم. Freebird Airlines یک شرکت معتبر IATA است.

Freebird_airlines_shabavizparvaz_02

تاریخچه هواپیمایی فری برد :

Freebird یک شرکت بین المللی است و در سال 2000 تاسیس شد و در سال 2001 با 3 هواپیمایی MD-83 متوسط شروع به کار کرد.  در حال حاضر در اروپا و خاورمیانه ، ناوگان با 8 فروند ایرباس A320 توانسته است با پیشرفت های مداوم بین حمل و نقل هوایی خصوصی ترکیه توجه همه را جلب کند. فری برد دارای سه فعالیت اصلی است :

  • حمل و نقل مسافر/ بار
  • مهندسی و نگهداری
  • آموزش خدمه پرواز

تمامی فعالیت های این ایرلاین تحت مقررات اداره کل حمل و نقل عمومی ترکیه انجام می شود.

بنیانگذارهای هواپیمایی فری برد Mekin GÖZEN و Mete BOZYİZİT می باشند و شرکت  Gözen Holding  بیش از 30 سال سابقه در اداره امور هوایی دارند.

Freebird_airlines_shabavizparvaz_01

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_05

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_07

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_08

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_09

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_11

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_13

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_12

هواپیمایی فری برد

مشاوره رایگان