کیفیت هواپیمایی فری برد

معرفی هواپیمایی ها 24 آبان ، 1395 5 دقیقه

کیفیت هواپیمایی فری برد (Quality Standards)

مجموعه ی فری برد سعی بر این دارند که نیازهای مسافران را با بهترین و سریع ترین راه ها برآورده کنند از همین رو هواپیمایی فری برد از سیستم های مدیریت کیفیت های خوبی استفاده کرده تا خدمات منحصر به فردی را ارائه دهد. گواهینامه کیفیت DIN EN  ISO 9001: 2000 توسط بنیاد معتبر شناخته شده بین المللی  TÜV Anlagentechnic GmbH با دفتر مرکزی در کلن به دست آورده است. این گواهینامه برای تمام واحد ها از سرویس کابینه تا بخش فنی اعطا شده است. هواپیمایی فری برد یکی از قوی ترین خطوط هواپیمایی کشور ترکیه می باشد.

هواپیمایی فری برد در تاریخ 24 مارس 2006 به عنوان اولین اپراتور IOSA در ترکیه ثبت شده است که با موفقیت IATA Safety Audit (IOSA) را انجام داد و در حال  حاضر با سایر اپراتورهای هواپیمایی گواهی IOSA ، در گروه ایمنی پروازی در سطح جهان است. این واقعیت با قدردانی از عملیات Freebird توسط سازمان های هوابرد بین المللی معتبر  به دست آمده است.

IOSA اولین استاندارد جهانی در زمینه حمل و نقل هوایی است که شامل جنبه های عمده ای از قابلیت های شرکت های هواپیمایی برای ارائه یک عملیات ایمن است : عملیات پرواز ، کنترل عملیاتی و پرواز ، مهندسی هواپیما ، تعمیر و نگهداری ، عملیات کابین ، عملیات حمل بار هوایی ، عملیات حمل  امنیت عملیاتی . برنامه IOSA توسط شرکت هواپیمایی یاتا (انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی) به عنوان مرجع برای ایمنی و کیفیت خطوط هوایی شناخته شده است.

Freebird_airlines_shabavizparvaz_05

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_09

هواپیمایی فری برد

Freebird_airlines_shabavizparvaz_01

هواپیمایی فری برد


مشاوره رایگان