هواپیمایی تیلویند

معرفی هواپیمایی ها 24 آبان ، 1395 5 دقیقه

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13  هواپیمایی تیلویند(Tailwind Airlines)

مسیرهای shabavizparvazهواپیمایی تیلویند :

ایران (iRAN) - صربستان (SERBIA) -  اسلوواکی (SLOVAKIA) - ایتالیا (ITALY) - فرانسه (FRANCE) - سویتزرلند (SWITZERLAND) -  هرزوگوین (HERZEGOVINA) - مجارستان (HUNGARY) - لهستان (POLAND) - بریتانیا (BRITAIN) - هلند (NETHERLANDS) - بلژیک (BELGIUM) - آلمان (GERMANY) - دانمارک (DENMARK) - قزاقستان (KAZAKHSTAN)

پرسنل مجرب شباویز پرواز آماده  انجام رزرو بلیطهای تیلویند برای شما مسافران عزیز می باشد . هر آنچه که نیاز دارید درمورد هواپیمایی تیلویند بدانید را از پرسنل شباویز پرواز بخواهید .

tailwind_airlines_shabavizparvaz_04

tailwind_airlines_shabavizparvaz_15

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13 تاریخچه هواپیمایی تیلویند  :

شرکت هواپیمایی تیلویند از سال 2010 تا کنون دارای مجوز ثبت حسابرسی ایمنی عملیاتی IATA (IOSA) است. IOSA یک برنامه حسابرسی ایمنی تحت رهبری مستمر یاتا (انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی) است.

این یک سیستم ارزیابی و رازیابی جهانی برای ارزیابی یک سیستم مدیریت عملیات و کنترل سیستم ایمنی در یک شرکت هواپیمایی است. IOSA از اصول حسابرسی کیفیت معتبر بین المللی استفاده می کند که اطمینان از انجام ممیزی ها به صورت استاندارد و سازگار است. خطوط هوایی از ثبت IOSA برای مزایای مختلف استفاده می کنند که شامل بهبود ایمنی در خطوط هوایی ، بهبود اشتراک کد و کاهش ممیزی می شود.

هواپیمایی تیلویند سیستم ثبت نام مدیریت کیفیت ISO 9001 (QMS) از سال 2011 را دارد.

ایزو یک برنامه مدیریتی تحت الزامات سازمان بین المللی استاندارد سازی است. ایزو یک برنامه صدور گواهینامه جهانی است  برای سیستم مدیریت کیفیت هر نوع سازمان پذیرفته شده است. خطوط هوایی از ثبت ISO برای مزایای مختلف از جمله بهبود کیفیت در خطوط هوایی ، رضایت مشتری ، استاندارد سازی عملیات و کاهش هزینه استفاده می کنند.

tailwind_airlines_shabavizparvaz_05

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13 عملیات پرواز هواپیمایی تیلویند :

تیم پرواز هواپیمایی تیلویند (Tailwind Airlines)  توسط مدیر پرواز ما عملیات کاپیتان Mete Batur که کاپیتان بسیار متخصص و با تجربه است هدایت می شود. کاپیتان ما در خطوط هوایی به طور متوسط 20 سال تجربه دارد . خدمه کابین ما دارای حداقل 10 سال تجربه بین المللی هستند که برای سازماندهی پرواز به صورت امن و راحت لازم هستند.

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13 اداره عملیات زمینی هواپیمایی تیلویند :

اداره عملیات زمینی خطوط هوایی Tailwind Airlines مسئولیت عملکرد خدمات مسافر و هواپیما را طبق قوانین سازمان بین الملل هواپیمایی مدنی IATA / ICAO / JAA انجام می دهد . خدمات صحیح ، سریع و کارآمد را با توجه به قوانین و همچنین دستور العمل های هواپیمایی مدنی ارائه می دهد. کارکنان عملیات زمینی توسط ZAFER kARAGOZOGLU تحت نظارت هستند و تضمین می کند که همه مسافران Tailwind یک سفر راحت و استاندارد با خدمات غذا با بهترین کیفیت داشته باشند.

tailwind_airlines_shabavizparvaz_07

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13 ریاست فنی هواپیمایی تیلویند :

بخش فنی هواپیمایی توسط شخصی به نام Kerem Koc ، مهندس هواپیما حرفه ای مدیریت و رهبری می شود. قوانین و دستورالعمل های منطبق بر Civil Aviation ساخت و ساز شده است. تمامی تعمیر و نگهداری قطعات هواپیما توسط متخصصین خود هواپیمایی تحت قوانین مشترک بین المللی SHY-145 انجام می شود و توسط سازمان های EASA Part 145 تایید می شود.

بخش آموزش هواپیمایی تیلویند :

واحد آموزش تحت رهبری مدیر آموزش و پرورش کاپیتان علی کراوغلان آموزش می بینند. آموزش پایه و تازه سازی پرسنل خطوط هوایی شامل : مطابق بودن با مقررات ملی و بین المللی با کارکنان واجد شرایط، با تجربه و گواهینامه اداره کل حمل و نقل عمومی می باشد.

tailwind_airlines_shabavizparvaz_08

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13  بخش ایمنی و کیفیت هواپیمایی تیلویند :

اداره کیفیت تحت مدیریت فاطه توحان می باشد. انطباق کار همه ادارات و تامین کنندگان تایلند را با مقررات و رویه های عملیات ملی و بین المللی کنترل می کند و در صورت لزوم، بهبود آنها را با اقدامات اصلاحی / پیشگیرانه ای بهبود می بخشد. در این بخش فقط پرسنل مجرب و واجد شرایط استخدام می شوند.

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13 اهداف مجموعه هواپیمایی تیلویند :

هدف مدیران با تجربه و کارآمد هواپیمایی برآورده کردن تمامی نیازهای مسافرین می باشد. ارائه خدمات با کیفیت بالا ، ایمن و مطمئن با کارکنان حرفه ای و با تجربه در دستورکار این هواپیمایی می باشد. این شرکت تمامی تعمیرات و دقت را سر وقت و در مهلت معین قانونی انجام می دهد. مدیریت با عملکرد پایدار و صحیح در هر جنبه از کار لحاظ می شود. شرکت هواپیمایی تیلویند می خواهد جز معتبرترین شرکتهای هواپیمایی باشد و اپراتورهای گردشگری و مسافرتی زیادی داشته باشد.

tailwind_airlines_shabavizparvaz_09

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13 هیئت مدیره هواپیمایی تیلویند :

 صفی ارگین یکی از اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت هواپیمایی Tailwind است. او بیش از 32 سال تجربه هواپیمایی در عملیات هواپیمایی دارد. او یکی از بنیانگذاران نخستین شرکت هواپیمایی خصوصی ترکیه بود، یعنی شرکت هواپیمایی استانبول و یکی از بنیانگذاران TOSHID بود که در آن 10 سال است که رئیس هیئت مدیره است.

هالیام اییدین مدیر مالی و عضو هیئت مدیره هواپیمایی Tailwind است. او مدرک کارشناسی در اقتصاد دارد ، او به عنوان مدیر مالی و بازرگانی در چندین شرکت مسافربری و باربری و MRO مشغول به کار است. تجربه او در زمینه حمل و نقل هوایی از جمله عملیات اجاره ی مرطوب به بیش از 25 سال است.

tailwind_airlines_shabavizparvaz_10

tailwind_airlines_shabavizparvaz_13 هواپیمایی بوئینگ 400-737 :

مختصر اطلاعاتی در مورد هواپیمایی بوئینگ تیلویند :

Number of Passengers : 168

Cruising Speed :0.745 mach

Maximum Speed : 0.82 mach

Maximum Range : 3000 km

Engine Power : 23.500 ib

Maximum Take -off Weight : 65.090 kg

Engine Type : 2 * CFMI CFM56-3C1

Cargo Capacity : 38.9 m3/7484 kg

Maximum Crusing Height : 37.000  Feet

tailwind_airlines_shabavizparvaz_16

tailwind_airlines_shabavizparvaz_11

هواپیمایی تیلویند

tailwind_airlines_shabavizparvaz_01 tailwind_airlines_shabavizparvaz_02

هواپیمایی تیلویند

tailwind_airlines_shabavizparvaz_03 tailwind_airlines_shabavizparvaz_06

هواپیمایی تیلویند


مشاوره رایگان