هواپیمایی آزال

معرفی هواپیمایی ها 27 آبان ، 1395 5 دقیقه

azal_airlines_shabavizparvaz_01 هواپیمایی آزال (Azal Airlines)

 در آوریل 1992 پس از کسب استقلال ، هواپیمایی دولتی خطوط هوایی آذربایجان (آذربایجان حوا یولاری) در جمهوری آذربایجان با تصمیم دولت جمهوری آذربایجان تاسیس شد. در سال 2016 ، آذربایجان توافقنامه آسمان باز با ایالات متحده آمریکا را امضا کرد.

جهت اطلاع از قیمت های بلیط هواپیمایی آزال با دفتر شباویز پرواز تماس بگیرید : 88610830 - 021

shabavizparvaz :

  • وی آی پی کلاب (VIP club) -- 32 کیلوگرم بار
  • بیزینس کلاس (Business) -- 32 کیلوگرم بار
  • کامفورت کلاب (Comfort Club) -- 32 کیلوگرم بار
  • اکونومی کلاس (Economy ) -- 23 کیلوگرم بار

azal_airlines_shabavizparvaz_05

azal_airlines_shabavizparvaz_01 انواع هواپیما های هواپیمایی آزال :

  • Boeing 757 - 200
  • Airbus A319
  • Airbus A320
  • Boeing 767 - 300
  • Embraer ERJ 170- 100 LR
  •  Embraer ERJ 190 - 100
  • Airbus A340 - 500
  • Boeing 787 - 8 Dreamliner

azal_airlines_shabavizparvaz_01 طبقه بندی جرائم در هواپیما :

  • نقض قوانین رفتاری که توسط شرکت هواپیمایی تعیین می شود (سیگار کشیدن ، استفاده ازدستگاه های الکترونیکی و غیره)
  • حمله (خشونت فیزیکی) ، ارعاب یا تهدید علیه اعضای خدمه یا مانع از خدمه در انجام مسئولیت های خود
  • حمله (بدرفتاری فیزیکی)، ارعاب یا تهدید علیه مسافران دیگر
  • عدم اجرای الزامات خدمه برای تطابق با قوانین امنیت هوایی
  • استفاده از داروها یا الکل بیش از حد منجر به مسمومیت ، سوء رفتار ، سوء استفاده ، سوء قصدی و غیره
  • سوءاستفاده یا خشونت (اعمال) در ارتباط با مسافرین بزرگسال یا زیر سن قانونی
  • خسارات مخرب (عمدی) (تخریب) یا غیرفعال کردن اموال یا تجهیزات هواپیما
  • نقض های دیگر (سیگنال غیر مجاز ، سوء استفاده از دستگاه های الکترونیکی ، عدم وجود یک ترمینال مسافری و هواپیما و غیره)

azal_airlines_shabavizparvaz_04

azal_airlines_shabavizparvaz_01"> درباره خطوط هواپیمایی آزال :

خطوط هوایی جمهوری آذربایجان بخشی از شرکت سهامی عام آذربایجان هوا یولاری است که بزرگترین شرکت هواپیمایی آذربایجانی و پرچم ملی است. مقر آن در باکو ، عضو انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا)  است.

فرودگاه اصلی ، فرودگاه بین المللی باکو ، حیدر علی اف ، واقع در 20 کیلومتری شمال باختری است. آذربایجان Hava Yollari پروازهای مسافری به کشورهای اروپایی ، کشورهای مستقل مشترک المنافع ، خاورمیانه و آسیا را اداره می کند . در سال 2014، هواپیمای جدید بوئینگ برای پروازهای طولانی مدت خریداری شد. شرکت هواپیمایی پروازهای منظم به مقاصد آمریکای شمالی و جنوب شرقی آسیا آغاز کرد . حوا یولاری ، به عنوان یک حامل پرچم ملی ، دارای جایگاه  مهمی در جامعه بین المللی هواپیما و موقعیت پیشرو در کشورهای مستقل مشترک  المنافع است. آذربایجان هاوا یولاری همچنین رهبر منطقه ای و کشورهای مستقل مشترک المنافع برای تعداد هواپیماهای جدید است.

فرودگاه بین المللی باکو حیدر علی اف ،یکی از شش فرودگاه بین المللی است که در خدمت آذربایجان است. نام قبلی آن فرودگاه بین المللی بینا بود که پس از یک حل و فصل نزدیک باکو نامگذاری شد. در تاریخ 10 مارس 2004 ، حیدر علی اف ، رئیس جمهوری آذربایجان ، نامگذاری شد. این فرودگاه در فاصله 20 کیلومتری شمال باختری استان باکو قرار گرفته و با دو بزرگراه مدرن در سال 2008 و 2009 راه اندازی شده است. پایانه ، در خلاف اکثر فرودگاه های بین المللی دیگر ، مغازه ها نه تنها در خروجی ها بلکه در منطقه ورودی ها هم وجود دارد. مراحل پرداخت توسط کارت اعتباری پذیرفته می شود و همچنین می تواند در منات آذریجان ، دلار آمریکا ، یورو و روبل روسیه ساخته شود. فرودگاه بین المللی باکو حیدر علی اف با شرایط بین المللی مطابقت دارد. با توجه به جایگاه جغرافیایی مطلوب آن ، فرودگاه بین المللی اولویت های پروازی بین شرقی و غرب ، شمال و جنوب تبدیل شده است.

azal_airlines_shabavizparvaz_06

azal_airlines_shabavizparvaz_01 امنیت هواپیمایی آزال :

هواپیمایی آذربایجان همواره در حال بهبود بخشیدن ایمنی پرواز خود هست. استاندارد های ایمنی اعمال شده توسط خطوط هوایی آذربایجان امروز مطابق با الزامات سختگیرانه جهان است. کمی تعجب آور است که نتایج حسابرسی بزرگترین و معتبرترین سازمان های هواپیمایی مدنی در جهان ، ICAO که در فوریه 2010 منتشر شد ، به سطح بالایی از امنیت پرواز هواپیمایی آذربایجان اشاره کرد.

از سال 2008 ، هواپیمایی آذربایجانی با موفقیت یک ممیزی عملیاتی ایمنی عملیات یاتا را انجام داد. پس از اتمام ممیری، خطوط هوایی آذربایجان در ثبت نام اپراتورهای IOSA گنجانده شده و تبدیل به یک عضو کامل از جامعه امن خطوط هوایی شده است. مدیران و کارکنان خطوط هوایی آذربایجان روز به روز سخت کار می کنند تا عملکرد ایمنی ، فرکانس پرواز ، فرهنگ و کیفیت خدمات مسافرتی و تصویر کلی هواپیمایی را در چشم جهان و جامعه حمل و نقل هوایی بهبود بخشتد.

برنامه حسابرسی ایمنی عملیات (IOSA) IATA یک سیستم ارزیابی بین المللی شناخته شده و پذیرفته شده برای ارزیابی سیستم های مدیریت عملیاتی و کنترل سیستم های هواپیمایی است.

امروزه IOSA یک استاندارد پیشرفته و سازگار برای کل صنعت حمل و نقل هوایی در زمینه عملیات هوایی و ایمنی آن است. IOSA به طور مداوم به روز شده ، دقیق ، ارزیابی و مطابق با نیازهای متغیر صنعت حمل و نقل هوایی و اسناد قانونی به روز شده است. بر اساس الزامات آیاتا ، تمام ایرلاینهای ایرلاینز باید حسابرسی IOSA را تکمیل کنند. شرکت های موفق در ثبت نام اپراتورهای IOSA ثبت شده اند.

صدور گواهینامه IOSA در حال حاضر توسط هشت حسابرسی مستقل شرکت معتبر توسط یاتا انجام می شود. کتابچه راهنمای استاندارد IOSA حاوی 872 مورد الزام آور است که شرکت های هواپیمایی باید از انجام ممیزی پیروی کنند. گواهی IOSA اجازه ورود به اتحادیه های بین المللی هواپیماهای پیشرو در جهان را می دهد و همچنین یک شرط اجباری برای عضویت یاتا است. شناخت بین المللی عملکرد ایمنی هواپیمایی آذربایجان، خطوط هوایی ما را با وضعیت بالاتری در خدمات هوایی داخلی و بین المللی فراهم می کند.

azal_airlines_shabavizparvaz_07

هواپیمایی آزال :

هواپیمایی آزال دارای یکی از جدیدترین ناوگان هواپیما است که شامل 23 هواپیما است. دفتر مرکزی آزال در باکو در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف است که با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد. در سال 2016 ، فرودگاه بین المللی نخجوان بازسازی شد. در سال 2017 فرودگاه بین المللی حیدر علی اف به عنوان بهترین فرودگاه بین المللی در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع شناخته شد.


azal_airlines_shabavizparvaz_09

هواپیمایی آزال

azal_airlines_shabavizparvaz_13

هواپیمایی آزال

azal_airlines_shabavizparvaz_10

هواپیمایی آزال

azal_airlines_shabavizparvaz_08

هواپیمایی آزال

azal_airlines_shabavizparvaz_11

هواپیمایی آزال

azal_airlines_shabavizparvaz_12

هواپیمایی آزال

azal_airlines_shabavizparvaz_14

هواپیمایی آزال

مشاوره رایگان