درباره تریپ ادوایزر

راهنمای سفر 29 آبان ، 1395 5 دقیقه

 با این جغد اسوده سفر کنید!

سلام شاید شما هم این تصویر را دیده باشید.                               tripadvisor_inc_logo

بله درسته ، تریپ  ادوایزر TRIPADVISOR یکی از چندین سایتی است که سالهاست در زمینه مسافرت ، خرید آنلاین بلیط ، هتل و اصولاً خدمات تور فعالیت  وسیعی داره. ولی امروز بیشتر می خوام درباره یکی از خدماتی که این سایت در اختیار مسافرین قرار می دهد صحبت کنم، تا به راحتی محل اقامت خودشان یا بهتر بگویم هتل را انتخاب کنند.

یکی از بزرگترین نگرانی های هر مسافر در هر سفر خود محل اقامت خواهد بود. شما هم حتماً مثل من هستید و همیشه نگران این مطلب هستید که آیا هتلی که انتخاب کرده ام مناسب ، تمیز و یا این که اصلاً طبق ستاره هایی که من انتخاب کرده ام هست  یا نه؟ همه اینها مواردی است که کم یا زیاد قبل از سفر به ذهن ما می رسد.

هر آژانس اطلاعات خاصی درباره یک سری از هتل ها دارد و اصولاً قضیه انتخاب هتل یک امر کاملاً سلیقه ای است و هرکس بسته به بودجه و بیشتر از همه سلیقه خودش این مورد را انتخاب می کند. ولی در این زمینه مسافرین و حتی خود من هم اکثراً از سایت TRIPADVISOR برای انتخاب هتل استفاده می کنم. چرا که نظرات افراد مختلف از گوشه کنار دنیا که به هتل های مورد نظر شما مسافرت کرده اند را در این سایت مشاهده می کنید. البته باید بگویم که خود تریپ ادوایزر هم چندی پیش توسط یکی از ارگانهایی که در زمینه توریسم در ایتالیا  فعالیت گسترده ای داشته مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است که گفته ها و نظراتی که در آن نوشته می شود برای تخریب و یا بالابردن رتبه هیچ هتلی نباشد.

خوب حال که مقداری راجب تریپ ادوایزر آشنا شدید شما هم می توانید به راحتی وارد سایت http://www.tripadvisor.com شوید یا با تایپ اسم هتل خودتان به طور مثال (( ORANG COUNTY HOTEL ANTALY))  تایپ می کنید و این هتل را در بخش تریپ ادوایزر مستقیماً رصد می کنید. در آنجا می بینید که هتل از نظر کسانی که در آن اقامت داشته اند چه نمره ای گرفته است .درضمن این رو هم بگویم که شرکت خدمات مسافرتی شباویز پرواز هم برای گارانتی کردن هتلهای خود از  این سایت کمک های زیادی می گیره

در حقیقت تمامی این مطالبی که گفته شده گوشه ای از تمام چیزی هست که در اخر منجرب به این می شه که مسافر با خیال راحتر و اطمینان بیشتری هتل مورد نظر خودش رو انتخاب کنه  و حداقل دیگه از گفتن این جمله که به ما دروغ فروختن همه با هم رهایی پیدا کنیم.

امیدوارم همین مطالب کم یه قدم خیلی کوچیک باشه برای یه مسافرت فوق العاده برای شما ارتمند شما خانواده شباویز پرواز

از همین الان تریپ ادوایزر خوش بگذره ...... TripAdvisor_logo

مشاوره رایگان