بهترین مراکز خرید کوش آداسی را بشناسید

معرفی مراکز خرید 01 آذر ، 1402 5 دقیقه
گردشگرانی که به ترکیه سفر می‌کنند، بخشی از زمان خود را به خرید کردن اختصاص می‌دهند؛ زیرا بازارها و مراکز خرید بسیار مجهز و لوکسی در شهرهای ترکیه وجود دارد که هر کالایی را می‌توان آنجا پیدا کرد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین و لاکچری ترین مراکز خرید کوش آداسی بپردازیم. این شهر، علاوه بر طبیعت خیره‌کننده و آثار باستانی ارزشمند، مراکز خرید متعددی نیز دارد که برای خرید انواع اقلام پوشیدنی و خوراکی می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. برای آشنایی با این پاساژها و بازارهای کوش آداسی، لطفا تا انتهای مطلب پیش ‌رو همراه ما باشید.

بازار بزرگ کوش آداسی

بازار بزرگ (Grand Bazaar) با داشتن بیش از 5000 فروشگاه، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کوش آداسی و ترکیه به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع چرم، طلا، نقره، فرش، عتیقه‌جات و هرآنچه تصورش را کنید، با قیمت مناسب از فروشگاه‌های بازار بزرگ کوش آداسی بخرید. فروشندگان این بازار، بسیار خوش‌برخورد هستند و اغلب به چندین زبان مختلف تسلط دارند. این بازار به قدری زیباست که توصیه می‌کنیم حتی اگر قصد خرید ندارید هم بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهید.

ساعت کار بازار بزرگ کوش آداسی: 09:30 تا 23:00

آدرس بازار بزرگ کوش آداسی: محله داغ، خیابان شوفرلر

تصویری از بازار بزرگ کوش آداسی

تصویری از بازار بزرگ کوش آداسی

مرکز خرید آکدوگان

یکی از بهترین مراکز خرید در کوش آداسی، پاساژ آکدوگان (Akdogan Passage) است. این پاساژ 3 طبقه، ظاهر لوکس و جذابی دارد و اغلب مردم آن را با مجسمه مشهورش می‌شناسند. این مجسمه زیبا در محوطه پاساژ قرار گرفته و جذابیت مرکز خرید آکدوگان را دوچندان کرده است. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و اکسسوری، تعدادی کافه و رستوران نیز دارد و از امکانات خوبی برخوردار است. شما عزیزان می‌توانید در مرکز خرید آکدوگان، اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید و همچنین از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در آن لذت ببرید.

ساعت کار مرکز خرید آکدوگان: 10:00 تا 22:00

آدرس مرکز خرید آکدوگان: محله جامی کبیر، خیابان کاهرامانلر

مرکز چرم کوش آداسی

اگرچه محصولات چرمی ایران بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و در دنیا به شهرت رسیده‌اند؛ اما چرم، یکی از سوغاتی‌های معروف ترکیه نیز به شمار می‌رود. برای خرید انواع محصولات چرمی از قبیل کیف، کفش، کاپشن، شلوار و دستبند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌توانید به مرکز چرم کوش آداسی مراجعه کنید. این مجموعه، از برترین مراکز خرید کوش آداسی برای تولیدات چرمی است. اغلب تولیدات موجود در این مرکز، بسیار خاص هستند و قیمت بالایی دارند.

ساعت کار مرکز چرم کوش آداسی: 09:00 تا 23:30

آدرس مرکز چرم کوش آداسی: محله جامی کبیر، بارباروس هایرتین

مرکز خرید چرم کوش آداسی

تصویری از فروشگاه چرم کوش آداسی

مرکز خرید کیپا کوش آداسی

یکی دیگر از مراکز خرید معروف کوش آداسی، کیپا (Kipa) است. اغلب گردشگران در سفر به کوش آداسی از این مجموعه بازدید می‌کنند. علاوه بر خرید از فروشگاه‌های لوکس و مجهز کیپا می‌توانید از سینما، رستوران و کافه این مرکز خرید نیز استفاده کنید. اگر با دقت از همه فروشگاه‌ها بازدید کنید، انواع اجناس از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و بهداشتی را با قیمت مناسب در کیپا پیدا می‌شوند.

ساعت کار مرکز خرید کیپا: 10:00 تا بامداد

آدرس مرکز خرید کیپا: محله دگیرمندری، بلوار سلیمان دمیرل

نمایی از مرکز خرید کیپا در کوش آداسی

تصویری از مرکز خرید کیپا در کوش آداسی

مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام

وقتی صحبت از بهترین مراکز خرید کوش آداسی می‌شود، نباید مرکز خرید ای وی ام (AVM) را فراموش کنیم. این مرکز خرید از دو بخش سرباز و سرپوشیده تشکیل شده است و اجناس آن بسیار متنوع هستند. انواع کیف، کفش، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، جواهرات، اکسسوری، لوازم الکترونیکی و خانگی در فروشگاه‌های AVM پیدا می‌شوند. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های متنوع و معماری زیبا، امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری نیز دارد. پس از خرید می‌توانید به سینما، رستوران و کافه مجموعه مراجعه کنید و برای سرگرمی کودکان آن‌ها را به زمین بازی ببرید.

ساعت کار مرکز خرید ام وی ام کوش آداسی: 10:00 تا 22:00

آدرس مرکز خرید ام وی ام کوش آداسی: محله یاوانسو، خیابان کارا اوا

مرکز خرید اسکالا نوا اوت لت کوش آداسی

در فهرست آشنایی با بهترین مراکز خرید کوش آداسی، نوبت به معرفی اسکالا نوا (Scala Nuova) رسیده است. این مرکز خرید درست مقابل اسکله قرار گرفته و منظره خارق‌العاده‌ای از دریای اژه را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. حتی اگر قصد خرید ندارید، برای تفریح و همچنین خوردن غذاهای دریایی تازه به اسکالا نوا مراجعه کنید. حتی می‌توانید در شعبه استارباکس این مجموعه، طعم قهوه‌های آمریکایی را نیز تجربه کنید. برندهای مطرح جهانی در اسکالا نوا شعبه دارند و اجناس خود را با قیمت‌های نسبتا بالا به مشتریان عرضه می‌کنند.

ساعت کار مرکز خرید اسکالا نوا اوت لت کوش آداسی: 08:30 تا 23:00

آدرس مرکز خرید اسکالا نوا اوت لت کوش آداسی: محله جامی کبیر، خیابان لیمان

مرکز خرید اسکالا نوا در کوش آداسی

تصویری از مرکز خرید اسکالا نوا در کوش آداسی

بازار حجیوات کوش آداسی

 بازار حجیوات یا هاجیوات (Hacivat) از مهم‌ترین مراکز خرید در کوش آداسی است و به بازارهای سنتی شباهت دارد. افرادی که به دنبال خرید صنایع دستی ترکیه هستند، به راحتی می‌توانند بهترین و متنوع‌ترین صنایع دستی که نمایانگر تاریخ و فرهنگ مردم کوش آداسی و ترکیه است را از بازار حجیوات خریداری کنند. اگر عاشق فضاهای سنتی و قدیمی هستید، در سفر به کوش آداسی حتما از این بازار جذاب و دوست‌داشتنی بازدید کنید.

ساعت کاری بازار حجیوات کوش آداسی: 09:00 تا 21:00

آدرس بازار حجیوات کوش آداسی: محله آلاجامسکیت، خیابان ییلدیریم

صنایع دستی در بازار حجیوات کوش آداسی

تصویری از صنایع دستی در بازار حجیوات کوش آداسی

مرکز خرید سوکه

وقتی از کوش آداسی به طرف بدروم حرکت کنید، با یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کوش آداسی به نام نوادا اوت لت سوکه (Novada Outlet Söke) مواجه خواهید شد. این مرکز خرید کمتر از 1 ساعت با کوش آداسی فاصله دارد و میزبان برندهای مطرح دنیا از جمله نایکی و آدیداس است. برخی از تولیدکنندگان نیز اجناس خود را به صورت مسقیم در سوکه عرضه می‌کنند. پس از خرید و گشت‌وگذار در فروشگاه‌های نوادا اوت لت سوکه می‌توانید از شعبه‌های مک دونالد و استارباکس، غذا و نوشیدنی تهیه کنید.

ساعت کار نوادا اوت لت سوکه: 10:00 تا 22:00

آدرس نوادا اوت لت سوکه: جاده آتاتورک، سوکه

فروشگاه توبا کورویمیش

فروشگاه توبا کورویمیش (Tuğba Kuruyemiş)، مکانی برای خرید سوغاتی‌های خوشمزه و رنگارنگ ترکیه است. انواع دسرهای ترکی، میوه خشک، آجیل، شیرینی و آبنبات در بسته‌بندی‌های زیبا و کیفیت بالا، در این فروشگاه عرضه می‌شود. حتی می‌توانید اقلام موردنیازتان را به صورت کیلیویی از فروشگاه توبا کورویمیش خریداری کنید. در سفر به کوش آداسی حتما به این مکان جذاب سر بزنید.

ساعت کار فروشگاه توبا کورویمیش: 09:00 تا 22:00

آدرس فروشگاه توبا کورویمیش: محله دگیرمندری، بلوار سلیمان دمیرل

سفر به کوش آداسی با تورهای شباویز

از آنجا که خرید کردن، یکی از بخش‌های لذت‌بخش سفر است، در مقاله «معرفی بهترین و لاکچری ترین مراکز خرید کوش آداسی» تعدادی از مشهورترین بازارها و فروشگاه‌های این شهر را به شما معرفی کردیم. از سوغات و صنایع دستی کوش آداسی تا مطرح‌ترین برندهای دنیا را در این مراکز خرید پیدا خواهید کرد. محدوده قیمت در فروشگاه‌های کوش آداسی بسیار گسترده و پاسخگوی نیاز همه اقشار جامعه است.

همین حالا تور کوش آداسی را با قیمت مناسب و خدمات ایده‌آل از آژانس شباویز خریداری کنید. با یک بار استفاده از خدمات این مجموعه، به مشتری همیشگی آن تبدیل خواهید شد. اگر تجربه سفر به کوش آداسی و خرید از فروشگاه‌های آن را داشته‌اید، لطفا نظرات خود را با ما و خوانندگان مجله شباویز به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

۱- دیگر مراکز خرید معتبر کوش آداسی در کجا واقع هستند؟

در کوش آداسی، مراکز خرید محلی از جمله «کوش آداسی مارینا» و «آریانا پارک» نیز به شهرت رسیده‌اند. کوش آداسی مارینا یک مجتمع خرید و تفریحی با فروشگاه‌، رستوران‌و فضای سبز است. آریانا پارک نیز یک مرکز خرید و تفریحی با تنوع بالای فروشگاه‌ و خدمات است.

۲- بهترین زمان برای خرید در کوش آداسی کدام فصل است؟

بهترین زمان خرید در کوش آداسی بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. اما به طور کلی، فصل بهار و تابستان به عنوان فصل‌های پربازدید، برای خرید مناسب‌ترند. همچنین، همزمان با برگزاری جشنواره‌ها و تخفیفات، فرصت‌های خرید بیشتری برای افراد به وجود می‌آید.

مشاوره رایگان