پرواز به ازمیر

راهنمای سفر 30 آبان ، 1395 5 دقیقه

izmir_logo

ازمیر یک از سه شهر بزرگ و به نام کشور ترکیه می باشد .این شهر زیبا علاوه بر جنبه های  توریستی و زیبای که دارد یک شهر صنعتی می باشد و در طول سال فهالیتهای اقتصادی زیادی در این شهر انجام می شود.نمایشگاهای معتبر صنعتی و توریستی از جمله فعالیتهای این شهر می باشد . فرودگاه شهر ازمیر با نام ادنان مندرس ADNAN MENDERES در فاصله 20 کیلومتری شهر ازمیر قرار دارد و یک فرودگاه بین اللمللی و بسیار زیبا و بزرگ می باشد .همه روزه پروازهای مختلف از نقاط مختلف جهان به ازمیر پرواز انجام می دهند .مسافرینی که قصد سفر به شهر ازمیر از ایران را دارند می توانند از راهای مختلف در طول سال به این شهر زیبا پرواز کنند جهت مشاهده لینک پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه ازمیر لطفا همین جا کلیک کنید


figure_connecting_two_cords

  • پرواز به ازمیر در طول سال همه روزه

در این روش مسافران می توانند همه روزه از طریق استانبول و با پروازهای پگاسوس . ترکیش . اطلس جت با یک توقف کوتاه در استانبول و یک ساعت پرواز داخلی به شهر ازمیر برسند ،مسافران می توانند از فرودگاه با اتوبوسهای HAVAS جهت رسیدن به مرکز شهر ازمیر با پرداخت هزینه مناسب استفاده نمایند و یا از تاکسیهای داخل فرودگاه و یا با ترانسفرهای اختصاصی شرکت خدمات مسافرتی شباویز پرواز که با نرخهای مناسب ارائه می شود استفاده نمایند.

1370343096_208608_1c4fum8h

  • پرواز به ازمیر در ایام خاص مثل عید نوروز و تابستان

شرکت خدمات مسافرتی شباویز پرواز با چارتر پروازهای ایرانی و ترک در ایام خاص اقدام به برقراری پروازهای هفتگی به شهر ازمیر می نماید .در پروازهای چاتر پرواز از تهران مستقیما به ازمیر پرواز خواهد کرد:

1:فاصله فرودگاه ازمیر تا مرکز شهر 20 کیلومتر حدود 15 دقیقه

2:فاصله فرودگاه ازمیر تا کوش اداسی 80 کیلومتر در حدود 45 دقیقه

3:فاصله فرودگاه ازمیر تا بدروم 176 کیلومتر در حدود 03:30 دقیقه

4:فاصله فرودگاه ازمیر تا مارماریس 176 کیلومتر حدود 03:30 دقیقه


مشاوره رایگان