چگونه به آنتالیا سفر کنیم ؟

مطالب خواندنی 01 آذر ، 1395 5 دقیقه

antaly_shabavizجهت مشاهده پکیج تورهای آنتالیا لطفا همین جا کلیک کنید


شهر زیبای آنتالیا در جنوب کشور ترکیه ودر کناره در یای مدیترانه قرار گرفته است . بسیاری از مسافرتها به این شهر زیبای توریستی از طریق راه های زمینی و یا هوایی به این منطقه مسافرت می کنند امروز شیوهای مختلف برای مسافرت به شهر زیبا به شما پیشنهاد می کنیم .

در این 10سال گذشته که تورهای شهر آنتالیا آغاز شده مسافرین از طرق مختلف به شهر آنتالیا انجام می شود که مهمترین ان از طریق هوایی است .در ایامی مثل نوروز و تابستان که پروازهای منطم به آنتالیا انجام می شود ،مسافرین می تتوانند از طریق این پروازها که اصولا با پروازهای ایرانی و ترک انجام می شود مسافرت خود را انجام دهند .ولی به دلیل برخی از مقررات پروازها بصورت مستقیم به این شهر انجام نمی گیرد که درباره آن توضیح می دهیم.

1: پرواز به آنتالیا با هواپیماهای ترک در ایام نوروز و تابستان :هواپیمااز ایران به مقصد آدانا و یا قاضیانتپ پرواز و بعد از توقف به مدت 45 دقیقه و سوخت گیری به راه خود ادامه می دهد و بعد از حدودا 45 دقیقه پرواز در فرودگاه اینترنشنال آنتالیا فرود می اید در این پروازها مسافرین از هواپیما پیاده نمی شوند و با همان پرواز ادامه مسیر می دهند. کل مسیر پرواز از تهران به آنتالیا با پروازهای ترک 3 ساعت 15 دقیقه می باشد . 

پروازهای ترک:اطلس جت . پگاسوس . فری برد . کرندون . تلویند . اونور ایر . ساگا . ترکیش .


 2:پرواز به آنتالیا با هواپیماهای ایرانی در ایام نوروز و تابستان :پرواز از ایران مستقیم به فرودگاه اسپارتا در 176 کیلومتری آنتالیا پرواز میکند و از انجا مسافرین با طی کردن حدود 3:30 دقیقه مسافت زمینی توسط اتوبوس به آنتالیا می رسند .کل مسیر پرواز تهران به اسپارتا 02:45 دقیقه می باشد.

پروازهای ایرانی : ایران ایر . ماهان . تابان . قشم ایر . زاگرس . معراج .....


  • و حالا در اینجا به پرواز کردن در کلیه ایام هفته در طول سال به آنتالیا می پردازیم .

مسافرینی که قصد سفر در طول سال به آنتالیا دارند می توانند از پروازهایی مانند اطلس جت و پگاسوس و ترکیش که روزانه پروازهای منطم به استانبول دارند استفاده کنند وبا خرید بلیط تهران . استانبول . آنتالیا از این خدمات استفاده نمایند پروازهای ذکر شده با نرخهای کلاس بندی شده ارئه می گردد و مسافرین با کمترین زمان ممکن می توانند خودشون را به آنتالیا برسانند به طور مثال هواپیمایی پگاسوس همه روزه ساعت ">04:55 صبح پرواز به استانبول دارد و ساعت 06:10 دقیقه به استانبول می رسد و ساعت 08:00 از استانبول به آنتالیا پرواز می کند و مسافر بعد از یک ساعت پرواز یعنی ساعت 09:00 صبح در آنتالیا است .


atlasjet_logo_PNG Turkish_Air_Logo504px_Pegasus_Airlines_logo.svg

هواپیمایی پگاسوس . اطلس جت . ترکیش در طول روز از استانبول به آنتالیا در هر ساعت یک پرواز به آنتالیا انجام میدهند.
  • فاصله کمر تا مرکز شهر حدودا 25 دقیقه می باشد 
  • فاصله بلک تا مرکز شهر حدودا 30 دقیقه می باشد
  • فاصله لارا تا مرکز شهر حدودا 15 دقیقه می باشد
  • فاصله فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر 3:30 دقیقه می باشد
مشاوره رایگان