فرودگاه دالامان

معرفی فرودگاه ها 01 آذر ، 1395 5 دقیقه

فرودگاه بین المللی دالامان در فاصله 10 کیلومتری شهر دالامان و 95 کیلومتری شهر زیبای مارماریس و 80 کیلومتری فتیه قرار گرفته است این فرودگاه تنها فرودگاه منطقه می باشد که دسترسی چندین شهره توریستی ترکیه را مهیا می نماید.همه روزه پروازهای داخلی ترکیه از فرودگاهای مختلف ترکیه بخصوص فرودگاه اتا ترک و سبیها گوگچن پروازهای منظمی به این فروئگاه انجام می دهند .مسافرینی که قصد سفر به شهرهای مارماریس و فتیه را دارند می توانند از طریق استانبول با یک پرواز 1:10 دقیقه خود را به این فرودگاه برسانند معمولا پروازهای پگاسوس . ترکیش . و انادلو جت همه روزه در ساعتهای مختلف به این فرودگاه پرواز دارند.

Havas_logo_ENجهت مشاهده ساعتهای شرکت HAVAS لطفا همین جا کلیک کنید

کلیه مسافرین می توانند از طریق اتوبوسهای شرکت HAVAS که یک شرکت خدمات رسان فرودگاهی می باشد و با در اختیار داشتن اتوبوس و مینی بوسهای متعدد در ساعتهای خاصی از شبانه روز مسافرین را به این فرودگاه می رسانند.با هزینه 20 لیر و یا 7 دلار .مسافرین توجه داشته باشند این اتوبوسها بصورت عمومی می باشد .و در ساعتهای خاصی حرکت می نمایند.

taxi_logo.3135906_std

 یکی دیگر از راهای رسیدن به شهر مارماریس استفاده از تاکسی می باشد در این طریق مسافرین با داشتن حداکثر دو  و یا سه چمدان متوسط با هزینه بسار بالا از این خدمات استفاده نمایند بصورت معمول هزیه تاکسی از فرودگاه دالامان تا مارماریس یک تاکسی 180 دلار می باشد که هزینه بالا می باشد .

vip

بهترین راه و امن ترین راه استفاده از ترانسفرهای اختصاصی می باشد که با یک هزینه مناسب به استقبال شما در درب خروجی فرودگاه می ایند معمولا هزینه رفت و برگشت این ترانسفرها به اتومبیلهای اختصاصی به شهر مارماریس180 دلار می باشد


dalamond_airport_shabaviz.net0002

dalamond_airport_shabaviz.net0003

dalamond_airport_shabaviz.net0007

dalamond_airport_shabaviz.net0006

dalamond_airport_shabaviz.net0009

dalamond_airport_shabaviz.net0008

Inside_view_of_Tallinn___lemiste_Airport

dalamond_airport_shabaviz.net0004

dalamond_airport_shabaviz.net0001

dalamond_airport_shabaviz.net0010


مشاوره رایگان