هتل LAND OF LEGEND

هتل ها و اقامتگاه ها 26 دی ، 1396 5 دقیقه

هتل ریکسوس لند او لجندز (HOTEL RIXOS LAND OF LEGENDS )

هتل ریکسوس لند آو لجندر از زیر مجموعه های برند معروف ریکسوس می باشد که در واقع با نام ریکسوس ورد شناخته می شود ، و به جرات می توان گفت یکی از مجلل ترین هتل هاب برند معروف ریکسوس می باشد .

در واقع می توان گفت در قسمت اصلی این مجموعه عظیم که هتل بخشی از آن است ، تم پارک یا همان سرزمین افسانه ها می باشد

وقتی از در هتل به داخل هتل وارد می شوبد ابتدا باید مسیری طولانی را طی کنید که به ساختمان اصلی هتل برسید ، ساختمان هتل سفید بوده و در دیواره ی آن مجسمه ی شاهزاده  و تزارها بنا شده است ، وفتی پا به داخل هتل می گذارید با رزرویشن هتل به رنگ سبز روشن مواجه می شوبد که برخلاف سایر هتل ها تمی کودکانه دارد و در سقف آن بالن های رنگانگ قرار گرفته است .

وقتی از هتل به سمت وسط هتل می آیید با کاناپه ی سبز و صورتی رنگ مواج می شوید که می تواند بر روی کاناپه نشسته و گرد خستگی راه را از تن به در کنید .

وقتی از پله هابا پایین به سمت حیاط هتل می روید با یک صفحه نمایش مواجه می شوید که از پله ی اول تا آخر صورت شما را بر تن کارکترهای متفاوت کارتونی میگذارد و شما را به وجود می آورد .

وقتی با این دکوراسیون مواجه می شوید حتما فکر می کنید با حیاطی به تم کودکانه نیز مواجه می شوید اما سخت در اشتباهید .

وقتی به محوطه ی بیرونی هتل می رسید ابتدا به یک  لوگوی بزرگ می رسد که نام هتل با فواره ا و چراغ های رنگارنگ به نمایش در می آید .

محوطه ی هتل به قدری بزرگ و متفاوت است که فکر می کنید به کشور دیگری پا گذاشته اید ، شاید به ونیز ایتالیا با رودخانه ی همانند ونیزش که قایق ها بر روی ان شناور هستند ، یا شهر پاریس فرانسه با مرکز خرید های شبیه  به خیابان شانزلیزه ی فرانسه ، یا شاید حتی به ستن پترزبورگ روسیه با قلعه ی شبیه پترو پاولش که در شب ها با نور امیزی منفاوتش مانند نگین می درخشد .

در هتل بین ساعت 8 تا 08:30 برنامه ی ویژه ای در BABY HOUSE برای کودکان تدارک دیده شده است

در روز های سه شنبه شوی طوطی ها اجرا می شودو در روز چهارشنبه شوی علمی اجرا می شود .

شوی مخصوص هتل که به عنوان FRANCO PRAGONE نامیده می شود و هر شب بین 9 تا 09:30 اجرا می شود که طرفداران مخصوص خود را دارد و کاراکترهای افسانه ای با لباس های مخصوص خود شخصیت ها نمایش اجرا میکنند .

در خیابان SHOPPING STREET  هتل می توانید خریدهای خود را از برندهای معروف FLO و LC WALCKIKI  یا MAVI با قیمت بسیار مناسب و تنوع بالا انجام دهید ، پشنهاد ما این است که خواراکی های خوشمزه این خیابان را نیز در کافی شاپ ها یش که چشم اندازی روبه رودخانه دارند از دست ندهید .

در این هتل هم چنین برای علاقه مندان به ورزش های ابی پارک آبی با 55 سرسره ی آبی نیز وجود دارد که بزرگترین پارک آبی انتالیاست و اگر مسافرا ن از هتل های دیگر به برای تفریح به پارک آبی بیایند باید هزینه بپردازند اما پارک آبی برای مسافران هتل رایگان است .

برای کودکان استخر جداگانه و زمین بازی موجود است ، مهمانان این امکان را داند  که کودکان خود را با خیال راحت به پرستاران بسپارند و خود از تفریحات گوناگون هتل لذت ببرند

در هتل یک سینمای 5 بعدی و تونل وحشت نیز موجود است .

و اما اتاق ها ی هتل :

اتاق های هتل در سه طبقه برای کودکان پسر و یک طبقه برای کودکان دختر طراحی شده است ، اتاق پسرها دارای دیوارهای آبی بوده و با شخصیت های پسرانه تزیین شده و اتاق دختر ها با دیوارهای صورتی مزین شده و شخصیت های مخصوص خودشان روی دیوار نقاشی شده در هر اتاش پلی استیشن نیز برای کودکان موجود است .در اتاق کودکان یک بار مخصوص از نوشیدنی های بدون الکل برای کودکان  موجود است .

از دیگر اماکانات هتل می توان به تهویه کننده هوا ، دیوارهای عایق صدا ، تلویزیون LCD با دوصفحه نایش اشاره کرد ، حمام اختصای هر هتل دارای دوش و وان و لوازم ارایشی و بهداشتی و سشوار نیز می باشد .

رستوران های هتل :

غذاها در رستوران به صورت بوفه سرو می شود در هتل انواع غذاهای ایتالیایی و  آمریکای جنوبی و اروپایی سرو می شود یک رستوران مخصوصی به نام 111 نیز در هتل وجود دارد که فقط غذاهای دریایی سرو می کند و دورتا دور رستوران آکواریوم هایی وجود داردکه ماهی ها و کوس ها در ان شناور هستند البته به علت در خواست بالا برای این رستوران باید این رستوران را رزرو کنید .

در مرکز اسپای هتل انواع خدمات ماساژ درمانی  وریلکسیش به صورت تخصصی اجرا می شود .

مشاوره رایگان