آیا تا به حال در بلوط اقامت داشته اید ؟؟؟

هتل ها و اقامتگاه ها 08 بهمن ، 1396 5 دقیقه

آیا تا به حال در بلوط اقامت داشته اید ؟؟؟


بلوط تهران، با فضایی بسیار زیبا و دل‌انگیز میزبان شایسته‌ای برای میهمانان پایتخت است. اگر دلتان می‌خواهد اقامتی سراسر آرامش و نشاط را در تهران تجربه کنید، بهترین انتخاب برای شما هتل بلوط خواهد بود. اتاق‌های زیبای این هتل کنار هم ساخته شده‌اند. طراحی داخلی اتاق‌ها بسیار زیبا و هنرمندانه است. استفاده از رنگ‌های زیبا و ترکیب درخشان آنها، این اتاق‌ها را دلنشین‌تر کرده است. محوطه‌ی باز و باغ هتل نیز با طراحی خوشایندش، فضای بی‌نظیری برای استراحت و گردش‌های عصرانه فراهم آورده است. کافی‌شاپ هتل بلوط در فضای باز هم محل مناسبی برای پذیرایی از میهمانانی است که زمانی را به گردش در حیاط اختصاص داده‌اند. علاوه بر اینها، هتل بلوط در شمال تهران و در منطقه‌ی خوش آب و هوای ولنجک واقع شده و به بزرگراه‌های مهم شهر، دسترسی مطلوبی دارد

هتل نوساز سه ستاره بلوط در منطقه ی خوش آب و هوای شمال تهران در محله ولنجک و در محیطی آرام میزبان شما است. اتاق های هتل، تماماً مجهز به امکانات رفاهی و دارای دکوراسیونی شیک و مدرن در بعضی از اتاق ها با چشم اندازی از باغ دیدگان شما را خواهد نواخت.
پارکینگ، فاصله 5 دقیقه ای تا نمایشگاه بین المللی، نزدیک بودن به جاذبه های تاریخی چون کاخ سعدآباد و کاخ نیاوران، دسترسی آسان به مراکز خرید توچال، بازار تجریش، پاساژ پالادیوم و ارگ، رستوران روباز با فضای سرسبز، رستوران ایرانی، ایتالیایی، فست فود و کبابی، اینترنت رایگان و استخر روباز چهار فصل ویژه آقایان از جمله مزایای هتل بلوط هستند.

مشاوره رایگان