جشن چینی ها در تایلند در ماه فوریه

مطالب خواندنی 12 بهمن ، 1396 5 دقیقه

فستیوال سال نو چینی ها یکی از شادترین جشنواره‌های کشور تایلند است که درماه فوریه برگزار می‌گردد. این فستیوال در خیابان‌های بانکوک و  در نیمه شب برگزار می‌گردد و نمایش‌های متنوعی برای بازدید دارد.

آتش بازی، موسیقی های محلی چینی، رقص های موزون و اجراهایی با لباس اژدها اجرا از مهیج‌ترین جشنواره‌های این فستیوال هستند. این فستیوال از پرهیاهوترین و پرخرجترین فستیوال‌ها در بانکوک است.تمامیه رستورانها وفروشگاه‌ها در طول شبانه روز باز است.


1



همه ساله در روز 19 ام  ماه فوریه، مراسمی بسیار زیبا و جذاب در شهرک چینی ها یا چاینا تون شهر بانکوک برگزار میشود. این مراسم به مناسبت سال نو چینی  برگزار شده و همه ساله گردشگران بسیاری را با تور تایلند به سوی خود جذب می‌کند.

 فستیوال سال نو چینی که هر سال در شهر بانکوک، پایتخت کشور لبخندها و شهرهای دیگر این کشور اسرارآمیز برگزار می‌گردد، یکی از زیباترین مراسم در کشور تایلند اسست که بدون تردید ارزش چند بار بازدید را دارد.

همه ساله پیش از آغاز این مراسم تبلیغات بسیاری در رابطه با آن صورت گرفته تا بتوانند گردشگران زیادی را با تور تایلند به سوی خود جذب کنند. در این مراسم به غیر از دعوت مردم برای بازدید از این مراسم، علاقه‌مندان به خرید را با دادن تخفیفات خیلی عالی در محله چینی های بانکوک، تشویق به دیدن و خرید از فروشگاههای آن محله می‌کنند.

2

مشاوره رایگان