آیا می دانید گرانترین جت شخصی متعلق به کدام ستاره فوتبال است؟

مطالب خواندنی 19 اردیبهشت ، 1397 5 دقیقه

آیا می دانید گرانترین جت شخصی متعلق به کدام ستاره فوتبال است؟

خبر جدیدی نیست که فوتبالیست های حرفه ای در دنیای امروز ماهانه میلیون ها دلار درآمد دارند و اینکه ستارگان فوتبال زندگی لوکسی را تجربه می کنند. فوتبالیست ها عاشق زندگی لوکس هستند. اغلب ستارگان فوتبال عاشق جت لوکس خصوصی، ماشین های پرسرعت و لباس های گران قیمت می باشند. معمولاً فوتبالیست های سرشناس با جت شخصی سفر می کنند اما آیا می دانید کدام یک از فوتبالیست ها دارای گرانترین جت خصوصی هستند؟


    جت شخصی رونالدینو

رونالدینو ستاره ی برزیلی، که چند ماهیست از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، دارای یک فروند جت شخصی با ظرفیت 7 نفر می باشد. مدل جت شخصی رونالدینو امبرائر فنوم ۱۰۰ است. قیمت جت شخصی ستاره ی فوتبال، رونالدینو، ۲.۶ میلیون پوند می باشد. حداکثر مسافت پرواز این مدل هواپیما ۲۱۸۰ کیلومتر و حداکثر سرعت آن ۷۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

RONALDINIO


JETRONALDINIO2

    جت شخصی کاکا

کاکا که از فوتبالیست های سرشناس دنیا محسوب می گردد دارای یک فروند جت شخصی سِسنا سایتِیشِن سی. جِی. ۳ پلاس است. ظرفیت این هواپیما ۹ نفر می باشد. جت شخصی ستاره ی فوتبال دنیا، کاکا، قابلیت پرواز در حداکثر مسافت ۳۲۸۰ کیلومتر با حداکثر سرعت ۷۷۰ را دارا می باشد. قیمت این هواپیمای خصوصی ۵.۷ میلیون پوند است.

KAKA

KETKAKA2


    گرِت بِیل

گرِت بِیل دارای یک فروند جت اختصاصی به مدل سسنا سایتیشن ایکس لارژ پلاس است. قیمت جت اختصاصی ستاره فوتبال گرت بِیل ۸.۶ میلیون پوند می باشد. ظرفیت جت اختصاصی ستاره فوتبال ۱۲ نفر است و می تواند حداکثر مسافت پروازی ۳۳۸۰ کیلومتر را با حداکثر سرعت ۸۱۵ کیلومتر بر ساعت طی کند. قیمت جت اختصاصی گرت بیل ۸.۶ میلیون پوند است.

GERT

GERTJET2

  جت شخصی نیمار

نیمار صاحب یک جت شخصی به مدل امبرائر لِگسی ۴۵۰ است که ۱۰.۸ پوند قیمت دارد. ظرفیت جت شخصی ستاره فوتبال نیمار، ۹ نفر می باشد و قابلیت پرواز در حداکثر مسافت ۴۶۶۷ کیلومتر و حداکثر سرعت ۸۵۴ کیلومتر بر ساعت را دارد. نیمار تغییراتی در سیستم این مدل هواپیما امبرائر داده است که از جمله ی آن ها می توان به بهینه سازی سیستم دید پرواز توسط دوربین مادون قرمز اشاره کرد.


NIMAR

JETNIMAR


    وِین رونی

جت شخصی ستاره فوتبال وین رونی یک فروند هواپیما به مدل داسالت فالکن ۹۰۰ اِل. ایکس است که با ۱۲ نفر ظرفیت می باشد.  هواپیمای خصوصی رونی 66 فوت طول و 24 فوت ارتفاع دارد و در میان باقی جت های شخصی برجسته است. حداکثر مسافت پروازی جت خصوصی وین رونی 8800 کیلومتر و حداکثر سرعت آن 950 کیلومتر بر ساعت می باشد. جت خصوصی ستاره فوتبال رونی 14 میلیون پوند قیمت دارد.


RONI

JETRONI


   پائول پوگبا

جت شخصی ستاره فوتبال پائول پوگبا یک فروند گلف‌استریم جی. 280 با ظرفیت 10 نفر می باشد. این هواپیمای خصوصی دارای قابلیت طی کردن مسافت پروازی تا حداکثر 5793 کیلومتر و حداکثر سرعت 899 کیلومتر بر ساعت می باشد. جت شخصی پائول پوگبا 18 میلیون پوند قیمت دارد.

POGBA

JETPOGBA

JETPOGBA3


جت شخصی دیوید بکهام

جت شخصی دیوید بکهام یک فروند بمباردیر چَلِنجِر ۳۵۰ می باشد که ۱۹ میلیون پند قیمت دارد. ظرفیت جت شخصی ستاره فوتبال دیوید بکهام ۸ نفر می باشد و قابلیت طی کردن حداکثر مسافت پرواز تا ۵۱۴۹ کیلومتر با حداکثر سرعت ۸۵۰ کیلومتر بر ساعت را دارا است. در دهه ی اخیر هواپیماهای بمباردیر از پر فروش ترین جت های شخصی بوده اند. گفته می شود که دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام با یکی بهترین جت های شخصی دنیا سفر می کنند.

BEKHAM

JETBEKHAM

JETBEKHAM3


  زلاتان ابراهیموویچ

جت شخصی ستاره فوتبال زلاتان ابراهیموویچ سسنا سایتیشن لانگیتیود است که ۱۲ نفر ظرفیت دارد و قیمت آن ۲۱ میلیون پوند می باشد. حداکثر مسافت پرواز این جت شخصی ۵۶۳۲ کیلومتر و حداکثر سرعت آن حدود ۸۸۱ کیلومتر بر ساعت است. زلاتان ابراهیموویچ یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا است.

zalatan

JETZELATAN

JETZELATAN2


    جت شخصی لیونل مسی

مدل جت شخصی لیونل مسی امبرائر لِگَسی ۶۵۰ است و ۲۵ میلیون پوند قیمت دارد. ظرفیت جت شخصی ستاره فوتبال لیونل مسی ۱۴ نفر می باشد و دارای گارانتی ۱۰ هزار ساعت پرواز معادل با ۱۰ سال است. حداکثر مسافت پروازی جت شخصی ستاره فوتبال ۶۲۷۶ کیلومتر و حداکثر سرعت آن ۸۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

MESI

MESIJET2


کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو که از ستارگان محبوب و سرشناس دنیای ورزش و فوتبال در سراسر دنیا است، گرانترین جت شخصی در میان فوتبالیست های دیگر را دارد. مدل جت شخصی ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو گلف‌استریم G650 است که دارای قابلیت حمل 18 مسافر می باشد. این هواپیمای خصوصی گران قیمت می تواند حداکثر تا 11260 کیلومتر مسافت را پرواز کند و حداکثر سرعت آن 981 کیلومتر بر ساعت است. جت شخصی ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو ۲۸ میلیون پوند قیمت دارد.

RONALDO

JETRONALDO

JETRONALDO4

منبع : سفرمی

مشاوره رایگان