خلیج عجیب روسی بطری را به سنگریزه رنگارنگ تبدیل می کند

مطالب خواندنی 23 خرداد ، 1397 5 دقیقه
روسیه جای بسیار زیبایی است که بواسطه ی کاخ ها، کلیساها و طبیعت بی نظیرش شناخته می شود. اما خلیجی عجیب در این شهر وجود دارد که به دلیل پدیده ی عجیب و غریبی که در آن اتفاق می افتد، مشهور شده است. خلیج Ussuri در روسیه شاید تا سال های پیش فقط محلی برای دور ریختن بطری ها و ظروف چینی بود اما حالا به لطف قدرت طبیعت، به ساحل زیبا و عجیبی تبدیل شده است. ساحلی که بطری ها را به سنگ ریزه های رنگارنگ بسیار خاصی تبدیل می کند.

GLASSBEACH_SHABAVIZ__2_

در کشور پهناور روسیه در نزدیکی منطقه ی Vladivostok، خلیجی به نام Ussuri قرار گرفته است. سالهای سال، مردم این منطقه عادت کرده بودند تا بطری ها و شیشه های خود را در ساحل خلیج بیندازند و هر کسی بطری ای داشت بی دلیل به داخل آب می انداخت. با توجه به این موضوع انتظار داریم که اینجا یک خلیج کثیف پر از آشغال و بطری های توخالی باشد اما در اشتباهید چون خلیج Ussuri مثل هیچ خلیج دیگری در دنیا نیست.

GLASSBEACH_SHABAVIZ__3_

به لطف قدرتی که خداوند به طبیعت و به آبها اعطا کرده است، این ساحل به یکی از زیباترین ساحل هایی تبدیل شده است که ممکن است در تمام عمرتان ببینید. در طول سالیان سال، موج های آرام شمالی بطری ها را شسته اند و به میلیون ها سنگ ریزه ی نرم و صاف و رنگارنگ تیدیل کرده است و این سنگ ریزه ها باعث تبدیل شدن ساحل به جایی شده است که هر توریستی آرزوی دیدن آن را دارد.

GLASSBEACH_SHABAVIZ__4_

GLASSBEACH_SHABAVIZ (2)_1

تا مدتی پیش این خلیج به عنوان جایی خطرناک شناخته می شد و دلیل آن هم مشخص بود چرا که کسی فکر نمی کرد چنین پدیده ای اتفاق بیفتد اما حالا مقامات روسیه، این ساحل را به یک منطقه ی حفاظت شده تبدیل کرده اند و نام «ساحل شیشه ای» را روی آن گذاشته اند، جایی که مورد علاقه ی هم توریست ها و هم اهالی منطقه است.

GLASSBEACH_SHABAVIZ


منبع : الی گشت
مشاوره رایگان