هیچ کس از این مکان ها زنده بیرون نیامده است

مطالب خواندنی 14 مرداد ، 1397 5 دقیقه


جرئت قدم گذاشتن در این مکان های ترسناک را نخواهید داشت!

آیا تاکنون به مکان های ترسناک و وحشتناک پا گذاشته اید؟ شما ممکن است در برخی از مکان ها ترس را تا مغز استخوان خود حس کنید. در این دنیا مکان هایی وجود دارند که پر از رمز و راز هستند، مکان هایی که حتی باعث رعب و وحشت شجاع ترین افراد می شوند!

یکی از جذابیت های گردشگری ماجراجویی در مناطق ترسناک است. گاهی اوقات فهرستی از جاذبه های گردشگری عجیب و ترسناکی که افراد از آن زنده بیرون نمی آیند منتشر می شود که راهنمای فوق العاده ای برای افراد کنجکاوی خواهد بود که به دنبال تجربه سفرهایی سرشار از هیجان و دلهره می باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی مکان های عجیب و غریب و ترسناکی که افراد از آن ها زنده بیرون نیامدند و یا در آنجا مفقود شدند بپردازیم.


معرفی مکان های ترسناکی که افراد از آن زنده بیرون نیامدند و یا مفقود شدند

در پشت اکثر مکان های عجیب و غریب و ترسناک، داستان های عجیب و گاهی اوقات باورنکردنی وجود دارد. گردشگران ماجراجو می توانند با سفر به این نقاط گردشگری شجاعت خود را به چالش بکشند. این مکان ها می توانند گاه جنگل، رودخانه جزیره و یا دیگر مکان ها باشند که در ادامه با برخی از این مکان ها آشنا خواهیم شد.


رودخانه ای که هیچ کس از آن زنده بیرون نمی آید |River Wharfe , Bolton strid

یکی از انواع جاذبه های گردشگری طبیعی و بسیار زیبا در دنیا رودخانه ها می باشند. یکی از این رودخانه های بسیار زیبا نیز در کشور انگلستان و شهر یورک شایر قرار دارد که به عنوان تله طبیعیه بسیار خطرناکی شناخته می شود. این رودخانه از دور بسیار زیبا و شگفت انگیز به نظر می رسد اما کافی است حواستان پرت باشد و در آب این رودخانه بیفتید، دیگر بازگشتی نخواهید داشت. آب جاری این رودخانه در پایه کوهستانی قرار دارد و عرض این رودخانه به ۲ متر می رسد. در زیر سطح آب این رودخانه شکاف عمیق با جریان های قوی وجود دارد که تمام افرادی که داخل آن بیفتند را به کام مرگ می کشاند. تاکنون کسی از این رودخانه زنده بیرون نیامده است و حتی جسد او نیز یافت نشده است.

boltonstrid_shabavizparvaz_1

چاه یعقوب | Jacob’s Well

یکی از مکان های عجیب و غریب و ترسناکی که افراد از آن ها زنده بیرون نیامدند و یا در آنجا مفقود شدند چاه یعقوب است. این چاه در منطقه تگزاس قرار دارد. این چاه حفره ای بزرگ با دهانه ۴ متر دارد و بسیار عمیق است. پرش در این چاه تاکنون قربانیان زیادی گرفته است، اما با این وجود هنوز هم افرادی وجود دارند که دوست دارند در این چاه شیرجه بزنند و عمق آن را کشف کنند. در نگاه اول این چاه، چشمه ای بی خطر و معمولی به نظر می رسد. در این چاه چهار حفره متصل به یکدیگر وجود دارد و دهانه حفره چهارم به قدری باریک است که تاکنون کسی موفق نشده به آن جا برود و اگر فردی موفق شده باشد دیگر زنده از آنجا بیرون نیامده است.

jacobswell_shabavizparvaz__2_


jacobswell_shabavizparvaz



جزیره مرگ که کسی نمی تواند از آن زنده بیرون آید | Sentinel Island

جزیره نورث سنتینل یکی دیگر از مکان های ترسناک می باشد که اگر کسی در این جزیره توقف کند دیگر زنده از آن بیرون نخواهد آمد. این جزیره دارای طبیعت شگفت انگیزی است اما نزدیک شدن به آن مساوی با مرگ است. در این جزیره قبیله ای زندگی می کنند که اگر فردی به آن جا نزدیک شود قطعاً او را خواهند کشت! به همین دلیل به یکی از مناطق ممنوعه تبدیل شده است.


دریای شیطان در اقیانوس آرام قرار دارد و حوادثی که در آن اتفاق افتاده است به اندازه اتفاقاتی که برای مثلث برمودا افتاده عجیب و ترسناک است. در این منطقه میدان مغناطیسی نامتعارف، اشیا و تابش های عجیب مشاهده می شود. این منطقه یکی دیگر از مکان های ترسناک می باشد که افراد از آن ها زنده بیرون نیامدند و یا در آنجا مفقود شدند. در سال ۱۹۵۲ برای کشف اسرار این ناحیه زیر دریایی به آن جا فرستاده شد اما زیر دریایی و تمام کارکنان آن مفقود شدند. همچنین کوبلایی خان که در زمان قدیم قصد تجاوز به خاک ژاپن از طریق دریای شیطان را داشته ، تمام سربازان خود را در این دریا از دست داده است.

islans_shabaviz

island_shabavizparvaz



مثلث برمودا | Bermuda Triangle

در زیر مثلث های برمودا اهرام کریستالی وجود دارند. این اهرام به اهرام مصر شباهت زیادی دارند و نام آن نشاءت گرفته از منطقه ای است که در آن قرار گرفته است. این مثلث نیز یکی از مکان های عجیب و غریب و ترسناک می باشد که افراد از آن ها زنده بیرون نیامدند و یا در آنجا مفقود شدند است.


در دنیا مکان های ترسناک بسیاری وجود دارد که پر از رمز و راز هستند و هر کسی جرئت قدم گذاشتن در آنجا را نخواهد داشت . اما در این میان بسیاری از افراد شجاع و کنجکاو هم وجود دارند که دوست دارند این سفرهای دلهره آور و ترسناک را تجربه کنند. همراه وبلاگ سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را تکمیل نموده و سفرهایی با کیفیت و خاص را تجربه نمایید.

trianglebermuda_shabaviz


Bermuda-Triangle_shabavizparvz_1



منبع : سفرمی




مشاوره رایگان