فرودگاه گیمپو سئول

معرفی فرودگاه ها 30 مرداد ، 1397 5 دقیقه

فرودگاه گیمپو سئول (Gimpo International Airport)

فرودگاه بین المللی گیمپو سئول (Gimpo International Airport)، اولین فرودگاه بین‌الملی کره بوده و تا سال 2001 ، مهمترین فرودگاه کره محسوب می شد؛ ولی اکنون دومین فرودگاه بزرگ کشور است. در سال 2007 ، حدود 13،811،004 مسافر از این فرودگاه استفاده کرده اند. در سال 2001 ، فرودگاه بین‌المللی اینچون (Incheon International Airport) افتتاح شد. اغلب پروازهای بین‌المللی و بعضی پروازهای داخلی ، از اینچون انجام می شود؛ در حالی که گیمپو اکنون فقط پروازهای داخلی یا برخی پروازهای به فرودگاه توکیو یا شانگهای را پوشش می دهد.

Incheon_International_Airport_shabavizparvaz_02

فرودگاه بین‌المللی اینچون (Incheon International Airport)

Incheon_International_Airport_shabavizparvaz_01

فرودگاه بین‌المللی اینچون (Incheon International Airport)

Incheon_International_Airport_shabavizparvaz_03

فرودگاه بین‌المللی اینچون (Incheon International Airport)

فرودگاه بین‌المللی اینچون به همراه فرودگاه هنگ‌کنگ و سنگاپور ، از مرکز اصلی حمل و نقل در شرق آسیا هستند و همان طور که قبلا ذکر شد، در سال 2009 ، حدود سی میلیون مسافر از آن استفاده کرده اند.

gimpo_international_airport_shabavizparvaz_02

فرودگاه بین المللی گیمپو سئول (Gimpo International Airport)

gimpo_international_airport_shabavizparvaz_01

فرودگاه بین المللی گیمپو سئول (Gimpo International Airport)

سئول از طریق راه آهن به همه شهرهای مهم کره جنوبی متصل است. قطار سریع السیر کی . تی . ایکس نیز با سرعتی بیش از سیصد کیلومتر در ساعت ، این شهر را به اکثر شهرهای مهم کره مربوط می کند.

شبکه مترو در سئول یازده خط دارد و بسیار گسترده است و روزانه بیش از هشت میلیون مسافر را جابه جا می کند و یکی از شلوغ ترین سیستم های متروی دنیا که یازده خط دارد . طول این سیستم در داخل شه ر، 314 کیلومتر است و اگر تمام خطوط مترو را در اطراف شهر با آن در نظر بگیریم ، حدود 755 کیلومتر طول دارد.

درمیان این خطوط ، خط (AREX) مترو به فرودگاه بین‌المللی اینچون می رود و با خط یک این مترو نیز می توان به شهر اینچون رفت. تمام علایم موجود در متروها و مسیر آنها، به دو زبان کره ای و انگلیسی نوشته شده اند. صدای ضبط شده برای اطلاع رسانی در متروها نیز به این دو زبان است. سیستم مترو را چهار سازمان مختلف اداره می کنند. قیمت بلیطها از هزار وون برای هر ده کیلومتر شروع می شود و برای هر پنج کیلومتر اضافی، صد وون افزوده می شود؛ البته سیستم کارتی ویژه ای هم برای پرداخت هزینه سفر با مترو وجود دارد. سفر با قطارهای اکسپرس به بلیط جداگانه نیاز دارد.

مشاوره رایگان