هواپیمایی سپهران

معرفی هواپیمایی ها 02 مهر ، 1397 5 دقیقه

هواپیمایی سپهران

هواپیمایی سپهران، شرکتی شیرازی است؛ در ۲۰ تیر ۱۳۹۵ پس از صدور مجوز بهره برداری هوایی به لطف امضای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مردم استان فارس نیز صاحب ایرلاین بومی شدند. در حال حاضر در تهران، بیش از یکصد نفر در این ایرلاین مشغول به کار هستند و به زودی با افزایش پروازهای سپهران تعداد بیشتری از نفرات بومی استان فارس، مشغول به کار خواهند شد و با اضافه شدن هواپیما به ناوگان سپهران، تعداد کارکنان نیز افزایش می یابد.

رنگ سازمانی سپهران، نارنجی است و لوگوی آن با الهام از ققنوس (پرنده‌ی اساطیری)، طراحی شده و بر هواپیماهای آن نقش بسته است. سپهران به منظور آموزش کارکنان خود کلاس های تایپ مهمانداری برگزار می نماید و خلبان های سپهران نیز برای خلبانی هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ و دورنیر، آموزش دیده اند.

شرکت هواپیمایی سپهران بر اساس استانداردهای مدون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری ICAO مجوز پرواز (AOC) خود را از سازمان هواپیمایی کشوری از تاریخ ۹۵/۴/۲۰ دریافت نموده است.

sepehran_shabavizparvaz__4_

شرکت هواپیمایی سپهران (سهامی خاص) با اساسنامه ای مشتمل بر ۷۱ ماده و ۹ تبصره پس از تصویب مجمع عمومی در سال ۱۳۹۰ به ثبت رسید. پس از آن در سال ۱۳۹۵ هواپیمایی سپهران با طی مراحل اداری و حقوقی و توسعه ی ناوگان هوایی خود در با دریافت استانداردهای لازم موفق به دریافت گواهینامه‌ی صلاحیت پروازی به منظور فعالیت  در حمل و نقل بازرگانی، از قبیل مسافربری، باربری و محصولات پستی، گردید.

از ابتدای تاسیس شرکت مجموعه مدیریت همواره بر تدوین استراتژی های کلان در حمایت از دیدگاه فراگیر سیاست های ایمنی ناوگان، تولید توانمندی های تخصصی و رعایت اصول مشتری مداری بوده است. در همین راستا با بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه و همچنین ایجاد سیستم جامع مدیریت ایمنی با بهره گیری از آخرین یافته های جهانی سعی در جامعیت دادن به این مهم و نیل به کیفیتی قابل قبول داشته است.

sepehran_shabavizparvaz__2_

سپهران در تلاش است تا با بکارگیری نیرویی آموزش دیده بر مبنای استانداردهای بین المللی و تیمی حرفه ای از خلبانان، مهمانداران، و کارکنان زمینی، ایمنی و آسایش را برای مسافران خود فراهم سازد.

برنامه ریزی اولیه شرکت هواپیمایی سپهران برای پوشش پروازی داخل کشور، به ویژه ایجاد ارتباطی قوی بین مناطق جنوبی با سایر مناطق کشور می باشد. سپهران بر مبنای شبکه پروازی خود، مرکزیت پایگاه منطقه جنوب کشور را در شیراز بنا نهاده است.

sepehran_shabavizparvaz__3_

به گفته‌ی سپهران: “ما بر آنیم که قول کمتری بدهیم ولی بیشتر و بهتر از آنچه قول داده ایم به وظایف خود عمل نماییم.”
ناوگان
بوئینگ 737
3 فروند

sepehran_shabavizparvaz__5_
دورنیر 328
1 فروند


sepehran_shabavizparvaz__5_

آدرس:

تهران، اتوبان آزادگان جنوبی، خروجی فتح شهریار، جنب مجتمع غذایی مائده، شرکت هواپیمایی سپهران

تلفن: ۴۴۹۰۸۳۶۶

فکس:   ۴۴۹۰۸۳۶۵

کدپستی:  ۱۳۸۹۸۱۹۹۷۹

ایمیل: info@sepehranAirlines.com

آدرس سایت: http://www.sepehranairlines.com

منبع : سفرمی
مشاوره رایگان