تور زمینی آنتالیا نوروز 1401

مطالب خواندنی 30 آذر ، 1400 5 دقیقه

تور زمینی آنتالیا نوروز 1401

سفر به آنتالیا یکی از پرطرفدارترین سفرها در بین گردشگران ایرانی است. علاوه بر راه های هوایی که برای رسیدن به آنتالیا وجود دارد، از راه زمینی هم می توان به این شهر زیبا سفر کرد. مسافرت از راه زمینی به این شهر علاوه بر به صرفه تر بودن، سفر گروهی شاد و مفرحی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تورهای زمینی آنتالیا در همه فصل های سال برگزار نمی شوند. یکی از زمان هایی که این تورها برگزار می شوند نوروز است. آژانس مسافرتی شباویز پرواز با تجربه سال ها برگزاری تور زمینی در خدمت شما مسافران گرامی برای خرید تور زمینی آنتالیا نوروز 1401 خواهد بود. در ادامه توضیحات مفصلی در مورد این تور زمینی خواهیم داد. همچنین می توانید برای دیدن اطلاعات و تورهای بروزتر به صفحه اینستاگرام ما shabavizparvaz مراجعه کنید.

مسیر حرکت

از تهران تا مرز بازرگان با اتوبوس های فوق العاده راحت vip در خدمت شما هستیم. ظرفیت اتوبوس ها 25 تا 32 نفر است. در مرز بازرگان توقف کوتاهی برای تشریفات مرزی و تغییر اتوبوس داریم. از مرز بازرگان به سمت آنتالیا با اتوبوس های ترک حرکت می کنیم. ظرفیت اتوبوس های ترک 40 نفر است. اتوبوس های ترک متعلق به شرکت vangoluturizm هستند. این شرکت یکی از به نام ترین شرکت های اتوبوس رانی ترکیه است که امکانات متعددی را در اختیار مسافران قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به پذیرایی هر 4 ساعته با انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کیک و بیسکوییت اشاره کرد. تمام صندلی های اتوبوس مانیتوردار هستند که شما می توانید با به همراه داشتن فلش مموری از دیدن فیلم مورد علاقه تان در طول مسیر لذت ببرید. یکی از دغدغه های مسافران در طول مسیر اینترنت و شارژ موبایل است که ما برای شما این مشکل را حل کردیم. اینترنت نامحدود و پورت شارژر از امکانات این اتوبوس ها هستند. اتوبوس ها معمولا هر 3 الی 4 ساعت یک بار توقف کوتاه مدت دارند. در این تورها لیدر از آغاز سفر تا پایان با مسافران همراه می باشد تا مسافران را راهنمایی کند و از مسیر لذت ببرند. این لیدرها همه کارت و تاییدیه میراث فرهنگی را دارند. مسیر حرکت تور به ترتیب از شهرهای تهران، قزوین، زنجان، تبریز، مرند، ماکو، (مرز) بازرگان، دوبایزید ترکیه، ارزروم ترکیه، ارزجان ترکیه، سیواس ترکیه، اکسارای ترکیه، نو شهیر ترکیه، قونیه ترکیه، ماناوگات ترکیه و نهایتا آنتالیا می باشد.

هتل گارانتی ما در این سفر

هتل ویند آو لارا (Wind Of Lara) پنج ستاره واقع در منطقه لارا شهر آنتالیا است. این هتل در قلب آنتالیا و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است. فاصله این هتل با بزرگترین مرکز خرید آنتالیا به نام تراسیتی (terra city) حدود 10 دقیقه است. ما در این هتل در تمام شب های تور برنامه های ویژه ای برای شما در نظر گرفتیم. در نوروز 1401 هتل پارک آبی آب گرم را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل دارای زمین بازی، تراس کودکان و مهمانان، مرکز آبگرم سونا، حمام و استخر سرپوشیده و سرباز، پارکینگ خصوصی رایگان و ... می باشد. صبحانه، ناهار، شام به صورت روزانه در رستوران هتل ارائه می شود. هتل چندین رستوران دارد که به زیبایی طراحی شده اند.

ساحل اختصاصی هتل به همراه انواع امکانات ورزشی برای مسافران مهیا شده است. هتل چهار سرسره برای پارک آبی دارد و محیط مفرح و شادی برای مسافران درست کرده است.

چیدمان صندلی اتوبوس های vip

vip_32

vip

چیدمان صندلی اتوبوس های ترک

tork_bus

مشاوره رایگان