هتل بی پریمیوم بدروم|BE PREMIUM BODRUM Hotel

  

 لوگو شباویزهتل پنج ستاره بی پریمیوم بدروم

در بدروم که یکی از محبوب ترین مقاصد جهان است، هتل بی پرمیوم تمام خدمات لازم را برای لذت بردن حداکثری شما در نظر گرفته است.  با مفهومی خاص، معماری پر زرق و برق و مملو از تزئینات شیک بی پریمیوم بدروم، سلیقه های متمایز، اتاق های دلپذیر، خدمات بهداشتی، زیبایی، ورزشی و سرگرمی را به شما ارائه میدهد.

Be Premium Bodrum که برای تمام حواس جذاب است، تجربه ای فراموش نشدنی و منحصر به فرد در هم تنیده با دریا و طبیعت را ارائه می دهد.

هتل Be Premium Bodrum با یک منطقه ساحلی خصوصی بزرگ در خلیج توربا بدروم، یک استخر روباز و سرپوشیده، اقامتگاه های مجلل و وای فای رایگان ارائه می دهد.

مرکز شهر بدروم در 10 کیلومتری هتل Be Premium Bodrum است. فرودگاه میلاس بدروم 25 کیلومتر با شما فاصله دارد.

لوگو شباویزاتاق ها

با کیفیت خدمات برتر خود در چارچوب تجمل و راحتی، تجربه اقامتی بی نظیری را ارائه می دهد که چشمان شما را به آبی بی پایان دریای اژه باز می کند.

با ارائه بالاترین سطح راحتی با طبیعت و منظره خیره کننده خود، هتل بی پرمیوم بدروم دارای 87 اتاق با منظره دریا، 23 اتاق استودیویی با 35 متر مربع دید باغ، 110 اتاق سوپریور با منظره دریا 40-55 متر مربع، 52 اتاق لوکس با دید دریا است در مساحتی  90 متر مربع;

5 سوئیت پریمیوم 120 متر مربع، 8 سوئیت گرند 145 متر مربع، 8 سوئیت مالدیوی 110 متری

4 ویلا لوکس 245 متر مربع، 4 ویلا مالدیوی 195 متر مربع، 4 ویلا ممتاز به متراژ 535 متر مربع، 5 ویلا گراند به مساحت 725 متر مربع و 1 قصر 2000 متر مربع در لبه دریا وجود دارد که با تمام شکوه خود خیره می شود. .

واحدهای مجهز به تهویه مطبوع با دکوراسیون شیک دارای بالکن با منظره دریا ویا باغ و فضای هتل ،مجهز به تلویزیون ماهواره ای، دی وی دی پلیر و مینی بار هستند. در هر اتاق یک صندوق امانات در نظر گرفته شده است. ۳۱۱ واحد فوق‌العاده با تزئینات شیک، که عمدتاً از دسته‌های سوئیت و ویلا در هتل Be Premium Bodrum تشکیل شده‌اند، دارای منظره دریا یا باغ و یک قسمت نشیمن هستند. آنها مجهز به تلویزیون، مینی بار، کمد، دوش، رختخواب زیبا، و تخت های بسیار راحت هستند.

لوگو شباویز بخش لذیذ اقامت در بی پرمیوم

 در هتل بی پریمیوم بدروم دهان خود را در گوشه ای آرام و خنک شیرین کنید، از طعم های بی نظیر لذت ببرید. در اینجا طعم های محلی بدروم و دریای اژه، نمونه هایی با دقت انتخاب شده از غذاهای جهان، رستوران هایی با مفاهیم مختلف و سلیقه های متفاوت را گرد هم آورده اند.

رستوران ها: Boreas، Lotus، Thetis Premium، La Scala، Nepenthes، Notias، تخت جمشید، تاج محل آشراما

کافه ها: لابی بار، پورو بار، بار ساحلی، هربار، قهوه و چای بار، بار استخر لا اسکالا، بار رویداد، ساحل تتیس پرمیوم، لابی لانژ، شیرینی پزی لابی، سالن B

در حالی که اقامت در هتل  پرمیوم بدروم باعث می شود احساس کنید در دریای اژه هستید. با چشیدن طعم غذاهای لذیذ، رستوران‌های A La Carte، خدمات تنقلات و بارها، روح شما به یک تور جهانی همراه با تجربه‌ای بی‌نظیر غذا می رود.

مرکز اسپا

بدن و روح خود را در یک سفر منحصر به فرد در آبگرم Be Premium Bodrum با استخرهای نمکی، سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و اتاق های ماساژ خصوصی ببرید.

مرکز اسپا که به منظور ارائه خدمات عالی به میهمانان خود با درمانگران حرفه ای با دقت انتخاب شده، مرکز سلامتی الهام بخش و کابانای ویژه که متخصص خدمات درمانی کلاسیک، شرقی و ترکی هستند

باشگاه هتل پرمیوم متشکل از  تجهیزات پیشرفته، برای مهمانانی که می خواهند سالم باشند و به تناسب اندام خود اهمیت میدهند. به منظور شروع پرانرژی روز یا استراحت در عصر، می توانید جلسات آموزشی فردی راانجام دهید البته میتوانید از مربی های باتجربه مستقر در هتل نیز کمک بگیرین.

یک تجربه منحصر به فرد "یوگا و مدیتیشن هارمونی" که در آن شما مرزهای بدن خود را در فضایی آرام جابجا خواهید کرد.

مسابقات "تنیس روی میز" که در آن اوقات خوش و مشاجره ای را با عزیزان خود یا سایر مهمانان سپری خواهید کرد.

تجربه داخلی "Core Workout، CrossFit" مجهز به تجهیزات تناسب اندام و کاردیو با کیفیت، درس های "پیلاتس و کشش، ایروبیک استپ، پیلاتس اصلاح کننده" برای مهمانانی که می خواهند تجربه متفاوتی را تجربه کنند، "دوره های رقص" که در آن از هر لحظه از روز در طول تعطیلات خود لذت خواهید برد.

خدمات هتل

هتل بی پرمیوم راه حل هایی ارائه می دهیم که تعطیلات شما را لذت بخش تر و راحت تر می کند...

خدماتی که ممکن است در Be Premium Bodrum به آن نیاز داشته باشید در داخل هتل به شما ارائه می شود. مشتریان هتل می توانند هر زمان که نیاز داشته باشند از خدمات شاتل پولی و رایگان بهره مند شوند. سایر خدمات مانند خشک شوئی ، خودروی اجاره ای ، فروشگاه، سالن زیبایی و نیز خدمات پزشکی در این هتل ارائه میشود.

 رزرو تور هتل بی پریمیوم بدروم

شما عزیزان می‌توانید برای رزرو تور هتل بی پریمیوم بدروم به سایت شباویز مراجعه نمایید یا با ما در تماس باشید 52916-021

 ویدیو هتل بی پریمیوم بدروم

هتل بی پریمیوم بدروم

تورهای موجود برای هتل بی پریمیوم بدروم

pathIcon
ایران ایرتور
تور بدروم بهار 1403 (پرواز مستقیم)
clock 6 شب
calender 1403/03/03
از 27,990,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
نوروزی
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR