هتل فورتزا بیچ مارماریس

امکانات هتل
هاکی
جت اسکی
بدمینتون
بدمینتون
برنامه شبانه ( هزینه اضافی )
فوتبال دستی
استخر داخلی فصلی ( هزینه اضافی )
امکانات ورزشی و تفریحی
پارک آبی ( هزینه اضافی )

logo  هتل فورتزا یچ مارماریس(  HOTEL FORTEZZA BEACH  )

هتل فورتزا بیچ مارماریس  درست در مرکز خلیج هیسارونودر نزدیکی شهر مارماریس  بدون مزاحمت ساحل طبیعی و جنگل واقع شده است. هتل فورتزا بیچ مارماریس بر اساس استانداردهای پنج ستاره Ultra All Inclusive ساخته شده است و 444 اتاق در سه طبقه وجود دارد. همه اتاق ها دارای بالکن هستند و اکثر اتاق ها دارای منظره دریا هستند. تمام ساختمان های لوکس دارای استخر خصوصی خود هستند و از 9 بلوک تشکیل شده اند. اتاق‌های سوپریور  دارای جکوزی داخلی مخصوص به خود هستند

میهمانان فورتزا میتوانند در امتداد ساحل 550 متری خلیج هیسارونو، ساحلی شنی سنگ‌ریزه‌ای یا سطح چمن آفتاب بگیرند واز آبی زیبای دریا لذت ببرند. از تراس رستوران فورتزا، رستوران اسنک و رستوران های آلا کارته، منظره دریا در سراسر خلیج زیبای هیسارونو خواهید داشت. در قسمت اصلی استراحتگاه یک استخر اصلی بزرگ، یک استخر استراحت و یک استخر کودکان وجود دارد. در قسمت آکوالند یک استخر بزرگ برای برنامه های روزانه هتل وجود دارد، سه سرسره و یک استخر کودکان وجود دارد. 

هتل زیبای فورتزا  یکی از اولین هتل های مارماریس است که در سال 1994 شروع به ارائه خدمات کرد. در یک طرف جنگل های کاج مارماریس در سمت دیگر خلیج هیسارونو قرار دارد.

این مرکز شگفت‌انگیز طبیعی دارای مدیریتی است که می‌خواهد بهترین خدمات و لذت فراموش نشدنی تعطیلات را به مهمانان خود ارائه دهد. به منظور ارائه خدمات به سطوح بالاتر و افزایش رضایت مهمانان، هتل زیبای فورتزا  در فصل 2019 بازسازی شده است.

پروژه نوسازی و تغییر مثبت برای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر درهتل فورتزا همواره ادامه دارد و با اقامت در این هتل مطمئنا یکی از بهترین اقامت های خود را در ریزورت های ترکیه تجربه خواهید کرد.

اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع بوده و بعضی از اتاق ها چشم انداز روبه دریا دارد، تمامی اتاق ها دارای دکوراسیون مدرن می باشد از دیگر امکانات هتل میتوان تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ، امکانت چای و قهوه اشاره کرد برخی از اتاق های لوکس هتل دارای حمام آب گرم نیز می باشند .

رستوران meyhane  انواع کباب ها ، سالاد ، خذاهای جانبی و دسر را ارائه میدهد ، رستوران ساردلیا غذاهای دریایی ، غذاهای جانبی و انوع دسر ر ارائه میدهد ، هر دو رستوران آلاکارت در ساحل واقع شده اندشما میتوانید از امکانات اسپا مانند حمام ترکی ، سونا و خدمات ماساژ استفاده نمائید ، اتاق تناسب اندام نیز در هتل در دسترس است ، شما میتوانید در هتل بیلیارد و دارات و تنیس نیز بازی کنید.

لوگوفاصله هتل فورتزا  تا فرودگاه:

فرودگاه دالامان 100 کیلومتر.(مدت زمان 90 دقیقه)

فرودگاه بدروم (میلاس)150 کیلومتر(مدت زمان 120 دقیقه)

شهر نزدیک هتل فورتزا :

مارماریس 18 کیلومتر

İçmeler 15 کیلومتر.

هیسارونو 5 کیلومتر

لوگو   غذا و نوشیدنی

از مهمانان مقیم در هتل فورتزا  در رستوران فورتزا به صورت بوفه صبحگاهی، ناهار، شام و بوفه سوپ شب پذیرایی می شود. طعم های خاص غذاهای ترکی و غذاهای جهانی توسط سرآشپزهای حرفه ای این هتل  به مهمانان ارائه می شود. هتل فورتزا  در رستورانی  با ظرفیت 1000 نفر، 250 نفر در فضای بسته و 750 نفر فضای باز پذیرای مهمانان خود میباشد.

سرویس 24 ساعته نوشیدنی در فورتزا نیز برای مهمانان گرامی فراهم شده است و هر یک از بار ها برای سرو نوشیدنی های سرد و گرم طبق برنامه فعالیت میکنند،  میتوانید در طول اقامت خود استفاده کرده و لذت ببرید.

بار اصلی – بار ساحلی – آکوا بار – لوتوس بار  همواره آماده خدمت رسانی به مهمانان این هتل میباشند.

 لوگو برنامه، خدمات و تفریحات هتل

مرکز اسپا ، سونا و حمام ترکی هتل فورتزا در طول اقامت شما آماده خدمت رسانی است و میتوانید با استفاده از خدمات آن برای آرامش و لذت بیشتر بهرهمند شوید.

می توانید از آفتاب گرفتن در ساحل خصوصی هتل فورتزا  به طول 550 متر لذت ببرید و در آب های نیلگون خلیج هیسارونو شنا کنید. در ساحل  تخت های آفتابگیر و سایه بان برای راحتی بیشتر مهمانان تدارک دیده شده است . ساحل اختصاصی هتل فورتزا  مخلوطی از ماسه و سنگریزه است و همچنین 5 اسکله وجود دارد. حوله های ساحلی در ریزورت موجود است.

1 استخر اصلی، 1 استخر استراحت، 1 استخر فعالیت، 1 استخر سرسره و 2 استخر کودکان در هتل فورتزا  وجود دارد. اتاق های لوکس این هتل  از 9 بلوک تشکیل شده و هر بلوک یک استخر خصوصی در جلوی خود دارد. در مجموع 13 استخر بزرگسالان و 2 استخر کودکان موجود است.

در تمام طول روز، انیماتورهای هتل فورتزا  فعالیت هایی را ارائه می دهند تا زمان بهتری را برای شما رقم بزنند. تنیس روی میز، والیبال ساحلی، ژیمناستیک صبحگاهی، واترپلو، تفنگ بادی و تنیس می توانید روز خود را پر از فعالیت سپری کنید. در شب نمایش ها و نمایش های ویژه در سالن آمفی تئاتر به شما ارائه می شود. می توانید تا ساعت 02:00 در دیسکوی فضای باز سرگرم شوید.

سرگرمی کودکان و نوجوانان : سرگرمی بیشتر برای بچه ها، سرگرمی بیشتر برای والدین باشگاه FORTEZZAبین ساعت 10:00-17:30. تیم انیمیشن با تجربه  به زبان انگلیسی، روسی، آلمانی فعال هستند . بچه ها با تیم انیمیشن هتل  اوقات خوبی خواهند داشت. در هتل فورتزا، بوفه کودکان به عنوان یک مکان جداگانه با بوفه باز سرو می شود. 2 استخر کودکان، 3 سرسره پارک آبی، زمین بازی وجود دارد.

 لوگو اتاق های هتل فورتزا

STANDART ROOMS LAND VIEW

اتاق ها 2 تخت دو نفره یا 1 تخت دونفره دارند. البته برای خانواده هایی که سه نفره هستند فضای کافی برای اضافه کردن تخت اضافه وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای سیستم خنک‌کننده هوای اسپلیت هستند و بقیه اتاق‌ها دارای سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی (ساعت‌های مشخص و بر اساس شرایط آب و هوایی)، تلویزیون LCDماهواره‌ای، مینی‌بار (فقط در روز ورود نوشیدنی‌ها و آب)، تلفن، گاوصندوق، وان حمام، سشوار، بالکن، کف سرامیک. 4 اتاق استاندارد لندویو به طور ویژه برای افراد دارای معلولیت آماده شده است. نمای اتاق  باغ، کوه یا جاده است.

STANDART ROOMS SEA VIEW

اتاق ها 2 تخت دو نفره یا 1 تخت دونفره دارند. فضای کافی برای اضافه کردن تخت اضافه نیز وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای سیستم خنک‌کننده هوای اسپلیت هستند و بقیه اتاق‌ها دارای سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی (ساعت‌های مشخص و بر اساس شرایط آب و هوایی)، تلویزیون LCD ماهواره‌ای، مینی‌بار (فقط در روز ورود نوشیدنی‌ها و آب)، تلفن، گاوصندوق، وان حمام، سشوار، کف بالکن سرامیک است. نمای اتاق به سمت دریا است.

FAMILY ROOMS (35m ²)

اتاق ها دارای 2 تخت دو نفره یا 1 تخت فرانسوی هستند. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع اسپلیت، تلویزیون LCD ماهواره‌ای، مینی‌بار (فقط در روز ورود بار کامل با نوشابه و آب)، کتری با انتخاب قهوه و چای، تلفن حمام، تلفن اتاق، گاوصندوق سایز لپ‌تاپ، دوش بارانی، سشوار هستند. ، بالکن یا تراس، کف چوبی یا سرامیکی. هر ساختمان لوکس دارای استخر شنای خصوصی خود است.

DELUXE SUPERIOR JAKUZZI ROOMS (40m ²)

اتاق ها دارای تخت های فرانسوی هستند. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع جداگانه، تلویزیون LCD ماهواره‌ای، مینی‌بار (فقط در روز ورود بار کامل با نوشابه و آب)، کتری با انتخاب قهوه و چای، تلفن حمام، تلفن اتاق، گاوصندوق سایز لپ‌تاپ، دوش بارانی، سشوار هستند. ، تراس، کف چوبی. جکوزی سرپوشیده منحصرا برای اتاق های سوپریور لوکس. اتاق های لوکس سوپریور فقط بزرگسالان

برای خرید تور هتل فورتزا بیچ مارماریس بهسایت شباویزپرواز مراجعه نمایید

هتل فورتزا روی نقشه

تورهای موجود برای هتل فورتزا بیچ

pathIcon
معراج
تور مارماریس ویژه 4 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/04
از 30,490,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR