هتل ماکسریا دیدیم

دیدیم

امکانات ورزشی و تفریحی

  • استخر
  • استخر سرباز
  • استخر سرپوشیده
  • جکوزی
  • سونا
  • ماساژ
  • باشگاه بدنسازی
  • حمام ترکی
  • تنیس

امکانات هتل

  • اسنک بار
  • اتاق بازی
  • تلویزیون ماهواره ای
  • سرویس بهداشتی اختصاصی
  • برنامه شبانه
  • صندوق امانات
  • مینی بار

توضیحات

هتل Maxeria؛ یکی از بهترین هتل‌های شهر دیدیم ترکیه

هتل ماکسریا

یکی از شهرهای توریستی و گردشگری ترکیه که برای ایرانیان کمتر شناخته شده است،شهر دیدیم ترکیه است. دیدیم ترکیه فرهنگ بسیار غنی و کهنی دارد و تمدن‌های باستانی در این شهر شکل گرفته‌اند. به واسطه امکانات فوق‌العاده و آب‌و‌هوای مطلوب، گردشگران زیادی در فصول مختلف سال به این شهر سفر می‌کنند. هتل MAXERIA یکی از بهترین هتل‌های شهر دیدیم است که در سال‌های 2021 و 2022 جوایز زیادی را از سازمان جهانی هتل‌ها دریافت کرده است.
هتل 5 ستاره Maxeria امکانات بسیار فوق‌العاده و لوکسی را برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است. این هتل در مساحتی به بزرگی 250 هزار متر مربع بنا شده است و 7 طبقه دارد. هتل Maxeria تعداد 347 اتاق دارد و پذیرای 800 نفر است. همچنین این هتل 150 متر ساحل اختصاصی دارد و استخرهای روباز و سرپوشیده بسیاری در هتل 5 ستاره Maxeria قرار گرفته است. در این مقاله از مجله آژانس مسافرتی شباویز قصد داریم در رابطه با هتل مجلل Maxeria صحبت کنیم و اشاره‌ای به تمام امکانات این هتل خواهیم داشت. برای آشنایی با یکی از بهترین هتل‌های دیدیم، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

هتل MAXERIA؛ جواهری در امتداد دریای اژه

هتل 5 ستاره ماکسریا به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های دیدیم شناخته می‌شود. این هتل جواهری است در امتداد سواحل دریای اژه و ترکیبی مسحورکننده از تجمل، آسایش و راحتی را برای مسافران و گردشگران رقم می‌زند. هنگامی که مسافران وارد لابی باشکوه هتل می‌شوند با لبخندهای گرم از آن‌ها استقبال می‎‌شود و خدماتی بی‌عیب و نقص را از پرسنل هتل دریافت می‌کنند. برای اقامت در هتل 5 ستاره Maxeria می‌توانید از طریق فرودگاه بدروم یا فرودگاه ازمیر استفاده کنید. فاصله فرودگاه بدروم تا این هتل 45 کیلومتر و فرودگاه ازمیر 130 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل Maxeria با مرکز شهر در حدود 20 کیلومتر است.

این هتل باشکوه شامل طیف وسیعی از خدمات اقامتی است و مخصوص مسافرانی است که بودجه خوبی برای سفر در نظر گرفته‌اند. تمام امکانات هتل به بهترین شکل ارائه شده است. از اتاق‌های استاندارد و شیک تا استخرهای روباز و سرپوشیده در این هتل همگی بسیار لوکس هستند. هتل MAXERIA مختص افرادی است که به دنبال آرامش و تجدید قوا هستند.

امکانات هتل MAXERIA دیدیم؛ اتاق‌هایی لوکس با نمایی رو به دریا و آرامش

هتل Maxeria تعداد 347 اتاق دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی منحصربه‌فردی دارند. این اتاق‌ها ظرفیتی معادل 800 نفر را دارند که در 7 طبقه این هتل قرار گرفته‌اند. انواع اتاق‌های هتل MAXERIA به شرح زیر است:

●        اتاق استاندارد با نمای جزئی از دریا: از بالکن این اتاق‌ها می‌توانید دریا را مشاهده کنید.

●        اتاق‌های استاندارد با منظره‌ای کامل از دریا: در این اتاق‌ها می‌توانید با چشم‌انداز زیبای دریا از خواب بیدار شوید.

●        اتاق‌های شنا با منظره دریا: این اتاق‌ها دسترسی مستقیم به استخر دارند.

●        سوئیت با منظره دریا: در این سوئیت‌ها نمای پانوراما از دریا خواهید داشت.

●        اتاق‌های معلولین: تمام امکانات این اتاق‌ها برای معلولین طراحی شده است.

تمام اتاق‌ها در این هتل بهترین امکانات رفاهی مانند سشوار، صفحه نمایش، یخچال، مینی بار، سیستم صوتی، کتابخانه، میز کار و اینترنت پرسرعت را دارند.

MAXERIA RESORT POSSIBILITIES

استخرهای هتل MAXERIA؛ از استخرهای روباز تا سرپوشیده

اگر به دنبال آفتاب گرفتن هستید، پیشنهاد می‌کنیم از استخرهای روباز هتل استفاده کنید. به راحتی می‌توانید در استخرهای تمیز و شیک هتل MAXERIA شنا کنید و در کنار استخر روی یک صندلی راحت از چشم‌انداز دریا لذت ببرید. هتل Maxeria استخرهای بسیاری دارد و اگر به همراه خانواده در سفر هستید، از استخرهای مخصوص می‌توانید استفاده کنید. همچنین استخر کودکان نیز در این هتل وجود دارد.

تعداد 16 سرسره آبی در استخرهای هتل قرار دارد و ماجراجویی‌های مختلفی را می‌توانید در این استخرها تجربه کنید. همچنین در کنار استخرها از خدمات ماساژ و حمام ترکی نیز می‌توانید استفاده کنید. سونای نمک و اتاق بخار از دیگر امکانات هتل MAXERIA است که تجربه اقامتی بی‌نظیر را برایتان فراهم می‌کند. توجه داشته باشید در کنار استخرها، بارهای مختلفی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را می‌توانید میل کنید.

MAXERIA RESORT POOLS

سایر امکانات وسوسه انگیز هتل Maxeria دیدیم؛ از رستوران تا سالن‌های ورزشی

اگر عاشق غذا هستید، هتل 5 ستاره Maxeria بهترین انتخاب است. این هتل شامل رستوران‌های بسیاری است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را با الهام از غذاهای محلی ترکی و طعم‌های بین‌المللی سرو می‌کنند. بوفه صبحانه هتل بسیار کامل است و برای نهار و شام می‌توانید از غذاهای تازه دریایی نوش جان کنید. همچنین اگر اهل ورزش و فعالیت روزانه هستید، نیازی نیست از هتل خارج شوید. امکانات فوق‌العاده جذاب ورزشی و تفریحی در هتل MAXERIA وجود دارد.

زمین تنیس، سالن بدنسازی، سالن یوگا در این مجموعه قرار دارد. همچنین ورزش‌‌های آبی مانند موج‌سواری، جت اسکی و قایقرانی را می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل تجربه کنید. در ضمن اگر سفر تجاری دارید، باز هم می‌توانید از خدمات هتل Maxeria استفاده کنید. اتاق‌های کنفرانس بسیار مجهز و فضاهای اختصاصی زیادی برای رویدادها، جلسات و سمینارهای شرکتی در هتل وجود دارد.

MAXERIA DIDIM ENTERTAINMENT

ماجراجویی و استراحت در هتل Maxeria شهر دیدیم ترکیه

در این مقاله از آژانس مسافرتی شباویز در رابطه با هتل مجلل 5 ستاره Maxeria صحبت کردیم و برخی از امکانات ویژه این هتل را شرح دادیم. در واقع هتل Maxeria فراتر از امکانات رفاهی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. مسافران خدمات استثنایی و بسیار لوکسی را از این هتل 5 ستاره دریافت می‌کنند. اگر به دنبال استراحت یا ماجراجویی هستید، هتل Maxeria بهترین گزینه برای اقامت است. برای رزرو اتاق‌‌های این هتل شیک یا خرید تورهای شهر دیدیم می‌توانید به سایت شباویز پرواز با همکاران ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید. همچنین در رابطه با هتل Maxeria اگر تجربه‌ای دارید، در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1.  هتل Maxeria با مرکز شهر دیدیم چه مقدار فاصله دارد؟

هتل Maxeria در حدود 20 کیلومتر با مرکز شهر دیدیم فاصله دارد.

2. اتاق‌ها و ظرفیت هتل Maxeria به چه صورت است؟

هتل MAXERIA معادل 347 اتاق دارد که در 7 طبقه بنا شده است و تعداد 800 مسافر را درون خود جای می‌دهد.

3. امکانات کلی هتل MAXERIA به چه صورت است؟

هتل Maxeria شامل اتاق‌های بسیار مدرن، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن‌های ورزشی، سالن‌همایش و رستوران‌های بین‌المللی است.

سایر هتل‌های دیدیم

تور های موجود برای هتل ماکسریا دیدیم

مشاوره رایگان