هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی|مقایسه قیمت ، نظرات و رزرو

امکانات ورزشی و تفریحی
استخر
سونا
پارک آبی
پارک آبی کودکان
سونا
تنیس
امکانات هتل
پارکینگ
برنامه ی نوروزی
جت اسکی
آذربایجانی
بدمینتون
زمین بازی کودکان
بدمینتون
رستوران
تلویزیون کابلی / ماهواره ای
سشوار

  هتل اینفینیتی کوش آداسی

هتل اینفینیتی بای یلکن در شهر کوش آداسی ترکیه یک هتل 5 ستاره است. این هتل به دلیل یک سری از ویژگی های جذابی که دارد در حال حاضر یکی از گزینه های محبوب برای مسافران خارجی است. در نظر داشته باشید که معمولا برای انتخاب کردن یک هتل باید جنبه های مختلف آن را بشناسید و سپس این جنبه ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در این مطلب سعی کرده ایم تا این هتل را به طور کامل معرفی کنیم.

 ویژگی اتاق های هتل اینفینیتی  بای یلکن کوش آداسی

اولین بررسی در خصوص اتاق های این هتل است. اتاق هایی که در هتل INFINITY BY YELKEN  کوش آداسی قرار گرفته اند به طور کلی در 4 دسته جدا از هم می توانند تقسیم بندی شوند.

  • سوپر دابل یا توئین روم

اولین دسته با نام اتاق های سوپر دوبلکس یا سوپر دابل شناخته می شوند. ظرفیت این اتاق ها دو بزرگسال و یک کودک است. از جمله ویژگی های این مدل از اتاق ها می توان به وجود بالکن اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع مناسب و مینی بار اشاره کرد. مساحت کلی این اتاق ها در حدود 30 متر است که دارای یک تخت کوئین نیز می تواند به صورت پیش فرض باشد.

  • سوپر دوبلکس با ویو دریا

دسته بعدی اتاق های هتل INFINITY BY YELKEN  کوش آداسی، اتاق هایی هستند که دارای ویو دریا می باشند. این اتاق ها دارای مساحت 30 متری بوده و آپشن هایی همچون مینی بار، تلویزیون های ال سی دی و بالکن اختصاصی دارند. در این اتاق ها به صورت پیش فرض یک عدد تخت خواب کوئین قرار می گیرد.

  • اتاق بزرگ با ویو باغ

دسته بعدی اتاق ها که باید آن ها را معرفی کنیم، اتاق های بزرگی هستند که چشم انداز باغ دارند و مساحت 40 متر را دارند. حداکثر ظرفیت این اتاق ها 3 بزرگسال و یک کودک است. به صورت پیش فرض نیز در این اتاق ها یک تخت یک نفره و یک تخت کوئین قرار می گیرد. بالکن، نمای باغ و مینی بار از جمله ویژگی های این اتاق است.

  • اتاق بزرگ با ویو دریا

اتاق های بزرگی که ویو دریا دارند نیز مساحت 40 متری داشته و ظرفیت 3 نفر بزرگسال و یک نفر کودک را دارند. در این اتاق ها بالکن، نمای استخر و همچنین مینی بار وجود دارد که می تواند بسیار جذاب باشد.

تمامی اتاق های این هتل دارای یک سری از ویژگی های کلی است. به طور مثال نور گیر بودن اتاق ها، تمیز بودن دیوارها، نظافت هر روز اتاق ها و سوئیت ها و همچنین فضای بزرگ اتاق ها در تمامی اتاق های این هتل ها وجود دارد.

خدمات کلی هتل

یک سری از خدمات وجود دارند که در هتل اینفینیتی کوش آداسی دیده می شوند. یک سری از این خدمات در هتل های دیگر نیز وجود دارد، یک سری دیگر از خدمات نیز صرفا در این هتل دیده می شود. بهتر است حتما با تمامی خدمات کلی این هتل آشنا شوید و بدانید که با اقامت در این مرکز چه ویژگی هایی را به دست خواهید اورد.

  • برگزاری و اجرای موسیقی زنده
  • برگزاری انواع تورهای محلی در کوش آداسی
  • نایت کلاب جذاب و سرگرم کننده
  • پخش انوع رویدادهای ورزشی به صورت زنده
  • انواع فعالیت های ورزشی شامل پینگ پونگ، میز بیلیارد، تنیس و...
  • برگزاری استندآپ های کمدی و جذاب
  • پارک آبی
  • پخش فیلم های شبانه
  • ورزش های آبی
  • باشگاه بدنسازی
  • زمین گلف
  • قایق رانی
  • محل بازی کودکان و... همگی از جمله ویژگی های عمومی این هتل 5 ستاره به حساب می آیند.

 هتل اینفینیتی کوش آداسی نظرات

با توجه به امکانات و خدمات هتل اینفینیتی کوش آداسی میتوان این نکته را دریافت که یکی از بهترین هتل های شهر کوش آداسی برای خانواده هاییی که کودک دارند میباشد و با سر زدن به سایت های مهم مانند تریپ ادوایزر درمی یابیم که امتیاز هتل اینفینیتی امتیاز بسیار عالی 4.5 از 5 میباشد و تعداد زیادی از مسافرانی که از سرتاسر دنیا در هتل اینفینیتی کوش آداسی اقامت داشته اند از هتل رضایت کامل داشته اند.

 قیمت هتل اینفینیتی کوش آداسی

قیمت هتل بستگی به عوامل مختلفی مانند قیمت پرواز ، قیمت ارزی هتل و قیمت ارز بستگی دارد و هر کدام از این عوامل به صورت مستقیم بر روی قیمت هتل اینفینیتی کوش آداسی موثر هستند. شما عزیزان میتوانید برای مشاهده قیمت هتل به سایت شباویز پرواز مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

 بخش غذا و نوشیدنی

بخش بعدی که باید در نظر گرفته شود و در مورد آن اطلاعات کاملی را داشته باشید در خصوص بخش غذا و نوشیدنی ها است. معمولا بخش رستوران و کافی شاپ یکی از بخش های بسیار مهم در هر هتلی به حساب می آید. در  هتل INFINITY BY YELKEN نیز می توانید هم رستوران و هم کافی شاپ های بسیار مناسبی را پیدا کنید. این مراکز سبب می شوند تا بتوانید با خیال آسوده و راحت و بدون نیاز به آن که دنبال رستوران خاصی بگردید، از اقامت خودتان در این هتل لذت ببرید.

 بخش امنیتی هتل

یکی از موارد و نکاتی که در خصوص هر هتلی باید در نظر داشته باشید مربوط به بخش امنیتی هتل است. بخش های امنیتی هتل ها معمولا برای مسافرانی که به صورت انفرادی سفر می کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. این موضوع برای خانم ها بسیار مهم تر است. در نظر داشته باشید که اگر در این هتل اقامت دارید حتما مراقبت از تمامی وسایل خودتان را انجام دهید تا دچار هیچگونه مشکل و مسئله ای در این زمینه نشوید. طبق نظر برخی از مشتریانی که در این هتل اقامت داشته اند، امکان سرقت از اتاق ها و سیف باکس ها وجود دارد، به همین خاطر بهتر است از این بابت مراقب باشید.

 بخش تفریحات آبی هتل

یکی از بخش های معروف هتل اینفینیتی بای یلکن در شهر کوش آداسی مربوط به تفریحات آبی می شود. تفریحات ابی در این هتل شامل سالن سونا، استخر روباز و سرپوشیده، سالن ماساژ، حمام بخار ترکی، جکوزی، سالن اسپا، تفریحات ابی دریایی، ماساژ در آب، سالن آبگرم، اتاق بخار و... می شود. به همین دلیل نیز اگر اهل این تفریحات و سرگرمی های آبی باشید، این هتل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها و گزینه ها برای شما در نظر گرفته شود.

 ویدیو هتل اینفینیتی کوش آداسی

برای مشاهده ویدیو هتل اینفینیتی روی لینک زیر کلیک کنید

نمای کلی هتل

به طور کلی هتل اینفینیتی کوش آداسی دارای فضا و چشم انداز بسیار جذابی می باشد. این هتل فاصله حدود 50 متری از ساحل کوش آداسی را دارد که می تواند برای بسیاری از مسافران دارای اهمیت باشد. در صورتی که بخواهید این هتل را در فصل های مسافرت خیز رزرو کنید، بهتر است کمی عجله کنید زیرا به دلیل ویژگی های مناسب این هتل معمولا ظرفیت اتاق ها به سرعت پر می شود.

کلام پایانی

هتل اینفینیتی کوش آداسی هتل 5 ستاره ای است که دارای یک سری ویژگی ها می باشد. این هتل به طور کلی چند مدل اتاق مختلف دارد. امکانات رفاهی خاصی را برای مسافران و ساکنانش فراهم می کند و به همین دلیل نیز گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می رود. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد    هتل های ترکیه و... داشته باشید، می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را از آنجا به دست اورید. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده قیمت تور هتل اینفینیتی کوش آداسی به سایت شباویز مراجعه نمایید

تورهای موجود برای هتل اینفینیتی بای یلکن

6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR