هتل ایسمیرا ازمیر|HOTEL ISMIRA Izmir

امکانات هتل
حمام ترکی ( هزینه اضافی )
حمام ترکی
مالیایی
گلف ( هزینه اضافی )
شاتل فرودگاهی ( هزینه اضافی )
کالسکه
پینگ پونگ

هتل ایسمیرا ازمیر

هتل ایسمیرا ازمیر یک هتل آپارتمان شیک در شهر ازمیر است. این هتل ویژگی های جذاب و زیادی دارد که سبب می شود مرکز اقامتی مناسبی برای مسافرانی که به ازمیر می آیند، باشد. هتل ایسمیرا می تواند ویژگی های مخصوصی داشته باشد. برای آن که بتوانید به خوبی با این هتل آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم که حتما این مطلب که در مورد ویژگی های هتل ایسمیرا ازمیر است را تا انتها مطالعه کنید.

ویژگی های کلی هتل ایسمیرا ازمیر

هر هتلی از جمله هتل ایسمیرا ازمیر یک سری ویژگی های خاص دارد که سبب می شود بسیاری از مسافران تصمیم قطعی خودشان در خصوص اقامت در این هتل ها را بگیرند. در اینجا نیز می خواهیم این ویژگی ها و موارد را بررسی کنیم تا شما هم بتوانید به خوبی در این هتل اقامت کنید و مشکلی نیز از این بابت نداشته باشید.

  • امکانات عمومی

اولین بخش مربوط به امکانات عمومی می شود که در یک هتل وجود دارد. غالبا این امکانات عمومی می توانند سبب شوند تا کارهای شما راحت تر و بهتر در هتل انجام شود. خدماتی همچون اینترنت رایگان، خدمات فکس، چاپ و کپی، ترنسفرهای فرودگاهی، صندوق امانات، خشکشویی و لباسشویی، سشوار، پارکینگ، خدمات 24 ساعته و شبانه روزی در اتاق ها، کافی شاپ، سرویس رایگان رفت و آمد و... در هتل ایسمیرا ازمیر وجود دارد که می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

  • امکانات تفریحی

در هتل های 4 ستاره نمی توانید همچون هتل های 5 ستاره و 7 ستاره، استخرهای روباز و سرپوشیده و... را پیدا کنید. این نکته سبب می شود تا بسیاری از شما دچار مشکل شده و نتوانید به خوبی این مسئله را حل و فصل نمایید. اما می توان گفت که سونا، ماساژ و جکوزی در این هتل وجود دارد و امکان استفاده از آن را نیز خواهید داشت.

نظرات مسافران پیشین در مورد هتل ایسمیرا ازمیر

اگر هیچ وقت به ازمیر سفر نکرده اید و تنها اطلاعاتی که از هتل ایسمیرا ازمیر و یا دیگر هتل های این شهر دارید، صرفا مربوط به فضای مجازی می شود؛ بهتر است بدانید که نظرات کاربران در این خصوص می تواند گزینه و انتخاب بسیار خوبی برای کسب اطلاعات بیشتر باشد. به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که حتما این نکات و موارد را در نظر داشته باشید و سپس با توجه به این موارد، تصمیم گیری کنید که کدام هتل انتخاب بهتری برای شما به حساب می آید.

  • موقعیت مکانی عالی

یکی از مهم ترین مزیت هایی که نظر مسافران را جلب کرده است، مربوط به موقعیت مکانی بسیار خوبی است که این هتل دارد. این موقعیت مکانی سبب می شود تا اگر بخواهید به هر کدام از بخش های شهر بروید، مشکلی از این بابت نداشته باشید. فراموش نکنید که موقعیت مکانی عالی یکی از مهم ترین گزینه ها بوده و حتما باعث می شود تا شما بتوانید با هزینه کمتر و در زمان کوتاه تر به آن چیزی که دوست دارید، دست پیدا کنید.

  • ظاهر قدیمی هتل

مورد و نکته بعدی در خصوص ظاهر قدیمی است که هتل دارد. ظاهر قدیمی هتل و اتاق های هتل ایسمیرا ازمیر می تواند برای برخی از افراد ناخوشایند باشد و نارضایتی هایی را نیز در پی داشته باشد. با این وجود باید بگوییم که می توانید این نکته منفی را در عوض موقعیت مکانی خوب این هتل نادیده بگیرید.

  • قیمت های مناسب

معمولا قیمت ها و تعرفه های هتل های 4 ستاره کمتر از هتل های 5 ستاره است. بنابراین اگر بودجه کمتری را برای رزرو هتل در نظر گرفته اید، این هتل می تواند انتخاب خوبی باشد. فراموش نکنید که با وجود 4 ستاره بودن هتل، می توان گفت که امکانات خوبی به مسافران عرضه می شود و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها به سایت شباویز مراجعه نمایید یا با ما در تماس باشید52916-021

کلام پایانی

هتل 4 ستاره ایسمیرا ازمیر را معرفی کردیم. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در یک هتل متوسط رو به بالا اقامت کنید و معمولا نیز بیشترین زمان خودتان را خارج از هتل می گذرانید، می توانید این هتل را انتخاب کرده و از این طریق هم در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم جای مناسبی برای اقامت داشته باشید. در صورتی که می خواهید دیگر هتل های ازمیر و ترکیه را نیز بشناسید و سپس تصمیم گیری کنید، می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به هتل ها را به طور کامل درک کنید.


تورهای موجود برای هتل اسمیرا ازمیر

pathIcon
معراج
تور ترکیبی ازمیر+کوش آداسی ویژه 12 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/12
از 32,190,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
pathIcon
معراج
تور ترکیبی ازمیر+کوش آداسی ویژه 19 خرداد
clock 6 شب
calender 1403/03/19
از 26,990,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR