هتل رویال پالاس وان

امکانات هتل
حمام ترکی ( هزینه اضافی )
حمام ترکی
ورزش های آبی ( هزینه اضافی )
کالسکه

هتل رویال پالاس وان(ROYAL PALACE HOTEL VAN)

هتل رویال پالاس دارای رستوران ، مرکز تناسب اندام ، یک سالن مشترک و باغ در وانادور است. از جمله امکاناتی که در هتل رویال پالاس وان وجود دارد می توان به صورت 24 ساعته میز جلو و اتاق ، به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک استفاده کرد. هتل دارای اتاق های خانوادگی است.

میهمانان هتل رویال پالاس وان می توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند.

هتل رویال پالاس تراس دارد.

برای اطلاع از قیمت هتل ها به سایت شباویز پرواز مراجعه نمایید

درباره هتل Royal Palas Hotel Van


هتل رویال پالاس وان یکی از هتل‌های ۴ ستاره شیک و مدرن وان است. یافتن این هتل بسیار آسان است زیرا موقعیت استراتژیک آن نزدیک به امکانات عمومی است. شهر وان در شرق ترکیه در ساحل شرقی دریاچه وان واقع شده است. وان شهری است با نامی کوتاه، تاریخی طولانی و مکان‌های جالب متعددی برای دیدن، به خصوص اگر به تاریخ و زیبایی‌های طبیعی علاقه دارید. این هتل در نزدیکی تئاتر دولتی و مسجد بزرگ وان واقع شده است. از جاذبه‌‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه وان، قلعه وان، دریاچه وان، مرکز خرید ای وی ام، گورستان یونکاتپ و خانه گربه‌های وان اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه وان است که با ۹ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از هتل به فرودگاه برسانید. و سفر به وان، هتل Royal Palas Hotel Van با داشتن امکانات رفاهی عالی یک انتخاب عاقلانه برای مسافران است.www.shabaviztour.com

امکانات کلی هتل رویال پالاس وان


هتل رویال پالاس وان برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات را ارائه می‌دهد. خدمات اتاق نیز در دسترس است. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها، لابی و مکان‌های عمومی هتل وجود دارد. برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل Royal Palas Hotel Van ندارید. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از جمله ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. سیستم اعلام حریق و اطفا حریق موجود در هتل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. هتل رویال پالاس دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل با تسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی آماده استقبال از میهمانان بوده و با خوشرویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.شباویز پرواز هال رویال پالاس شهر وان

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای اتاق‌های دبل، توئین و سه تخته با امکانات رفاهی عالی است. هتل رویال پالاس وان دارای ۷۶ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و گاوصندوق است. اتاق‌ها‌ به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی دارند. برای تهیه قهوه یا چای می‌توانید از کتری برقی استفاده کنید. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. در صورت نیاز می‌توانید سشوار درخواست کنید. آب معدنی رایگان نیز در اتاق‌ها موجود است. همچنین سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

رستوران هتل


در رستوران هتل Royal Palas Hotel Van انواع مختلفی از غذاهای لذیذ و خوشمزه برای وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شود. صبحانه بوفه‌ای رایگان در روزهای هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح و در تعطیلات آخر هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می‌شود. برای صبحانه گزینه‌های بسته‌بندی جداگانه نیز در دسترس است. همچنین در کافی شاپ هتل می‌توانید با انواع نوشیدنی‌‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل رویال پالاس وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد بزرگ وان: ۸۵۰ متر
فاصله تا خانه گربه‌های وان: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶ کیلومتر

تورهای موجود برای هتل رویال پالاس وان

pathIcon
bus
تور زمینی وان بهار 1403
clock 3 شب
calender 1403/02/11
از 4,730,000 تومان
قسطی
لحظه آخری
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR